Ringberg til FFK?
Leser på Ham Kam forumet at Markus Ringberg er på vei til ffk, eller det er ett rykte som går da... hva syntes dere folkens?? Bær vi hente supersvensken tilbake??
Link til saken: http://www.hamkam.no/presentation/forum/topic.asp?TOPIC_ID=425
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Sitter med folla hender å ber til Gud om at ikke FFK må finne på å hente denne mannen tilbake!
uff og uff...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 17 nov 06, 17:43
Endret: 17 nov 06, 17:48
Dem er i hvertfall redd for å miste han, noe som tyder på at han også der har gjort ett veldig godt inntrykk blant andre gode spisser. Ringberg kan også være ett alternativ på midtstopper plassen og er en fantastisk person som kan bidra i FFK utenfor banen både nå og i framtiden i tillegg til at han er bedre enn vår beste spiss.......
Når det er sagt skandalen skjedde når han ble solgt og kan ikke repareres. Om dem henter han eller ikke opptar meg ikke like mye......
Toth med den formen han har vist i høst står ikke noe tilbake for Ringberg og vi trenger en spyddspiss som virkelig hever laget. Når det er sagt så er Ringberg en fantastisk kar som har vært utrolig viktig for FFK. En skikkelig ledertype som alltid gir alt for laget - både på og utenfor banen. Dessverre skorter det nok på ferdighetene i det lengre løp. Jeg tror han kunne gjort en kurrant jobb som spyddspiss i FFKs 4-3-3, men det skal hardt gjøres å være flinkere til å involvere vingene i spillet og flikke ballen videre slik Toth gjør.
Dette er nok bare løse rykter. Den gang Hamkam hentet Ringberg hadde de fått inn gode penger fra salget av "Mjøsas Beckham" og kunne tilby Ringberg en lønn fåtallet av norske klubber ønsket å matche. De fleste klubber har mye mer penger nå med den nye TV-avtalen enn den gang, men likevel tror jeg neppe det er aktuelt med noe comeback i FFK. Klubben ikke interessert i å matche lønna, samt å gi ham en fireårskontrakt og jeg ser ikke helt hvorfor de plutselig skulle ønske dette nå. Jeg mener også å ha lest Ringberg uttale at han blir med Hamkam ned i 1. divisjon.
Ønsker Ringberg alt vel i fremtiden, men det er en stor torn i siden at han valgte Hamkam, men sånn er fotballverdenen. Drittlaget Hamkam ønsker jeg langt ned i divisjonene, men Ringberg fortjener bedre. Paradoks.
Ansvarlig redaktør
Som spydspiss funka han ikke særlig bra i 2005. Toth er mye bedre med mann i ryggen, hvor ringberg ofte ramla som en potetsekk. Men i de kampene jeg har sett Ringerberg for H**-**M, så har han vært utrolig god til i stusse og heade til medspiller på gjennomløp, en skikkelig 6.sans. Der bommer jo Toth som oftest.
Men når de er ca like gode, så må jeg velge Toth! Det er tross alt han som er FFK-spiller nå. Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Kanskje det er en mulighet for at de vil bytte likt med Multaharju?
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Fantastisk bra kommentar! Sant ære ævv!
Jeg ler enda! :D
Ansvarlig redaktør
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Dessuten, det ligner virkelig ikke Markus å forlate et synkende skip på den måten, jeg tipper han kommer til å bli og at han kommer til å bøtte inn med mål i 1. Divisjon neste sesong.
Opprinnelig postet av Holters
Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Fantastisk bra kommentar! Sant ære ævv!
Jeg ler enda! :D
Joda, hvis du har sagt til dama di at du vil gå ifra ho om ett halvt år alikevel, så er det kanskje ikke så rart......
Men i de kampene jeg har sett Ringerberg for H**-**M, så har han vært utrolig god til i stusse og heade til medspiller på gjennomløp, en skikkelig 6.sans. Der bommer jo Toth som oftest.
Tja, jeg vet ikke om Toth som bommer eller om det er oftest ingen medspillere på løp?
Men når de er ca like gode, så må jeg velge Toth! Det er tross alt han som er FFK-spiller nå. Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Priceless kommentar!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Håper ikke det skjer at Ringberg kommer tilbake. Han har gjort sitt i FFK.
Da sier jeg at jeg håper det skjer at Ringberg kommer tilbake. Han har mye ugjort i FFK
For å si det sånn; Ringberg er hvertfall ikke noe dårligere enn hverken Toth, Hoås eller Vuorinen(det vi har sett hittil).
Anser vel kun en Brian West skadefri og i form bedre enn Ringberg av disse.
Jeg for min del tror ikke West er på vei bort. Han har fått seg dame fra byen. Skulle jeg tippe om noen var på vei bort, så tror jeg Hoås ruker først.
Gjerne denne spiss kvartetten for meg neste sesong.
West, Ringberg, Heavy og Toth.
Når det er sagt tror jeg Markus reiser til Sverige.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av keiko99
herre gud.. skal vi synke så dypt.snakk om stall fyll
Han ville vel glatt vært den nest beste spissen i troppen pr.idag. En spiller som spiller fast i tippeligaen kaller du stallfyll, mens en ukjent og 24 år gammal 2.divisjonsspiller synes du er helt topp?
Bjørkøy som Statsminister!
å dette kaller du kvalitet spiss
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kaller dette klart stall fyll.. dette er ingen spiss som en kan spyd spiss.. Ringberg har i sessongen notert Mål: 5 (9 totalt)
å dette kaller du kvalitet spiss
Det å spille ving i 4-3-3 er tilnærmet det samme som å være spiss.
Kvisvik har 4 og Tarik har 5 - kaller du dem kvalitetsspillere?
Toth har 7 - hva med ham?
Ansvarlig redaktør
jeg kaller ikke kvisvik spiss heller.. han er venstre midtbane spiller for meg selv om han i en 4-3-3 formaskjon blir kalt venstre spiss.. samme med tarrik også.. midt spiss er toth det er jo han som da skulle hatt 10 til 15 mål... men toth har vært god, men ikke god nok det er jo derfor vi sliter og da hjelper ikke ringberg som er enda værre
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914