Nå kan du kjøpe cupfinalefesten på DVD
Fredrikstad blad selger denne nå for kun 50,- spenn.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061117/FFK/61117012/1009/AKTUELT
haha. jeg visste det. Zoran er grådig
men han kommer jo fra "pruteland", så det er kanskje der prisen hans ligger og..
*glad for at mams og paps har dvdopptaker*
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
haha. jeg visste det. Zoran er grådig
men han kommer jo fra "pruteland", så det er kanskje der prisen hans ligger og..
*glad for at mams og paps har dvdopptaker*
Hva mener du med det du skriver, Zoran har vel ikke noe med disse opptakene og gjøre, de er jo fra f-b tv de opptakene.
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Tviler på at FB tjener så veldig mye på dette. Greit nok, de kunne kanskje lagt det ut for nedlasting i DVD-kvalitet. Men det meste ligger jo alt ute i helt grei kvalitet. Da er det vel kurant å betale 50 kr. for å få det på en ordentlig trykt DVD for de som vil se det på TVen og ha det i hylla som et minne? Ok, FB kunne lagt det ut på nettet i tillegg. Men det betyr ikke at det er så slemt av dem å selge dette for 50 kr. uten fortjeneste...
Opprinnelig postet av morradi
Ok, FB kunne lagt det ut på nettet i tillegg. Men det betyr ikke at det er så slemt av dem å selge dette for 50 kr. uten fortjeneste...
Nei da! Et godt tilbud dette! Men kjøper ikke helt argumentet om at fila er på 1000mb og dermed kan man ikke legge det ut for nedlasting. Man kunne fint komprimert ned den plata til 150mb og lagt ut en internettversjon, men ingen stor sak. Jo mere som blir publisert om cupfinalen, jo bedre er det!
Ansvarlig redaktør
Uansett et kurrant tiltak og et par av innslaga fikk meg til å trekke på smilebåndet tidligere. Det med Ramberg og Kvisvik er jo rett og slett genialt!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914