Raymond Kvisvik vil ha 5 år til
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Jeg sier ja til 5 år til med raymond
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av keiko99
Scout da.. nå må du se å titte litt på tv (Er du heldig scout så se på NRK kl 20.55)
Jeg sier ja til 5 år til med raymond
Hensikten med mitt forrige innlegg var å få trådstarter til å komme med kilder. Det er i mine, og mange andres øyne, irriterende når folk ikke gjør det.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Jeg ser gjerne Kvisvik spille for FFK i fem år til, så sant han holder seg stort sett skadefri. Kvisviks venstre fot, hans blikk for spillet og evner som playmaker er av det beste som finnes i Norge. Han betyr enormt mye for laget, og det tror jeg han kan gjøre i flere år til.
Vi har ennå ikke sett det beste av Kvisvik i FFK!
Håper de ikle er så gale at de gir han 5 år, en person som er 32 og lett for å legge på seg bør som andre sier helst ha et år av gangen og gjerne prestasjonsrettet
Uavgengigig av dette så var han god søndag, men sesongen sett under ett så har det variert mye
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
kvisvik i 5 år til er jo bare konge da.. vi har da ingenting å tape.. er jo ikke sånn at vi har så mye frykte.. de fleste mister fart og kondis når de blir eldre.. Kvisvik har ingen av delene uansett, så derfor spiller det ikke noen rolle hvor gammel han er
Mangel på kondis så vi i cupfinalens 55 minutt og resten av kampen, da Super-Ray stod mer eller mindre parkert på FFKs venstre midtbane. Det var ikke mange løp å se fra Super-Ray som var lenger enn 15 meter...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Mangel på kondis så vi i cupfinalens 55 minutt og resten av kampen, da Super-Ray stod mer eller mindre parkert på FFKs venstre midtbane. Det var ikke mange løp å se fra Super-Ray som var lenger enn 15 meter...
Forsto det som at det hadde noe med en kneskade å gjøre.
Synd Havna Grill er lagt ned, så kunne han jo fått livstidskontrakt der!
Er ganske skeptisk til 5 års kontrakt, bør nok heller gi han kontrakt 1 år av gangen, utifra prestasjoner på banen.
Litt for glad i pøkkær og gøtt, Raymond
Noen Grete Rode har han vel aldri vært
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Husker dere Ray WIlkins når han spilte for QPR for noen år siden?
Han var ikke rask og nesten 40 men hadde noen sinnsyke passninger og Les Ferdinad scorte det ene målet etter det andre på hans gode passninger.
FFK and Wisla Krakow forever...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Gi Kvisvik fem år til og fast bord på Odd`s...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914