Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spillerne med åtte timers dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 des 06, 07:06

«Åtte-timers-spilleren»

Når FFK inntar sin nye stadion 1.februar vil spillerne oppleve en helt ny hverdag. De blir «åtte-timers-spillere».

–I den betegnelsen ligger at de går på jobb om morran og hjem om ettermiddagen når det ikke er kamper, forklarer klubbdirektør Morgan Andersen til

www.demokraten.no/lokalsport/article2443666.ece

Hva synes dere om det?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 des 06, 08:04

Først så tenke jeg "Hva!!???" og lurte på om de skulle være der fra 8-16 i tillegg til kamper og reising. Men etter å ha fått tenkt meg om så klarer jeg ikke å se hva som skal være negativt med dette.

Men risholt`en hadde ikke godtatt dette her :-) 

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 des 06, 08:47

Regner med at klubben er fleksibel og at dette er en regel med endel unntak. Tror dette vil fungere utmerket.

Og igjen..noterer meg at Rami er helproff!

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 01 des 06, 08:50
Endret: 01 des 06, 08:50
er vel det samme morgan innførte i lyn,vil si at spillerne kan brukes til mer enn trening,altså stille opp på arangement som å besøke barneavdelingen på sykehuset,skoler og lign.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 des 06, 08:56
Endret: 01 des 06, 08:57
Dette hørtes uten tvil positvt ut. Var vel en eller annen i ledelsen som uttalte at FFK skulle være en åpen klubb, dette så jeg ikke mye til, følte at klubben bare ble mer og mer lukket og hemmelighetsfull. Dette derimot ser ut til å åpne klubben mye mer, og skape en litt mer folkelighet over det hele.

Tror også dette kan slå positivt ut i spillergruppa, at de ikke kun trener sammen, men også gjør andre ting. Men, selvsagt, det kan jo også bli for mye av det gode. Spillerne, som alle andre, trenger pauser fra hverandre, men deeeeet har de vel balansen på tenker jeg!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 des 06, 09:01
Det var noen som sa det ja, tror det var eggen eller harry eller noe... eller kanskje det var Arve :P husker ikke jeg... Men når Arve kom inn ble klubben mer og mer lukka....

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 01 des 06, 14:49

Detta virka spennende!! Virker som klubben stadig blir mer professjonel nå!! Trur detta kan få en positiv effekt på laget jeg!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914