Hva tjener FFK på Cupfinaleseieren?
Noen som vet dette?
Her er en link som gir noen føringer - noen som vet noe om dette?
http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051217/SPORT/112170123
1 mill? 2 mill? i inntekter?
Dette vil føre til betydelig synergieffekter. Vi vil se økt sesonkortinteresse og økt interesse fra sponsorer og samarbeidspartnere....og ikke minst Terje Høili...
Hva vi tjener på selve finalen er en ting, men tror den indirekte (fremtidige) fortjenesten er mye større. Tror vi snakker mange millioner her. Bare det å lure frem interessen oss Høili igjen kan være verdt tosifret antall millioner de neste årene!!!
Og den utrolige rammen alle i Fredrikstad var med å skape rundt denne kampen vil garantert gjøre FFK til en mer akktuell kandidat når det gjelder å få signert klassespillere fremover.
FFK surfer virkelig på en bølge fortiden og jeg tror vi har den rette personen i systemet til å utnytte dette maksimalt....Morgan Andersen.
80 mill i omsetning neste år!
http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=235581&cat=139
Nå er sannsynligvis ikke FFK det enseste laget som øker budsjettet neste år, men i 2006 ville 80 mill vært det tredje største budsjettet bak RBK og VIF.
Er det noen som har detaljert info på hvordan kostnadene endrer seg når vi nå flytter inn på ny stadion? Vil den nye stadion sluke endel av den økte omsetningen eller vil ikke ny stadion føre til økte kostnader?
Opprinnelig postet av Kent
Nå er sannsynligvis ikke FFK det enseste laget som øker budsjettet neste år, men i 2006 ville 80 mill vært det tredje største budsjettet bak RBK og VIF.
Tror mange klubber øker ekstremt til året, blant annet har jo Start gått ut og sagt noe om 100 millioner, men en slik økning som Andersen forespeiler her er rett og slett imponerende. Føles godt å ha fått inn en leder som faktisk innehar kompetansen som trengs.
Opprinnelig postet av Kent
Er det noen som har detaljert info på hvordan kostnadene endrer seg når vi nå flytter inn på ny stadion? Vil den nye stadion sluke endel av den økte omsetningen eller vil ikke ny stadion føre til økte kostnader?
Leste forleden noe om at leiekostnadene ble dyrere på nye Fredrikstad stadion enn de er per i dag på Holmen, men jeg forstår det rett og slett ikke. Jeg trodde Fredrikstad eide stadion på FMV, mens på Holmen har man måtte leie anlegget av FFK Eiendom. Om man legger nedbetaling av lånet for å bygge stadion i ordet "leiekostnader", så kan jeg forstå det, men bortsett fra dette, aner jeg rett og slett ikke.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Shadar
Synes det er rart om leiekostnadene øker. De skulle jo bli lovet å ikke betale mer leie på fmv som de gjør i dag på holmen i de neste 20 årene.
– Folk må være klar over at det medfører en rekke kostnader å flytte til nytt Stadion. Pengene fra "pek på ditt sete" går blant annet til å drifte den nye Stadion. I dag er det FFK Sport ASA som har leieansvaret på den delen av Stadion klubben bruker - en leie som er betydelig høyere enn det som betales i dag.
– I tillegg er ASA ansvarlig for leie av banemannskaper og slike ting. Et eller annet sted må den som skal betale regningen få inntekter og i min verden er ikke 2+2 = 22.
www.f-b.no
Ansvarlig redaktør
Stolt Oslo Aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914