Husk meg
Brukernavn
Passord

Michael Røn ferdig i FFK -

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 29 nov 06, 14:57
MR er ferdig i ffk, det var forsåvidt forventet, det jeg undrer meg over er at ikke det er mulig å få solgt slik spillere istedet for å bare la de gå. Vil tro at en spiller som Røn kunne generert 100.000 i hvertfall. Han er jo et talent, har tippeliga erfaring og om hans neste klubb blir Tromsø eller Moss burde de betalt litt for han. Synes det er langt mellom de gangene vi får penger for spillere. Mens vi fikk penger for Ringberg har Risholt, Bora, Røn, MacDonald, gått uten å generere ei krone i kassa.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 29 nov 06, 15:00

Midt i sesongen fikk han faktisk tilbud om å forlenge kontrakten, men har ikke akkurat blitt behandlet godt, så han ville nok da ikke skrive under en ny kontrakt for at FFK skulle tjene penger på han...  Ønsker Michael lykke til videre!Synd han ikke fikk fler sjanser i FFK.

Frekkheten lenge levæ!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 nov 06, 15:08
dette venta jeg på.. gutten har jo ikke vist noen ting.. han burde takket ja til å bli leid ut den gangen han fikk det tilbudet også.

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 nov 06, 15:33
enig med keiko her sånn...

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 29 nov 06, 15:54
Opprinnelig postet av ffkfmv

Midt i sesongen fikk han faktisk tilbud om å forlenge kontrakten, men har ikke akkurat blitt behandlet godt

hva underbygger du dette med?

med ffk til champions league!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 29 nov 06, 16:45
Opprinnelig postet av ffkfmv

Midt i sesongen fikk han faktisk tilbud om å forlenge kontrakten, men har ikke akkurat blitt behandlet godt, så han ville nok da ikke skrive under en ny kontrakt for at FFK skulle tjene penger på han...  Ønsker Michael lykke til videre!Synd han ikke fikk fler sjanser i FFK.

Ikke blitt behandlet godt??? Saken er vel at han ikke har hatt forventet utvikling og ikke har vært god nok. Eller hva mente du med utsagnet ditt?

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 29 nov 06, 16:51
Han ligger vel så langt bak i køen at han må kjempe for en plass på FFK2, så da er det rimelig at han får gå..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 29 nov 06, 18:02
Dette er nok det beste for begge parter. Røn har ikke lykktes de gangene han har fått sjansen på a-laget, men har ofte vært meget god for b-laget og sånn sett vist at han har mye i seg. Forhåpentligvis finner Røn seg en ny klubb hvor han får ut sitt potensiale.

Lykke til videre og takk for din tid i FFK.

Lenge leve "hjørnet"!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 nov 06, 18:22

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Dette er nok det beste for begge parter. Røn har ikke lykktes de gangene han har fått sjansen på a-laget, men har ofte vært meget god for b-laget og sånn sett vist at han har mye i seg. Forhåpentligvis finner Røn seg en ny klubb hvor han får ut sitt potensiale.

Lykke til videre og takk for din tid i FFK.

føyer meg på denne. røn har dessverre spilt med alt for høye skuldrer de få gangene han har sluppet til på A-laget. ofte omtalt som en av de beste på trening, men det hjelper lite når det svikter i kamp. kanskje en ny klubb med trener som satser mer på ham er veien å gå? uansett tror jeg røn blir å finne i en av de to øverste divisjonene i norge i fremtiden.

UEFA KØPPEN 2007?!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 des 06, 17:32
og nå vurderer han spill i sparta.... http://www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2442606.ece

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 des 06, 17:39
hadde jeg vært han så hadde jeg gjort dette for lenge siden.. ønsker han bare lykke til. Håper han går til sparta, for han kan faktisk bli en meget god spiller.

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 des 06, 18:33

Opprinnelig postet av keiko99
hadde jeg vært han så hadde jeg gjort dette for lenge siden..

Ehh? Du skal jammen ha god selvtilitt hvis du sier opp kontrakten, når du vet hvor vanskelig det er for en ung norsk spiller å få kontrakt med en tippeligaklubb. Vi er vel snart nede i 100 norske tippeligaspillere, altså et meget ekslusivt selskap. Da blir du heller værende i klubben og håper at du vil utvikle deg og få muligheten til å vise at du er god nok.

Bjørkøy som Statsminister!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 01 des 06, 18:42
Dette har keiko selvsagt tenkt like nøye igjennom som Røn selv og satt seg skikkelig inn i alternativene for å ta en veloverveid avgjørelse...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914