Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 17 nov 06, 21:50

Opprinnelig postet av keiko99
nei har jeg sagt det ?

jeg kaller ikke kvisvik spiss heller.. han er venstre midtbane spiller for meg selv om han i en 4-3-3 formaskjon blir kalt venstre spiss.. samme med tarrik også.. midt spiss er toth det er jo han som da skulle hatt 10 til 15 mål... men toth har vært god, men ikke god nok det er jo derfor vi sliter og da hjelper ikke ringberg som er enda værre

Som jeg skulle sagt det selv. Nei vi må opp på nivå i FFK nå hvis vi skal fremover. Da henter vi IKKE Ringberg.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 17 nov 06, 22:37
Nei, vi har mange gode spisser...vi skal ikke prøve å få et gammelt ffk lag..han kommer ikke til å brenne sånnfor drakta hvis han kommer tilbake

---------------------------

CUPVINNER 06

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 nov 06, 23:07

Opprinnelig postet av TothNR1
Nei, vi har mange gode spisser...vi skal ikke prøve å få et gammelt ffk lag..han kommer ikke til å brenne sånnfor drakta hvis han kommer tilbake

fullstendig uenig i at ringberg ikke ville blødd for drakta. man glemer fort her i byn. markus var vel den spilleren i nyere FFK historie som har blødd mest for klubben. Men sett kun fotballmessig er ikke ringberg veien å gå nå. neste spisskjøp bør være av virkelig klasse.

FFK på øvre halvdel!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 nov 06, 23:31
takk ffk-4ever. jeg er enig i det du sa her også: Håper ikke det skjer at Ringberg kommer tilbake. Han har gjort sitt i FFK.

Hadde enda flere skjønt det at vi håper på en sessong der vi snakker om plass fra 1 til 5 ikke fra 8 til 14.. Jeg er så dritt lei den nedrykk saken.. henter vi ringberg så er det mange skritt tilbake.. Det er en god grunn for at vi i dette året fikk ett år med nerver.

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06

Lagt til: 18 nov 06, 01:04
Det hadde vært kjempegøy med Ringberg tilbake, men Kamma slipper han sikkert ikke billig.

Toth har vært helt grei i år, men på langt nær så bra som enkelte skal ha det til. Er i alle fall helt overbevist om at Ringberg ikke er noe dårligere alternativ!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 01:25
Opprinnelig postet av morradi
Det hadde vært kjempegøy med Ringberg tilbake, men Kamma slipper han sikkert ikke billig.

Toth har vært helt grei i år, men på langt nær så bra som enkelte skal ha det til. Er i alle fall helt overbevist om at Ringberg ikke er noe dårligere alternativ!
ringberg er mye dåligere en toth jo. nei vi skal trene opp dem vi har nå.. toth,hoås og heavy.. å skulle vi trenge en spiss kommer han aldrig ringberg hit. vi har behov for en som er i stand til å skyte oss opp over på tabbellen ikke nedover.. det er 2 grunner for at vi slet i år.. forsvaret og angrepet.. å da prøver vi ikke på å hente noe som ikke er dåligere en det vi har ?

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til: 18 nov 06, 01:29
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 01:32
Ringberg har 5 (9 totalt).. ja gjør eggen dette da skjønner jeg ingen ting...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 nov 06, 01:39

Opprinnelig postet av Jaran Berg
nå har ikke jeg lest alle innleggene, men Markus skal i samtaler med Eggen denne uka... så får vi se hva som skjer, det som er helt sikkert er at Markus er en hyggelig fyr ;-) og han scorer mål en gang i blandt, noen som har oversikt over antall mål denne sesongen, kontra våre spisser?

noe som helst hold i disse ryktene? eller er alt bare fullstendig svada?

UEFA KØPPEN 2007?!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 nov 06, 01:42
Ringberg har vel hatt sine beste år på fotball dessverre. Selv om han er to år yngre enn Toth, så vil jeg heller beholde Toth nå enn å hente inn Ringberg, hvis det var snakk om hvem som skulle spille spiss for FFK. Men Ringberg er en person som er gull verdt i en spillergruppe. Han backer opp resten av spillerne og er en drivfaktor i laget. Men at han er en likanes person er neppe nok til å sikre kontrakt med FFK, det bør det ikke være i hvert fall. Blir ikke lei meg om han kommer, og blir ikke lei meg om han ikke kommer.

Problemet til FFK er at vi ikke setter hundreprosentssjansene, det samme problemet har vel Ringberg. Han setter ikke de største sjansene, men kan score på noe som ikke engang er en sjanse. Det FFK trenger er en spiss som scorer på bestilling, og på de sjansene han får, da er nok ikke Ringberg riktig mann for oss.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 18 nov 06, 01:45

Etter hva jeg kan se, så er dette helt svada, siden Ringberg selv har sagt at han blir med Ham Kam ned... Vi trenger ikke en Ringberg nå, kunne heller tenkt meg en Storflor, og en midtspiss som virkelig scorer mål for oss neste år...

I vinter bør vi trene opp og få laget som vi har nå til å bli samkjørte, både forsvar, keeper og angrep.... + forsterkninger, da blir dette bra! Kanskje Roman Kienast hadde vært noe da?

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Jaran Berg

Juniorspiller

Lagt til: 18 nov 06, 01:47
var faren hans som snakket om det...

Jaran Berg

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 01:51

var faren hans som snakket om det...

Har du snakket med faren til Ringberg? eller bare spøker du med oss nå?:P

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Jaran Berg

Juniorspiller

Lagt til: 18 nov 06, 02:00

jeg snakket ikke med han, men min far gjorde det... men om det blir noe av, det vet jeg nå ikke noe om...

Jaran Berg

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 02:02
Oki =) Takk for infoen =)

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 02:04

Piss meg i øret sier jeg. Aldrig i livet om Eggen skal ha samtaler med Ringberg. Dette er svada.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 18 nov 06, 07:42
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Piss meg i øret sier jeg. Aldrig i livet om Eggen skal ha samtaler med Ringberg. Dette er svada.

Svært så bombastisk du var da!!!! Kan gjerne pisse deg i øret jeg

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 12:24
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Svært så bombastisk du var da!!!! Kan gjerne pisse deg i øret jeg

"Piss meg i øret" var et uttrykk de sa på The Julekalender for noen år side,hehe, til info.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 18 nov 06, 13:02
Han er jo egentlig ikke en spiller vi trenger. Han er omtrent på nivå med Toth, og hvis vi virkelig skal sikte høyere som det er snakket om, så må vi vel finne en bedre spiss?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 06, 13:12
hvis Ringberg er så bra som mange skal ha det til hvorfor i alle mine dager står han bok ført med 9 mål ?

forklar meg hvorfor skal vi ha ringberg når det finnes spisser som er mange mange klasser bedre en det greia der

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914