Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå kan du kjøpe cupfinalefesten på DVD

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 17 nov 06, 13:29

Fredrikstad blad selger denne nå for kun 50,- spenn.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061117/FFK/61117012/1009/AKTUELT

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 nov 06, 13:49

haha. jeg visste det. Zoran er grådig

men han kommer jo fra "pruteland", så det er kanskje der prisen hans ligger og..

*glad for at mams og paps har dvdopptaker*

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 nov 06, 13:50
Greit nok tiltak dette, men litt enig i han som skriver i kommentarfeltet under. Ser at René Svendsen har svart at fila er på 1000mb og kan ikke legges ut for nedlasting, men når man får lagt ut hele DVD plater på 4.5gb til nedlasting for rundt 700mb, så kunne vel f-b ha klart å komprimere de 1000mb ned til noe mindre?

Uansett et kurrant tiltak og et par av innslaga fikk meg til å trekke på smilebåndet tidligere. Det med Ramberg og Kvisvik er jo rett og slett genialt!

Ansvarlig redaktør

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 17 nov 06, 14:06
Opprinnelig postet av Husgutt

haha. jeg visste det. Zoran er grådig

men han kommer jo fra "pruteland", så det er kanskje der prisen hans ligger og..

*glad for at mams og paps har dvdopptaker*

Hva mener du med det du skriver, Zoran har vel ikke noe med disse opptakene og gjøre, de er jo fra f-b tv de opptakene.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 17 nov 06, 14:22
Zoran har da hele kampen, og pokalutdelinga han da... Det f-b her selger er det de har ute på fbtv på nettet...

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 nov 06, 15:21
jeg kødder. har tidligere kjøpt startkampen av han for 100 kroner

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06

Lagt til: 17 nov 06, 15:34

Tviler på at FB tjener så veldig mye på dette. Greit nok, de kunne kanskje lagt det ut for nedlasting i DVD-kvalitet. Men det meste ligger jo alt ute i helt grei kvalitet. Da er det vel kurant å betale 50 kr. for å få det på en ordentlig trykt DVD for de som vil se det på TVen og ha det i hylla som et minne? Ok, FB kunne lagt det ut på nettet i tillegg. Men det betyr ikke at det er så slemt av dem å selge dette for 50 kr. uten fortjeneste...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 nov 06, 15:49
Opprinnelig postet av morradi
Ok, FB kunne lagt det ut på nettet i tillegg. Men det betyr ikke at det er så slemt av dem å selge dette for 50 kr. uten fortjeneste...

Nei da! Et godt tilbud dette! Men kjøper ikke helt argumentet om at fila er på 1000mb og dermed kan man ikke legge det ut for nedlasting. Man kunne fint komprimert ned den plata til 150mb og lagt ut en internettversjon, men ingen stor sak. Jo mere som blir publisert om cupfinalen, jo bedre er det!

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914