flere spillere på prøve
Så står det at Pierre Gallo (31) skal få komme på prøvespill denne uken.
fint å høre hva dere andre mener
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Husker Gallo var veldig god i bryne, men skjønner virkelig ikke hva vi skal med han?
Vi har allerede midtbanespillere i klubben som tar opp for mye plass.Han er 31 år og kommer fra en svensk 1 div klubb som sliter, nei sats på juniorgutta våre og de nye afrikanerne, dem ser lovende ut!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av keiko99
Joel Lindpere (25) kan bli den neste estlandske spilleren FFK velger å satse på. Han er en midtbane spiller står det.. kansje en jonna type ?
Så står det at Pierre Gallo (31) skal få komme på prøvespill denne uken.
fint å høre hva dere andre mener
Tror ikke Lindpere blir noen ny Bjørkøy. Etter det jeg har lest om Lindpere så er han en rask og venstrebeint kantspiller...
Blir overrasket om noen av disse får kontrakt.
Husker for øvrig også Gallo som en habil spiller fra tiden i Bryne, men jeg håper det er mest for å være grei mot ham at de lar han trene litt med klubben nå. Han betaler tross alt oppholdet selv og kjenner Shaaban...
Gutta fra Elfenbenkysten derimot, de har jeg tro på...!
Hva ble det til med han islendingen? Kommer han?
De gutta som er her nå, virker som noen spennende spillertyper =)
Gallo kjenner og husker jeg fra Bryne tide, mens han andre vet jeg ikke hvem er... dette blir spennende...
God bedring Dagfinn Enerly
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Lasse Syversen (Østsiden IL) var vel med på trening i dag å, har sett noen øssia kamper i år, og han virker som en keeper som kan ha en bra fremtid, om utviklingen går riktig vei. Han er så og si klar for FFK jr., mangler bare underskriften slik jeg har forstått det...
– Han er bare 18 år gammel, men han er en meget lovende keeper som bare blir bedre og bedre for hver kamp, forteller han. Pettersen sier også at Syversen har blitt veldig god i feltarbeidet, samt at han er meget reaksjonssterk på streken. (f-b.no 26.08.2006)
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914