Garðar Jóhannsson kommer trolig i januar
En litt merkelig situasjon dersom klubben ikke lenger ønsker spilleren. Vi får håpe han overrasker oss alle og blir en kanonforsterkning dersom anken går igjennom.
tenkte akkurat det samme!! Litt dumt at nødløsningen i sommer først kommer i vinter, men man kan jo ikke ha forandret seg så mye allerede at de ikke vil ha han.. De signe vel ikke nødløsningskontrakt på seks måneder??
Nå begynner det faktisk og bli mange spisser i klubben!!
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Fredd
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 29 nov 06, 18:57
Endret: 29 nov 06, 18:57
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Opprinnelig postet av Fredd
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.
Ikke glem West da
Opprinnelig postet av oleberg
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.
Ikke glem West da
Nå er jo West en litt annerledes spillertype i forhold til de nevnte spissene. Tror det var det han mente.
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
på vinger over europa
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av oleberg
Ikke glem West da
Nå er jo West en litt annerledes spillertype i forhold til de nevnte spissene. Tror det var det han mente.
Det var det jeg mente ja. Alle store spillere som passer best som midtspiss i en 4-3-3 formasjon.
Fredd
Kan ikke skjønne at det kan bli noe særlig for Gardar å komme til FFK. FFK prøvde jo å få annulert kontrakten med han, men anken gikk ikke igjennom. Ikke en bra start på et abeidsforhold,spør du meg
Kanskje FFK vil prøve å kjøpe han ut av kontrakten?
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
vel han er nok på vei nå ettersom både hoås og heavy er "transferlisted". skulle helst sett at vi droppet denne spilleren. da sitter vi igjen med toth og west som rene alternativer til spissplassen, kanskje også en av ivorianerne. en superspiss inn nå så lukter det svidd av angrepet.
uansett PRI 1 som morgan selv har sagt-SLANK TROPPEN! selv om jeg er uenig i at f.eks stadhem skal gå er det positivt at ryddesjauet blir tatt snarest, gjør det enklere for både klubb og spillere som jakter nye jobbmuligheter.
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av bateman
da sitter vi igjen med toth og west som rene alternativer til spissplassen, kanskje også en av ivorianerne. en superspiss inn nå så lukter det svidd av angrepet.
West eller ivorianerne kommer nok ikke til å bli brukt som spydspisser i 4-3-3.
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av bateman
vel hvor sikkert er det at eggen holder på nåværende taktikk framfor å gå tilbake til 4-4-2. hvor en "target" type og en spiller med plenty pace utfyller hverandre. type ringberg+west samarbeid vi hadde en tid tilbake. i en 4-5-1 formasjon er nå toth eneste alternativ hvis ryktene om heavy og hoås ut stemmer. kan virke logisk at 2skal ut da morgan ettertrykkelig har nevnt at islendingen signerer i januar. altså vil vi da ha toth vs islendingen....ikke optimalt...
Jeg leste et eller annet sted i dag at Morgan(ellert evt den sportslige ledelsen i klubben) hadde klare formeninger om hvordan FFK skal spille i fremtiden. Formasjon var ikke nevnt, men kan være vedtatt. FFK er, og bør etter min mening være et, 4-3-3 lag.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Dersom det er et styrevedtak på at vi SKAL spille en spesiell formasjon stanger jeg huet i veggen. Treneren bør til en vær tid vurdere hvordan spillerne han har til rådighet passer best og justere formasjon og spillestil deretter....
Opprinnelig postet av Olavesen
Dersom det er et styrevedtak på at vi SKAL spille en spesiell formasjon stanger jeg huet i veggen. Treneren bør til en vær tid vurdere hvordan spillerne han har til rådighet passer best og justere formasjon og spillestil deretter....
De har et styrevedtak på 4-3-3 i Rosenborg.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Olavesen
De har et styrevedtak på 4-3-3 i Rosenborg.
ja..i svaret mitt over kom det med mye.....
Rosenborg ja ....lurer på hvem som blir trener der jeg etter den bedrøvelige oppvisningen i avslutningskampen på stadion og i Royal L ....hmmm
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914