Stjerner på drakta.
Neste gang FFK vinner serien vil vi faktisk få stjerne på drakta over FFK logoen. mitt ønske for år 2008 er nettopp dette...
FFK serie mestere 2007, med stjerne på drakta i 2008.
Hadde vært kult.. viist dette stemmer da? ser ut som om serie systemet ble lagt om i 63, vil dette fortsatt gjelde for FFK da?
og nei jeg var ikke full når jeg postet denne.
Det hadde faktisk vert ganske stilig ja.
RBK får 2 stjerner på si drakt, viss vi vinner serien en gang i fremtiden, så er det bare FFK og RBK som har stjerner på drakta.
---------------------------
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Vi går for den 3. før noen andre får 1
- Cosmic
«Nå skal vi hjem og snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall
Opprinnelig postet av Cosmic
Vi går for den 3. før noen andre får 1
RBK fikk sin andre stjerne i år...
Norgesmester
OK. Tror (håper) vel muligheten er stor for at vi skal kunne klare å få ett seriemesterskap i løpet av den tiden RBK evt. får 10 nye.
Norgesmester
Opprinnelig postet av DrDRE
OK. Tror (håper) vel muligheten er stor for at vi skal kunne klare å få ett seriemesterskap i løpet av den tiden RBK evt. får 10 nye.
Tja, muligheten var ikke så stor i løpet av de ti forrige seriemesterskapene til RBK ;)
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av DrDRE
Tja, muligheten var ikke så stor i løpet av de ti forrige seriemesterskapene til RBK ;)
Men da var ikke FFK i Tippeligaen...
Norgesmester
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914