Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Erik Bertelsen må opereres?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 des 06, 20:55
Endret: 04 des 06, 20:56

Har hørt at han må opperes, da mister han kanskje vårsesongen?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 des 06, 20:58
Nå heter det at en skal være meget forsiktig med å tro alt. Håper det ikke stemmer

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 21:09

Opprinnelig postet av keiko99
Nå heter det at en skal være meget forsiktig med å tro alt. Håper det ikke stemmer

En bekjent av meg snakket med en som jobber i Aristokraten i Torvbyen, kom med den triste nyheten.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 21:15
skjønner det, men vi for håpe at dette går smertefritt fort eller at han som sa det bare tullet, men vi for håpe han er klar mot LSK.. trenger ikke han før det.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 des 06, 21:15
Opprinnelig postet av Patrioten

Har hørt at han må opperes, da mister han kanskje vårsesongen?

Hvis han skal opereres så håper jeg det skjer nå med en gang, og ikke senere. Det er vel rundt fire måneder til sesongen begynner igjen, hvor lenge blir han eventuelt ute?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 des 06, 21:32
ffksupporter.net tar saken!

Operasjon er nå et alternativ

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 21:49

Forsiktig med hva Keiko?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 21:57

Forsiktig med hva Keiko?

Å tro på alt sa jeg.. du skjønner sikkert ikke hvorfor jeg sier det, men jeg kan forklare deg: Jeg sa dette for at jeg håpet at dette bare var en som var ute etter å fare med ting som ikke er sant og jeg håpet det også, men jeg sa også at bare han blir klar mot LSK så er det bra, for vi trenger han ikke noe føre det

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 22:05

Forsiktig med hva Keiko?

Å tro på alt sa jeg.. du skjønner sikkert ikke hvorfor jeg sier det, men jeg kan forklare deg: Jeg sa dette for at jeg håpet at dette bare var en som var ute etter å fare med ting som ikke er sant og jeg håpet det også, men jeg sa også at bare han blir klar mot LSK så er det bra, for vi trenger han ikke noe føre det

Så skal lenge jeg har det fra en 99% sikker kilde, skal jeg være meget forsiktig da?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 des 06, 22:06
Jeg sa dette for at jeg håpet at dette bare var en som var ute etter å fare med ting som ikke er sant og jeg håpet det også

Du må lære deg å skille debattanter, keiko. Det stor forskjell på patrioten, altså en bruker som gang på gang kommer med rykter som viser seg å stemme, og "ryktespredern_kk", det vil si en nyregistrert bruker som i sin første post skriver noe slikt som "eeey, jeg har hørt at Iversen skal til FFK? Tror også at Skjelbred skulle ta samme båten nedover!"

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 06, 23:03
jeg skal ikke legge opp til mer krangel patrioten, men her står det ikke 99 % sikkerhet

Til deg Holters: Hvem som helst kan fare med ting som ikke er sant og om så en hadde gjort dette ville jeg aldri straffet patrioten noen ting.  Som Jeg sier og mener jeg sa dette for jeg ønsket at dette skulle vært en løgn, men la oss nå håpe han er klar mot LSK, for det er da vi trenger han

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 05 des 06, 11:01
Stol på kildene dine, patrioten...ikke hva visse her mener...

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 05 des 06, 11:54
Endret: 05 des 06, 11:54

Hmm, la oss si at Berti er ute i seks mnd som det fort går ettersom han må komme i kampform igjen også. Trenger vi da en v. back ? Tamaz er ikke god nok så det eneste gode alternativet er Bjørkøy. Bjørkøy gjør størst nytte for seg på midten og vi har ingen gode backuper.

Jeg håper vi kan leie en skikkelig god v. back, det er kjempeviktig at vi ikke kommer skjeft ut i starten av ses. for vi skal jo kjempe i toppen. ;-)

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 05 des 06, 12:04
Kunne det vært en ide og hentet Toni Kallio som backup på både venstrebacken og midtstopperplassen?

Litt usikker på hvilket nivå han holder, men han er da i det minste på landslaget...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 06 des 06, 23:39
Det skulle i alle tilfeller være en utmerket idé å skaffe en fullgod erstatter for Bertelsen. Langt viktigere enn å lete etter enda flere mulige superspisser. Uansett om Bertelsen opereres, og uansett om han er i form og fit for fight ved sesongstart så er det umulig å vite hvor lenge det varer før han kan være ute med skade igjen. Kneskader er vriene greier. Ikke bare tar de lang tid å fikses, men de er så veldig lette å slå opp igjen. Sorry for å høres litt negativ ut her, jeg krysser fingre og tær for Bertelsens gode bedring, men stikker man fingeren i jorda så er og blir Bertelsen et usikkert kort i lang tid framover. Og det svekker laget hver gang Bjørkøy må være reserve-back, selv om det blir enda verre når andre skal gjøre den jobben. En skikkelig erstatter for Bertelsen er det som trengs. Operasjon eller ei.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 des 06, 23:50
Nettopp, vi er altfor sårbare på skader i forsvaret.

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 07 des 06, 08:31
Vi trenger en solid backup på venstreback hvis ikke Halvorsen tar steget opp til neste år da! Men uansett så trnger vi jo forsvarspillere framfor spisser.. Håper uansett at Bertil slepper opperasjon

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914