FFK-spillerne med åtte timers dag
«Åtte-timers-spilleren»
Når FFK inntar sin nye stadion 1.februar vil spillerne oppleve en helt ny hverdag. De blir «åtte-timers-spillere».
–I den betegnelsen ligger at de går på jobb om morran og hjem om ettermiddagen når det ikke er kamper, forklarer klubbdirektør Morgan Andersen til
www.demokraten.no/lokalsport/article2443666.ece
Hva synes dere om det?
Først så tenke jeg "Hva!!???" og lurte på om de skulle være der fra 8-16 i tillegg til kamper og reising. Men etter å ha fått tenkt meg om så klarer jeg ikke å se hva som skal være negativt med dette.
Men risholt`en hadde ikke godtatt dette her :-)
---------------------------
Bjørkøy som Statsminister!
Regner med at klubben er fleksibel og at dette er en regel med endel unntak. Tror dette vil fungere utmerket.
Og igjen..noterer meg at Rami er helproff!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!
Tror også dette kan slå positivt ut i spillergruppa, at de ikke kun trener sammen, men også gjør andre ting. Men, selvsagt, det kan jo også bli for mye av det gode. Spillerne, som alle andre, trenger pauser fra hverandre, men deeeeet har de vel balansen på tenker jeg!
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Detta virka spennende!! Virker som klubben stadig blir mer professjonel nå!! Trur detta kan få en positiv effekt på laget jeg!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914