Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med han her??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 21 nov 06, 16:10

Rhys Weston er klubbledig... og høyreback.. Hva med han?? Hadde han vært noe? :)

http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article810869.ece

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 nov 06, 16:16
Han var jo ikke god nok til å spille seg inn på et Viking-lag i krise som havnet under oss på tabellen.... så hvorfor?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 21 nov 06, 16:20

hvorfor vil alltid folk her ha benkefyll fra andre TL lag?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 nov 06, 16:22
Fyren har spilt en eneste kamp for Viking og Tengesdal er mannen han konkurrerer mot. Tengesdal er kanskje det desidert svakeste punktet i hele Vikinglaget. Selv Multaharju har tre kamper for FFK i år, så jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor denne Weston skal være noe for oss.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 nov 06, 17:07
Opprinnelig postet av SirLion

Rhys Weston er klubbledig... og høyreback.. Hva med han?? Hadde han vært noe? :)

Har et forslag til deg, istdenfor å komme med tips hit, send de til Morgan, hvem vet, kanskje er de aktuelle for FFK.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 nov 06, 17:29
La dem jobbe i fred du sirlion og heller spørr her..  skal dem mota mailer fra oss her inne om spillere vi ikke kjenner til på noe måte så forstyrrer det mere en det hjelper

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 06, 18:00

Opprinnelig postet av keiko99
La dem jobbe i fred du sirlion og heller spørr her..  skal dem mota mailer fra oss her inne om spillere vi ikke kjenner til på noe måte så forstyrrer det mere en det hjelper

Dere tar du feil Keikoman, min erfaring er i hvertfall noe helt annet. Det er kanskje du som har kommet med noe som forstyrrer, mer enn det hjelper

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 21 nov 06, 18:09
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99

Dere tar du feil Keikoman, min erfaring er i hvertfall noe helt annet. Det er kanskje du som har kommet med noe som forstyrrer, mer enn det hjelper

Det finnes grenser for hva man bør maile da!! Denne hørebacken er jo kjent at leter etter ny klubb, så det vet nok Mr Andersen & Co.. uansett håper jeg han er uaktuell for Fredrikstad..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 06, 18:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av SirLion

Har et forslag til deg, istdenfor å komme med tips hit, send de til Morgan, hvem vet, kanskje er de aktuelle for FFK.

Jeg håper inderlig ikke noen sender mailer til Morgan Andersen og tipser om spillere som på ingen måte er i nærheten av å forsterke FFK. Det blir bare useriøst. Hvis man virkelig har et godt tips, så kan man selvsagt sende en mail. Men det blir jo litt "ulv-ulv" om man skal tipse om alle mulige spillere. Når man endelig kommer med et godt tips, er det gode muligheter for at mailen slettes før den i det hele tatt åpnes.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 21 nov 06, 19:04
tror morgan vet hva ffk er på jakt etter,tror ikke det var noen her inne som tipset om ivorianerne hehe,vet nok om de fleste ledige spillere både i inn og utland

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 06, 19:29
Endret: 21 nov 06, 19:36

Det er klart man tipser ikke om hva som helst, er ydmyk i forhold til det jeg skrev til Sir Lion, men det som har skjedd med meg, er at jeg har fått tilbakemelding på hvilke spillertyper de trenger og da surfer jeg innom de fleste steder og sjekker.

Slik som denne spilleren:

FotbollDirekt.com kan avslöja att det handlar om Boston Colleges anfallstalang Charlie Davies, som gjort 15 mål och 36 poäng på 15 matcher så här långt i collegeligan.
Med sina 2,40 poäng per match leder Davies sju offensiva topplistor. Dessutom är han nominerad till priset som landets bäste anfallare.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 21 nov 06, 21:07
Virker jo som en interessant spiller, mr. Charlie Davies.

Uansett om FFK ansetter tre kælls til å jobbe heltid med transfer-markedet er jeg sikker på at det er flere rimelige "uoppdagede perler" (Charlie Davies kan fort bli kostbar, siden han er en "oppdaget perle") tilgjengelig som ikke FFK-apparatet vil fange opp.

Så det er ingen grunn til å IKKE tipse dem.  Men, som du sier, Patrioten, tipsa bør være litt bedre enn man kan få fra en halvfull sjømann på bar. ;)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914