Bjørkøy ønsker seg bort!?!?
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hvordan i all verden har du plutselig fått for deg detta? Bjørkøy har da ikke kommet med så veldig sterke uttalelser.
Det lurer jammen jeg på også. Begynner forøvrig å bli lei av disse diskusjonene... Det blir bare spekulasjoner og "jeg kjenner noen som kjente tanta til søstra til nevøen..." - fjas!
Når trådstarter kommer med slike ting forventer jeg å få en link eller fem, samt et sitat eller tre for å dokumentere dette.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Bortsett fra at han sikkert øyner en sjanse for å spille for favorittklubben, så ser jeg ikke helt hvorfor Bjørkøy skulle ha sterke ønsker om å forlate FFK.
Bjørkøy selv nekter jo å uttale seg om noe av dette. I motsetning til Brenne som flagret at han hadde ambisjoner, så lar jo Bjørkøy være å kommentere dette i det hele tatt.
Edit: Ser at flere ønsket sitater og linker, men alt over har jo vært sagt i media ganske frekvent i det siste, men Kent har satt sammen en rekke uttalelser fra forskjellige tidspunkt og tolket det dithen at Bjørkøy vil bort.
– Hva er din kommentar til at Morgan Andersen sier at det er uaktuelt å selge deg?
– Jeg har ikke snakket med Morgan om dette, så det får stå for hans regning. Og jeg vet egentlig ikke hvorfor han sa dette.
– Er det noen mulighet for at du står på "feil" banehalvdel når serieåpningen på Åråsen blåses i gang?
– He he, jeg forstår at mange er opptatt av overgangssnakk om dagen, men akkurat det ønsker jeg ikke å kommentere nå.
Det er sikkert mange som hadde håpet at Bjørkøy her kunne benyttet anlednigen til å fortelle oss hvor mye han elsker byen og laget og at han kommer til å bli her i minst tre år til.....
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg regner med at det er Bjørkøy sine uttalelser til dagens FB han reagerer på:
– Hva er din kommentar til at Morgan Andersen sier at det er uaktuelt å selge deg?
– Jeg har ikke snakket med Morgan om dette, så det får stå for hans regning. Og jeg vet egentlig ikke hvorfor han sa dette.
– Er det noen mulighet for at du står på "feil" banehalvdel når serieåpningen på Åråsen blåses i gang?
– He he, jeg forstår at mange er opptatt av overgangssnakk om dagen, men akkurat det ønsker jeg ikke å kommentere nå.
Det er sikkert mange som hadde håpet at Bjørkøy her kunne benyttet anlednigen til å fortelle oss hvor mye han elsker byen og laget og at han kommer til å bli her i minst tre år til.....
Er litt enig med Kent egentlig, virker helt klart som om Bjørkøy leker med tanken om å bytte klubb. Er ikke sikkert han har et brennende ønske om det, men om han fikk valget, FFK eller LSK, ja da har jeg en følelse av det siste. Ellers så kan det også hende at han svarer slik fordi det er litt prinnsipp sak, at han ikke liker at Morgan har sagt "det er uaktuelt å selge" uten å ha snakket med Bjørkøy om det først.
Vanskelig å være for sikker i den saken her, men sitter med en vond følelse guttær.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Costanza
.
Selvsagt, men hvorfor skulle han si noe sånt. Han er en profesjonell fotballspiller, han spiller for pengene. Han driter vel i Fredrikstad, det er Lillestrøm han sokner til. Han forsvinner nok nå, bare håper vi får det han er verdt uten for mye bråk. Ikke noe vits i å beholde spillere som egentlig ikke ønsker å bli, selvom de skulle hete Kong Bjørkøy.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av denialsander
Når trådstarter kommer med slike ting forventer jeg å få en link eller fem, samt et sitat eller tre for å dokumentere dette.
Jeg refererer faktisk til 3 konkrete medieuttalelser fra Bjørkøy som jeg tror de fleste som følger FFK nært nok til å diskutere aktivt på dette forumet har fått med seg.
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg refererer faktisk til 3 konkrete medieuttalelser fra Bjørkøy som jeg tror de fleste som følger FFK nært nok til å diskutere aktivt på dette forumet har fått med seg.
Er de uttalelsene til Bjørkøy såpass nye og konkrete at det blir mulig å konkludere med noe? Neppe...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av paco
kan sikkert diskuteres dette men setter huset mitt på at bjørkøy blir i ffk minst en sesong til,dette garanterer jeg
Ja så lenge klubben nekter å selge blir han jo her!
Men for meg virker det en smule snodig at en spiller som ønsker å være i FFK ikke har forståelse for at ledelsen uttaler at det er uaktuelt å selge ham...
Opprinnelig postet av Kent
Men for meg virker det en smule snodig at en spiller som ønsker å være i FFK ikke har forståelse for at ledelsen uttaler at det er uaktuelt å selge ham...
Helt enig med deg her Kent. Han må bare forholde seg til sin kontrakt.
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914