Skriv her alle sammen..
som vil ha med Bjørkøy, Brenne og Piiroja videre... Bør leges som priorotert tråd...
Regner med de fleste signerer her altså =)
Hjelp fredrikstad med å beholde sine viktigste spillere, så vi kan overlevere dette til guttane som er viktige....
Jeg vil ihvertfall ha de med meg videre:
Jon A Johansen =)
PS! har også laget en kampanje på siden min: www.sirlions.piczo.com
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Ja til;
Bjørkøy, Kvisvik, Brenne, Tarik, Piiroja, Shabaan, Pål, Toth, MacDonald, Berg, Ramberg, Gerrbrand, Bertelsen, Stadheim, Vuorinen, Hoås, West, Staw, Røn og Multaharjo med videre.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Selvsagt vil vi ha Bjørkøy, Brenne og den "gale estlenderen vår" i 2007-sesongen. Det er vel innlysende?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Ansvarlig redaktør
Disse spilerne vil bli i Fredrikstad om de ikke får tilbud om å tjene signifikant mer penger noe annet sted. Tror i bunn og grunn det er så enkelt som det. De vet at de er ønsket i Fredrikstad....
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 14 nov 06, 03:10
Endret: 14 nov 06, 03:10
Opprinnelig postet av Kent
Disse spilerne vil bli i Fredrikstad om de ikke får tilbud om å tjene signifikant mer penger noe annet sted. Tror i bunn og grunn det er så enkelt som det. De vet at de er ønsket i Fredrikstad....
Jeg tror det er nesten så enkelt som det. Jeg mistenker at det også er attraktivt å spille for en klubb som får en viss oppmerksomhet og som har gode kontakter, slik at spillerne kan vekke interessen til de virkelig store klubbene. Og da er jo FFK et bra sted å være.
Ut i fra hva som står i dagens f-b frykter jeg at Bjørkøy har spilt sin siste kamp i FFK drakt!
Det har vært spekulert i om kapteinen forlater skuta til fordel for en utenlandsk klubb. "Jonna" har ett år igjen av sin kontrakt, og har heller ikke lagt skjul på at et klubbskifte kan være aktuelt.
– Men jeg har mye å takke Fredrikstad for. Ikke minst at trenerteamet valgte å satse på meg i fjor sommer. Det har gjort at jeg har opplevd utrolig mye de siste 15 månedene, sier han åpenbart takknemlig.
– I forhold til hva som skjer videre, så er ikke det lenger i mine hender...
.
Lurer på hva han legger i det utsagnet...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
synes abbsolutt de bør prioritere å beholde de beste spillerne . som piroja , bjørkøy, tarik og brenne.
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av Bob Page
.
Lurer på hva han legger i det utsagnet...
Jeg ville satt pengene på at VIF eller LSK har lagt inn et bud på Bjørkøy. Og at Bjørkøy har gitt beskjed om at han ønsker å bli solgt om ikke FFK kan komme med ett bedre tilbud enn den aktuelle klubben.
Gir sikkert høye odds men dette er mitt skudd fra hofta.
En annen mulighet er at Rambekk inne i bilde i form av en byttehandel og at det nå står mellom klubbene å bli enige...
Tror vi skal forberede oss på at Bjørkøy kan være på veg bort. At vi har hentet Stadheim og nå vurdrerer to Afrikanerer kan også peke i retning av at Bjørkøy er på veg ut...
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914