Halvparten av setene solgt
Sete-suksess for FFK
Fredrikstad fotballklubb opplever enorm pågang fra publikum.
Klubben annonserte for en stund siden at man kunne «kjøpe» seg et eget sete på den nye stadion for fem år fremover. Nå er 1.000 av 2.000 solgt skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1373396
Dette er ikke galt, det betyr at de har fått inn 3. millioner kroner. Her saken fra før de staret salget www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Fredag starter vanlig salg av sesongkort.
- Fra 1. til 7. desember kan de som i dag har sesongkort i dag på Stadion, sikre seg samme plass gjennom hele 2007-sesongen på nye Stadion ved å kjøpe sesongkort.
det er nok mange som syntes klubben driver med avtalebrudd og som derfor lar være å benytte seg av dette tilbudet.
Vi som kjøpte sesongkort i fjor skulle få fortrinnsrett på ny stadion, det skjer nå ikke.
Det er årsaken til at jeg ikke velger å benytte med av dette, da det går det på prinsipper, på at jeg ikke kan godta et avtalebrudd.
Jeg kjøper dermed mine 2 sesongkort på samme måte som i fjor og venter til 1. des.
Jeg er ikke den eneste som reagerer på dette.
hadde de latt årets sesong kort innehavere fått velge først , men med en klausul som ikke garanterer denne plassen neste år uten at de kjøper en ekstra sikring som pek på setet , hadde de sluppet dette tullet, og sannsynligvis solgt alle 2000.
fælt som vi tok på vei her da paco... denne "kjøp ditt eget sete"-greia er vel ikke akkurat noe knall-tilbud til supporterne. Det er vel temmelig dyrt? 1000 solgte seter er mer enn hva jeg hadde forventa...
Opprinnelig postet av paco
fy faen for en gjeng med tåplige supportere,i fredrikstad så finnes det nesten ikke topp idrett vi er norges mestere i fotball ny stadion,men folk klager allikevel er det mulig!,skal dere være med og støtte laget så vis det da for faen,alle klaget på den gamle stadion nå er det et eller annet med den nye. blant annet prisene .er det mulig! er det noe rart at resten av norge holder østfoldinger for narr, hold nå for helvete kjeft
Utrolig tåpelig sagt av deg Paco, Fredrikstad fotballklubb har faktisk gjort et løftebrudd overfor oss som kjøpte sesongkort ifjor, vi var da lovet forkjøpsrett på den nye stadioen noe vi ikke har fått. Vi har med andre ord betalt for en vare vi ikke har fått levert etter kjøpsloven. Hva gjør klubben med det? Får vi penger tilbake da kanskje????
Jeg var selv idag i aristokraten og så på hva som var av muligheter ang. seteplassering på nye stadioen, det horrible jeg så da var at klubben har sperret av stort sett en hel langside som ikke kan selges, disse er ikke vip eller pek på ditt sete, jeg skal love deg at det blir månelyst den 1. desember når sesongkort innehaverne finner ut dette.
faen tror dere det er gratis og se toppfotball i norge? mange av dere er vant til og se ffk nere i Møka,nå er det andre tider Så slutt og syt om ting dere faen ikke har peling på,bare helt utrolig!!!! mange trodde ffk skulle rykke ned for noen uker tilbake nå er vi norgesmestere og er i uefacupen med nyyyyyyy råååååå stadion. i tilegg så har vi skaffet oss 2 verdens talenter men allikevell så klarer hjernedøde supportere klage!!!!!!! HOLD FOR HELVETE KJEFT
Du bør skjerpe deg og ditt ordbruk synes jeg.
Opprinnelig postet av Costanza
Er det en suksess at de bare har solgt 50 % av plassene? Jeg trodde faktisk de forventet å selge alle 2000...
Nå er vel denne artikkelen publisert torsdag ettermiddag. Tror nok de får solgt de fleste setene frem til torsdag neste uke.
Vi må huske på at det faktisk ikke lenger er _så_ veldig mange plasser igjen å velge mellom hvis man ønsker seg en noenlunde sentral plassering på langsiden.
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Videre henviser jeg til følgende punkter i reglene:
§ 1.4, som klart er brutt
§ 2.1 også klart brutt
§ 2.3 også delvis brutt.
som igjen skulle kunne lede til § 6.1, selv om dette kansje ville være litt strengt.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
hehe dere lever 20 år tilbake i tid,hvis dere lukker øynene,prøver og sammle hjernecellene deres så ser dere at dere faktisk aldrig har opplevd det som skjer med ffk nå,
1900.- eller 2500.- på ny stadion,same shit.for dere som skal spare penger så har tv2 noe som heter fxt eller noe der du kan se alle kamper for 700.- tror jeg så til dere som klager på pris vs fasiliteter og at dere faktisk ser topp fotball dere aldrig har sett så se kampene på tv,fullsatt blir det på hver hjemmekamp uansett hehe
hehe dere lever 20 år tilbake i tid,hvis dere lukker øynene,prøver og sammle hjernecellene deres så ser dere at dere faktisk aldrig har opplevd det som skjer med ffk nå,
1900.- eller 2500.- på ny stadion,same shit.for dere som skal spare penger så har tv2 noe som heter fxt eller noe der du kan se alle kamper for 700.- tror jeg så til dere som klager på pris vs fasiliteter og at dere faktisk ser topp fotball dere aldrig har sett så se kampene på tv,fullsatt blir det på hver hjemmekamp uansett hehe
Du jobber tydligvis i TV2 siden du vet at de skal sende fotball til året også. Skjerp deg Paco.
At du er den mest unyanserte personen her inne på forumet har nok de fleste lært seg å leve med.
Men i og med at du nå i tillegg heller over til å ta prisen som den mest uhøflige og irriterende personen, så tror jeg du må skjerpe deg litt før det sansynligvis(forhåpentligvis) vanker en liten utestengelse din vei...
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Du jobber tydligvis i TV2 siden du vet at de skal sende fotball til året også. Skjerp deg Paco.
Sannsynligheten for at de skal sende fotball til året er vel egentlig ganske stor. De kjøpte jo rettighetene for 3 år...
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
...med nyyyyyyy råååååå stadion.
Her er jeg dypt uenig med deg, paco.
Vår nye stadion scorer utrolig høyt med tanke på den unike løsningen som er valgt ved å bygge den inn i de tidligere FMV-hallene.
Foruten dette vil jeg karakterisere den som stort sett middels. Begrunner dette med et par eksempler;
1)
En utdatert bærekonstruksjon som er til sjenanse for deler av publikum.
2)
Selve taket begynner ved 1. rad, (taket skulle selvsagt ha strukket seg minimum ca. 2-3 meter inn på banen), noe som er dårlig nytt for alle som velger de første radene og tilfeldigvis ikke liker regn.
Forstår selvsagt at dette henger sammen med økonomiske begrensninger, men fra et objektivt perspektiv så er dette kun en middels arena.
Husk at vår nye stadion er et nybygg og må følgelig vurderes i forhold til de prosjekter som blir realisert per dags datum.
FFK and Wisla Krakow forever...
Da stenger vi denne tråden, det er vel flere som burde lese, og ikke minst sette seg inn i de nye forumreglene, for her var det ikke mye saklig diskusjon å spore utover i tråden. En ting er å skrive provoserende, men det er ikke noe særlig bedre å bli provosert og skrive deretter heller.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914