Ringberg til FFK?
Leser på Ham Kam forumet at Markus Ringberg er på vei til ffk, eller det er ett rykte som går da... hva syntes dere folkens?? Bær vi hente supersvensken tilbake??
Link til saken: http://www.hamkam.no/presentation/forum/topic.asp?TOPIC_ID=425
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Sitter med folla hender å ber til Gud om at ikke FFK må finne på å hente denne mannen tilbake!
uff og uff...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Toth med den formen han har vist i høst står ikke noe tilbake for Ringberg og vi trenger en spyddspiss som virkelig hever laget. Når det er sagt så er Ringberg en fantastisk kar som har vært utrolig viktig for FFK. En skikkelig ledertype som alltid gir alt for laget - både på og utenfor banen. Dessverre skorter det nok på ferdighetene i det lengre løp. Jeg tror han kunne gjort en kurrant jobb som spyddspiss i FFKs 4-3-3, men det skal hardt gjøres å være flinkere til å involvere vingene i spillet og flikke ballen videre slik Toth gjør.
Dette er nok bare løse rykter. Den gang Hamkam hentet Ringberg hadde de fått inn gode penger fra salget av "Mjøsas Beckham" og kunne tilby Ringberg en lønn fåtallet av norske klubber ønsket å matche. De fleste klubber har mye mer penger nå med den nye TV-avtalen enn den gang, men likevel tror jeg neppe det er aktuelt med noe comeback i FFK. Klubben ikke interessert i å matche lønna, samt å gi ham en fireårskontrakt og jeg ser ikke helt hvorfor de plutselig skulle ønske dette nå. Jeg mener også å ha lest Ringberg uttale at han blir med Hamkam ned i 1. divisjon.
Ønsker Ringberg alt vel i fremtiden, men det er en stor torn i siden at han valgte Hamkam, men sånn er fotballverdenen. Drittlaget Hamkam ønsker jeg langt ned i divisjonene, men Ringberg fortjener bedre. Paradoks.
Ansvarlig redaktør
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 17 nov 06, 17:43
Endret: 17 nov 06, 17:48
Dem er i hvertfall redd for å miste han, noe som tyder på at han også der har gjort ett veldig godt inntrykk blant andre gode spisser. Ringberg kan også være ett alternativ på midtstopper plassen og er en fantastisk person som kan bidra i FFK utenfor banen både nå og i framtiden i tillegg til at han er bedre enn vår beste spiss.......
Når det er sagt skandalen skjedde når han ble solgt og kan ikke repareres. Om dem henter han eller ikke opptar meg ikke like mye......
Som spydspiss funka han ikke særlig bra i 2005. Toth er mye bedre med mann i ryggen, hvor ringberg ofte ramla som en potetsekk. Men i de kampene jeg har sett Ringerberg for H**-**M, så har han vært utrolig god til i stusse og heade til medspiller på gjennomløp, en skikkelig 6.sans. Der bommer jo Toth som oftest.
Men når de er ca like gode, så må jeg velge Toth! Det er tross alt han som er FFK-spiller nå. Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Kanskje det er en mulighet for at de vil bytte likt med Multaharju?
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Fantastisk bra kommentar! Sant ære ævv!
Jeg ler enda! :D
Ansvarlig redaktør
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Dessuten, det ligner virkelig ikke Markus å forlate et synkende skip på den måten, jeg tipper han kommer til å bli og at han kommer til å bøtte inn med mål i 1. Divisjon neste sesong.
Opprinnelig postet av Holters
Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Fantastisk bra kommentar! Sant ære ævv!
Jeg ler enda! :D
Joda, hvis du har sagt til dama di at du vil gå ifra ho om ett halvt år alikevel, så er det kanskje ikke så rart......
Men i de kampene jeg har sett Ringerberg for H**-**M, så har han vært utrolig god til i stusse og heade til medspiller på gjennomløp, en skikkelig 6.sans. Der bommer jo Toth som oftest.
Tja, jeg vet ikke om Toth som bommer eller om det er oftest ingen medspillere på løp?
Men når de er ca like gode, så må jeg velge Toth! Det er tross alt han som er FFK-spiller nå. Å ta tilbake Ringberg nå, blir som å ta tilbake dama di etter at ho har stikka av med den stygge dvergen du hata på ungdomsskolen.
Priceless kommentar!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Håper ikke det skjer at Ringberg kommer tilbake. Han har gjort sitt i FFK.
Da sier jeg at jeg håper det skjer at Ringberg kommer tilbake. Han har mye ugjort i FFK
For å si det sånn; Ringberg er hvertfall ikke noe dårligere enn hverken Toth, Hoås eller Vuorinen(det vi har sett hittil).
Anser vel kun en Brian West skadefri og i form bedre enn Ringberg av disse.
Jeg for min del tror ikke West er på vei bort. Han har fått seg dame fra byen. Skulle jeg tippe om noen var på vei bort, så tror jeg Hoås ruker først.
Gjerne denne spiss kvartetten for meg neste sesong.
West, Ringberg, Heavy og Toth.
Når det er sagt tror jeg Markus reiser til Sverige.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av keiko99
herre gud.. skal vi synke så dypt.snakk om stall fyll
Han ville vel glatt vært den nest beste spissen i troppen pr.idag. En spiller som spiller fast i tippeligaen kaller du stallfyll, mens en ukjent og 24 år gammal 2.divisjonsspiller synes du er helt topp?
å dette kaller du kvalitet spiss
jeg kaller dette klart stall fyll.. dette er ingen spiss som en kan spyd spiss.. Ringberg har i sessongen notert Mål: 5 (9 totalt)
å dette kaller du kvalitet spiss
Det å spille ving i 4-3-3 er tilnærmet det samme som å være spiss.
Kvisvik har 4 og Tarik har 5 - kaller du dem kvalitetsspillere?
Toth har 7 - hva med ham?
Ansvarlig redaktør
jeg kaller ikke kvisvik spiss heller.. han er venstre midtbane spiller for meg selv om han i en 4-3-3 formaskjon blir kalt venstre spiss.. samme med tarrik også.. midt spiss er toth det er jo han som da skulle hatt 10 til 15 mål... men toth har vært god, men ikke god nok det er jo derfor vi sliter og da hjelper ikke ringberg som er enda værre
nei har jeg sagt det ?
jeg kaller ikke kvisvik spiss heller.. han er venstre midtbane spiller for meg selv om han i en 4-3-3 formaskjon blir kalt venstre spiss.. samme med tarrik også.. midt spiss er toth det er jo han som da skulle hatt 10 til 15 mål... men toth har vært god, men ikke god nok det er jo derfor vi sliter og da hjelper ikke ringberg som er enda værre
Som jeg skulle sagt det selv. Nei vi må opp på nivå i FFK nå hvis vi skal fremover. Da henter vi IKKE Ringberg.
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Nei, vi har mange gode spisser...vi skal ikke prøve å få et gammelt ffk lag..han kommer ikke til å brenne sånnfor drakta hvis han kommer tilbake
fullstendig uenig i at ringberg ikke ville blødd for drakta. man glemer fort her i byn. markus var vel den spilleren i nyere FFK historie som har blødd mest for klubben. Men sett kun fotballmessig er ikke ringberg veien å gå nå. neste spisskjøp bør være av virkelig klasse.
FFK på øvre halvdel!
Hadde enda flere skjønt det at vi håper på en sessong der vi snakker om plass fra 1 til 5 ikke fra 8 til 14.. Jeg er så dritt lei den nedrykk saken.. henter vi ringberg så er det mange skritt tilbake.. Det er en god grunn for at vi i dette året fikk ett år med nerver.
Toth har vært helt grei i år, men på langt nær så bra som enkelte skal ha det til. Er i alle fall helt overbevist om at Ringberg ikke er noe dårligere alternativ!
Opprinnelig postet av morradi
Det hadde vært kjempegøy med Ringberg tilbake, men Kamma slipper han sikkert ikke billig.ringberg er mye dåligere en toth jo. nei vi skal trene opp dem vi har nå.. toth,hoås og heavy.. å skulle vi trenge en spiss kommer han aldrig ringberg hit. vi har behov for en som er i stand til å skyte oss opp over på tabbellen ikke nedover.. det er 2 grunner for at vi slet i år.. forsvaret og angrepet.. å da prøver vi ikke på å hente noe som ikke er dåligere en det vi har ?
Toth har vært helt grei i år, men på langt nær så bra som enkelte skal ha det til. Er i alle fall helt overbevist om at Ringberg ikke er noe dårligere alternativ!
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Jaran Berg
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?
noe som helst hold i disse ryktene? eller er alt bare fullstendig svada?
UEFA KØPPEN 2007?!
Problemet til FFK er at vi ikke setter hundreprosentssjansene, det samme problemet har vel Ringberg. Han setter ikke de største sjansene, men kan score på noe som ikke engang er en sjanse. Det FFK trenger er en spiss som scorer på bestilling, og på de sjansene han får, da er nok ikke Ringberg riktig mann for oss.
Etter hva jeg kan se, så er dette helt svada, siden Ringberg selv har sagt at han blir med Ham Kam ned... Vi trenger ikke en Ringberg nå, kunne heller tenkt meg en Storflor, og en midtspiss som virkelig scorer mål for oss neste år...
I vinter bør vi trene opp og få laget som vi har nå til å bli samkjørte, både forsvar, keeper og angrep.... + forsterkninger, da blir dette bra! Kanskje Roman Kienast hadde vært noe da?
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Jaran Berg
var faren hans som snakket om det...
Har du snakket med faren til Ringberg? eller bare spøker du med oss nå?:P
jeg snakket ikke med han, men min far gjorde det... men om det blir noe av, det vet jeg nå ikke noe om...
Jaran Berg
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?
Piss meg i øret sier jeg. Aldrig i livet om Eggen skal ha samtaler med Ringberg. Dette er svada.
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?Piss meg i øret sier jeg. Aldrig i livet om Eggen skal ha samtaler med Ringberg. Dette er svada.
Svært så bombastisk du var da!!!! Kan gjerne pisse deg i øret jeg
Opprinnelig postet av oleberg
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?Piss meg i øret sier jeg. Aldrig i livet om Eggen skal ha samtaler med Ringberg. Dette er svada.
Svært så bombastisk du var da!!!! Kan gjerne pisse deg i øret jeg
"Piss meg i øret" var et uttrykk de sa på The Julekalender for noen år side,hehe, til info.
forklar meg hvorfor skal vi ha ringberg når det finnes spisser som er mange mange klasser bedre en det greia der
hvis Ringberg er så bra som mange skal ha det til hvorfor i alle mine dager står han bok ført med 9 mål ?
forklar meg hvorfor skal vi ha ringberg når det finnes spisser som er mange mange klasser bedre en det greia der
De fleste skriver at Ringberg har gjort sitt i FFK og det er ingen som har påstått at han er noen superspiss, men Ringberg er langt ifra så dårlig og fortjener ikke all den dritten du slenger om ham hele tiden. Du undergraver alle ferdighetene og prestasjonene hans på en måte som er helt forkastelig. Bare det at du omtaler ham som "greia" gir en vond smak i munnen min. Hva i alle dager har Ringberg gjort deg som gjør at han fortjener dette?
Du hyller absolutt alle andre klubbers vrakgods og så fort en spiller er aktuell for en Tippeligaklubb eller ikke får forlenget kontrakt, så er du på hugget, poster linker her på forumet og mener at denne spilleren burde FFK prøve seg på! Vanligvis har ikke spilleren noe å vise til og som regel er han ikke i nærheten av det Ringberg står for.
Det blir for dumt, Keiko!
Ansvarlig redaktør
hvis Ringberg er så bra som mange skal ha det til hvorfor i alle mine dager står han bok ført med 9 mål ?
De fleste skriver at Ringberg har gjort sitt i FFK og det er ingen som har påstått at han er noen superspiss, men Ringberg er langt ifra så dårlig og fortjener ikke all den dritten du slenger om ham hele tiden. Du undergraver alle ferdighetene og prestasjonene hans på en måte som er helt forkastelig. Bare det at du omtaler ham som "greia" gir en vond smak i munnen min. Hva i alle dager har Ringberg gjort deg som gjør at han fortjener dette?
Du hyller absolutt alle andre klubbers vrakgods og så fort en spiller er aktuell for en Tippeligaklubb eller ikke får forlenget kontrakt, så er du på hugget, poster linker her på forumet og mener at denne spilleren burde FFK prøve seg på! Vanligvis har ikke spilleren noe å vise til og som regel er han ikke i nærheten av det Ringberg står for.
Det blir for dumt, Keiko!
kan du venligst forklare meg hva ringberg står for som er så fantastisk bra? Når skal folk her inne skjønne at mannen FORLOT FFK, til fordel for kamma, helt faans frivillig!? Diverse folk her inne har skrevet at brenne og jonna burde henges hvis de går til andre norske klubber istedfor FFK; hva er det som gjør norges tregeste spiss så forbanna hellig?
Jeg bare spør, for det virker som noen her inne ikke tåler at andre missliker det ringberg gjorde da han forsvant, og hvis noen påstår han ble presset ut så er det feil, han sa selv i intervjuer at han aldri ble presset ut av FFK. Og uansett, hva pokker skal vi gjøre med det? Og det var til det beste for klubben, det håper jeg folk snart innser, Toth blir en kjempe neste år, en spiss som ringberg ikke kan sammenlignes med!
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kan du venligst forklare meg hva ringberg står for som er så fantastisk bra? Når skal folk her inne skjønne at mannen FORLOT FFK, til fordel for kamma, helt faans frivillig!? Diverse folk her inne har skrevet at brenne og jonna burde henges hvis de går til andre norske klubber istedfor FFK; hva er det som gjør norges tregeste spiss så forbanna hellig?
Jeg har ikke lyst til å hente Ringberg til FFK jeg heller og mener personlig ikke at han ville hevet laget. Vi må sikte høyere for å klatre på tabellen. Det er vi alle enige om. Jeg har skrevet flere ganger at Ringberg fikk en fantastisk lønn og fireårskontrakt som FFK gjorde rett i å ikke matche. Det er ikke det som er poenget.
Det er Keikos håpløse fremstilling og personlige forfølgelse av Ringberg som blir for dumt og usaklig. Dette er noe han har drevet med så lenge jeg kan huske. Det er en stor forskjell på å forlate klubben ryddig etter at man har gjort en fantastisk god jobb for klubben og skaffe klubben penger fremfor å dolke klubben i ryggen ved f.eks å forlate som bosmanspiller eller å gå til en hatklubb midt i sesongen når man trenger deg som mest.
Ringberg skjøt oss til Tippeligaen og er omtrent symbolet på FFKs suksess i denne perioden. Han fortjener respekt og hyllest når han kommer på stadion for å spille kamper for motstanderlaget og har på ingen måte gjort sett fortjent til denne personforfølgelsen Keiko driver med.
Når det er sagt, så det bare Keiko som driver med dette uten at noen forstår hvorfor. De fleste andre takker Ringberg for jobben han har gjort, unner ham suksess videre i karrieren og ønsker at klubben skal se på andre spillere for å forsterke laget fremover.
Ansvarlig redaktør
Til alle her inne. Ringberg holder ikke tippeliganivå. Ferdig med den saken.Farlig å forelske seg i en spiller vettu.
Netopp! At han ikke holder TL klasse har vi med litt kunnskap om nivået i TL sett siden FFK`s 1ste sesong i TL i 2004! Til dere som ikke har sett det enda, se litt på nivået på kvaliteten, å prøv å la være å tenke på ringberg som en helt og en helgen
Jørn Moum
Jeg har ikke lyst til å hente Ringberg til FFK jeg heller og mener personlig ikke at han ville hevet laget. Vi må sikte høyere for å klatre på tabellen. Det er vi alle enige om. Jeg har skrevet flere ganger at Ringberg fikk en fantastisk lønn og fireårskontrakt som FFK gjorde rett i å ikke matche. Det er ikke det som er poenget.
Det er Keikos håpløse fremstilling og personlige forfølgelse av Ringberg som blir for dumt og usaklig. Dette er noe han har drevet med så lenge jeg kan huske. Det er en stor forskjell på å forlate klubben ryddig etter at man har gjort en fantastisk god jobb for klubben og skaffe klubben penger fremfor å dolke klubben i ryggen ved f.eks å forlate som bosmanspiller eller å gå til en hatklubb midt i sesongen når man trenger deg som mest.
Ringberg skjøt oss til Tippeligaen og er omtrent symbolet på FFKs suksess i denne perioden. Han fortjener respekt og hyllest når han kommer på stadion for å spille kamper for motstanderlaget og har på ingen måte gjort sett fortjent til denne personforfølgelsen Keiko driver med.
Når det er sagt, så det bare Keiko som driver med dette uten at noen forstår hvorfor. De fleste andre takker Ringberg for jobben han har gjort, unner ham suksess videre i karrieren og ønsker at klubben skal se på andre spillere for å forsterke laget fremover.
Kan ikke skjønne hva du snakker om her Holters. Nå er det vel faktisk du som driver forføgelse av en debattant nemlig Keiko, ihvertfall i denne tråden. Hva har keiko skrevet i denne tråden som er dumt,usaklig, personforføgelse om Ringberg i denne tråden? Jeg bare lurer? Regner med at du selv som moderator følger trådene vi diskuterer i.
Den er god, men jeg vil da spørre, hvor er LP hansen ? han var for meg ett større symbol på FFK`s suksess, ihvertfall fra 2 div. der han scorte like mange mål som ringberg. Hvorfor er det ingen som hedrer biffen? han ble jo tross alt presset ut av eggen i 1 div.
At ringberg gikk til ett sted med høyre lønn er jo greit nok, men, jeg kommer ikke til å klappe for mannen hvis han entrer Fredrikstad stadion neste år i kamma drakt (må selvfølgeli bli i cup, men) fordi han spiller for nettopp kamma, er det en klubb jeg missliker i norsk fotball så er det kamma. og da også samtlige spillerer i det laget, dessuten, hvorfor skal vi hedre en spiller som forlot FFK i bunnstriden til fordel for høyere lønn? Uansett hva en spiler gjør for klubben sin, så gjør det ikke han til en større og viktigere ting en klubben selv, og det er det jeg håper at mange her inne snart kan fatte, at folk vil gi han en klapp og aplaus når han kommer er jo grei nok, kan akseptere det, men selv vil jeg ikke gjøre det av overnevnte grunner. Og, jeg lurer fortsatt på hva enkelte her vil gjøre, den dagen ringberg scorer 2-1 målet til kamma, på overtid på fredrikstad stadion... klapper dere like iherdig for mannen som skjøt oss til TL da??
Personforfølgelse som enkelte driver med er helt klart en uting, og godeste keiko har vel en tendens til å "overdrive" litt i hets av spillere o.l. Men jeg erenig i grunnprinsippet hans, om at ringberg ikke har noe å gjøre i en TL klubb, ei heller FFK!
Jørn Moum
Og, jeg lurer fortsatt på hva enkelte her vil gjøre, den dagen ringberg scorer 2-1 målet til kamma, på overtid på fredrikstad stadion... klapper dere like iherdig for mannen som skjøt oss til TL da?
Personforfølgelse som enkelte driver med er helt klart en uting, og godeste keiko har vel en tendens til å "overdrive" litt i hets av spillere o.l. Men jeg erenig i grunnprinsippet hans, om at ringberg ikke har noe å gjøre i en TL klubb, ei heller FFK!
Det er vel ikke snakk om å hedre han under kamp, men å gi han applaus FØR kampen, det er en forskjell. Når dommeren blåser i fløyta og kampen har startet, så tror jeg samtlige vil at alle Kammaspillere, inkludert Ringberg, har en dårlig dag på jobben...
I det siste avsnittet virker du som du ennå ikke har skjønt poenget. Det er vel ikke mange som sier at Ringberg er god nok for FFK, men at personhetsen som enkelte driver med her inne er smakløs. Så vi er vel i brunn og grunn enig med Keiko at Ringberg har utspilt sin rolle med tanke på FFK-spill, men måten han karakteriserer Ringberg på kan han holde seg for god til.
Du anser LP Hansen som en større helt enn Ringberg? Det må du selvsagt få lov til å mene, men Ringberg scoret like mange mål som Hansen i 2. divisjon, og fulgte vel opp med 19 (?) mål og ble toppscorer i førstedivisjon også, og fulgte deretter opp med 11 mål i Tippeligaen. Dermed har vel Ringberg betydd mer for FFK enn LP Hansen i mine øyne...
Den er god, men jeg vil da spørre, hvor er LP hansen ? han var for meg ett større symbol på FFK`s suksess, ihvertfall fra 2 div. der han scorte like mange mål som ringberg. Hvorfor er det ingen som hedrer biffen? han ble jo tross alt presset ut av eggen i 1 div.
Biffen fortjener selvfølgelig også ros og ville fått klapp av de fleste når navnet hans ble lest opp i lagoppstillingen. Når det er sagt, så var Biffen i klubben før Ringberg og hevet først spillet og nivået sitt etter at han fikk Ringberg som partner. De har mye å takke hverandre for. Et godt spisspar som utfylte hverandre. Det er mange som hyller Hansen for jobben han gjorde, men han har da ikke vært nevnt i denne tråden.
Uansett hva en spiler gjør for klubben sin, så gjør det ikke han til en større og viktigere ting en klubben selv, og det er det jeg håper at mange her inne snart kan fatte, at folk vil gi han en klapp og aplaus når han kommer er jo grei nok, kan akseptere det, men selv vil jeg ikke gjøre det av overnevnte grunner. Og, jeg lurer fortsatt på hva enkelte her vil gjøre, den dagen ringberg scorer 2-1 målet til kamma, på overtid på fredrikstad stadion... klapper dere like iherdig for mannen som skjøt oss til TL da??
Det er da ingen som har påstått at Ringberg er større enn klubben og siden det er meg du siterer, så kan du ikke ha lest mine innlegg i denne tråden. Jeg er da ikke for å hente ham til klubben på noe som helst vis, men jeg mener han fortjener respekt, selv om jeg ønsker Hamkam langt ned i divisjonene. Å hente Ringberg til klubben vil for meg være en helt uforståelig handling av Eggen.
Det er nettopp denne "klappingen" før kamp jeg snakker om. Det er da ingen som "heier" og "klapper" og "hyller" Ringberg eller noen andre av motstandernes spillere iherdig under kamp. Når kampen er igang er han Hamkam-spiller på lik linje som alle andre. Det er da ingen som klapper når mostanderlaget scorer - uansett hvem det er som spiller. Scorer Ringberg mot oss - en klubb han garantert fortsatt har følelser for - så viser han bare at han er en profesjonell, lojal spiller som gir alt for sin arbeidsgiver. Dette er en god egenskap. Akkurat som forventer og krever at spillere vi henter skal være lojale ovenfor FFK når de møter sine tidligere klubber, så gjør Ringberg det samme. Det går ikke an å bære nag for noe slikt.
Keiko overdriver helt klart og det er poenget mitt. Kritikken er usaklig.
Jeg også er enig i at Ringberg har gjort sitt i FFK. Jeg tror riktignok at han kan tilføre en Tippeligakubb noe - han scoret tross alt 11 mål for oss den første sesongen i Tippeligaen, men potensialet hans er fryktelig begrenset. Vi må sikte høyere enn som så om vi ønsker å klatre på tabellen. Flere ville bytte ut Ringberg allerede før den sesongen vi tok steget opp i Tippeligaen. Jeg var ikke uenig i det. Problemet er bare at det ikke er lett å finne gode, komplette spisser som bøtter inn mål. De spiller verken i Tippeligaen eller FFK. I alle fall ikke lenge av gangen. Dessverre.
Ansvarlig redaktør
Kan ikke skjønne hva du snakker om her Holters. Nå er det vel faktisk du som driver forføgelse av en debattant nemlig Keiko, ihvertfall i denne tråden. Hva har keiko skrevet i denne tråden som er dumt,usaklig, personforføgelse om Ringberg i denne tråden? Jeg bare lurer? Regner med at du selv som moderator følger trådene vi diskuterer i.
Følg med litt da. Keiko har av en eller annen grunn lagt Ringberg for hat, og uttrykker det klart og tydlig hver gang mannen nevnes. Det er sånn at jeg tror Ringberg må ha sagt ifra strengt ifra når Keiko har prøvd å klenge (sånn han gjør på Eggen), og at Keiko har blitt skikkelig sår.
I tillegg er Keiko ubegrunnet positiv til omtrent alle ukjente spillere som blir koblet til FFK. Er det snakk om etablerte spillere, så må de være på landslaget for at Keiko skal synes de er gode nok. Det blir bare for tett, og da blir jo folk nødt til å si ifra.
Nei, jeg er garantert ikke helt nøytral i denne saken og det er en uting, men det er har vært så mye av dette fra keiko sin side. Hva han har skrevet bør du vel klare å se selv? Hver eneste gang Ringberg nevnes så virker det som han har gjort noe virkelig fælt - i alle fall i Keikos øyne - og tråkket ham skikkelig på tærne.
Dette gjelder for øvrig ikke bare Ringberg. Keiko har jo også lagt Zoran for hat og legger skylda på Zoran når Plankehaugen er dårlige. Det finnes utallige eksempler på nedlatende utsagn fra Keiko om Zoran, og når det er så usaklig, så skinner det så tydelig igjennom at det ikke er fakta og virkelighet som ligger bak, men personlige konflikter.
Ansvarlig redaktør
Følg med litt da. Keiko har av en eller annen grunn lagt Ringberg for hat, og uttrykker det klart og tydlig hver gang mannen nevnes. Det er sånn at jeg tror Ringberg må ha sagt ifra strengt ifra når Keiko har prøvd å klenge (sånn han gjør på Eggen), og at Keiko har blitt skikkelig sår.
I tillegg er Keiko ubegrunnet positiv til omtrent alle ukjente spillere som blir koblet til FFK. Er det snakk om etablerte spillere, så må de være på landslaget for at Keiko skal synes de er gode nok. Det blir bare for tett, og da blir jo folk nødt til å si ifra.
Nå snakker vi om Ringberg og ingen andre i denne tråden. Følger med gjør jeg og det er denne tråden som diskuteres, og det eneste som også du er med på og bygge oppunder i denne tråden er hets av Keiko.
Nei, jeg er garantert ikke helt nøytral i denne saken og det er en uting, men det er har vært så mye av dette fra keiko sin side. Hva han har skrevet bør du vel klare å se selv? Hver eneste gang Ringberg nevnes så virker det som han har gjort noe virkelig fælt - i alle fall i Keikos øyne - og tråkket ham skikkelig på tærne.
Dette gjelder for øvrig ikke bare Ringberg. Keiko har jo også lagt Zoran for hat og legger skylda på Zoran når Plankehaugen er dårlige. Det finnes utallige eksempler på nedlatende utsagn fra Keiko om Zoran, og når det er så usaklig, så skinner det så tydelig igjennom at det ikke er fakta og virkelighet som ligger bak, men personlige konflikter.
Ja nå er det du som drifter denne siden og har også vært med lenger enn meg her inne, men at tidligere ting som er skrevet skal brukes mot en person som etter min mening svarer konstruktivt i denne tråden om en spiller blir feil. At han har hakket på Zoran har jeg og sett og lest også men det er vel mere spøkfult ment, de snakkes vel på kamper etter hva jeg har skjønt. Så jeg syns nå tråden for det første har sporet av og at moderator tar og sletter de innlegg som ikke har med saken og gjøre.
Nå snakker vi om Ringberg og ingen andre i denne tråden. Følger med gjør jeg og det er denne tråden som diskuteres, og det eneste som også du er med på og bygge oppunder i denne tråden er hets av Keiko.
Fjått. Det er du som driver å spør folk om ting som ikke har noe med tråden å gjøre, og når de svarer deg, så kjefter du for at de ikke holder seg til til temaet. Du er fortsatt like genial :-)...over og ut.
Fjått. Det er du som driver å spør folk om ting som ikke har noe med tråden å gjøre, og når de svarer deg, så kjefter du for at de ikke holder seg til til temaet. Du er fortsatt like genial :-)...over og ut.
Ja dette sa vel alt om deg. Les tråden du før du åpner munnen.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914