Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen med på årets lag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 nov 06, 22:08
Endret: 17 nov 06, 22:08

Alltid Fotball har kåret årets 11 beste spillere i Eliteserien. Her er de 11 utvalgte.

www.alltidfotball.no/

Synes dere Bjørkøy har prestert bedre enn Simen og at han skulle hatt plasse isteden?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 nov 06, 22:17
Endret: 17 nov 06, 22:18
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes dere Bjørkøy har prestert bedre enn Simen og at han skulle hatt plasse isteden?

Bjørkøy har hatt en jevnt god sesong, mens Brenne har hatt en formidabel høst (og enkelte gode kamper i vårsesongen også). Det er vanskelig å skille de to, men jeg trur kanskje jeg ville holdt en knapp på Bjørkøy.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 nov 06, 22:31
Bjørkøy er den som sammen med Piiroja har vært mest stabil i prestasjonene. Brenne har kanskje et høyere toppnivå og større spisskompetanse, men har nok engang bevisst at han er en høstspiller. Fenomenal avslutning på sesongen, men jeg venter fortsatt på sesongen hvor Brenne presterer slik en hel sesong.

Vanskelig å skille de, men det er bare å se på avstemingen her på ffksupporter.net. Bjørkøy og Piiroja ligger hestelengder foran de neste på lista. Brenne er en mer spektakulær spiller, media har fått øya opp for ham og i tillegg er han målfarlig. Slike ting bli lagt merke til.

Ansvarlig redaktør

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 18 nov 06, 00:41
Endret: 18 nov 06, 03:22
Jeg mener at det er verst å miste Bjørkøy enn Brenne når vinduet åpner!
Jeg håper virkelig at Bjørkøy skriver under en ny 3 års kontrakt! ..og at Czwartek gjør det samme

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 nov 06, 00:41

Gratulerer Simen!!

Bra lag det der ja... Kanskje litt uenig i Ijeh og Vaagan Moen, men jeg har jo ikke akkurat sett dem i mange kamper da...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 18 nov 06, 07:47
Ville vel heller hatt Edu og Paal-Gunnarson istedenfor Ijeh og Vaagan Moen

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 nov 06, 09:00
Bra Simen! Begrunnelsen dems var jo at han har vært jevnt bra i hele år, der er jeg uenig. Han har vært sinnsykt god i høst, på våren var han under pari mener jeg. Ijeh kom nok med pga sin siste kamp, Gunnarsson skulle selvfølgelig vært med isteden!

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06

Lagt til: 18 nov 06, 20:41

Er kanskje ikke den mest seriøse kåringen det her kanskje..

Men uansett bra at Simen er med, viser jo at han er en god spiller  

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 nov 06, 23:56
Jeg har problemer med å vurdere denne Alltid Fotball-siden seriøst opp mot f.eks VG. Arason, Allan Jepsen og Peter Ijeh på årets lag rimer bare ikke!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 19 nov 06, 01:41
Synes som nevnt egentlig laget var greit, med unntak av Ijeh og kanskje Vaagan Moen. Synes Arason er et glimrende valg. Problemet er jo det at jeg har sett svært få av kampene til de andre lagene. Da blir det litt vanskelig å vurdere. Hadde Bertie holdt seg skadefri hele sesongen hadde vi hatt to på laget!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 20 nov 06, 15:04
Hadde nok holdt en knapp på Bjørkøy jeg også. Men for all del, det er bedre med én enn ingen. som sagt før i denne tråden, dette er nok ikke den mest seriøse kåringen. Men "all PR er god PR"

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914