Europa neste...
Ønskeliste i prioritert rekkefølge:
1.) Standard Lierse
2.) Standard Lierse
3.) Blackburn
4.) Tottenham
5.) Roma
---------------------------
-exit body, exit mind-
Men uansett, alle mann til Belgia.
Ære være Plankebyen
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Opprinnelig postet av benksliter`n
Lurer på hva "ønsker ikke å reise rundt i Europa å bli pissa på" er på belgisk jeg? For det blir vel hva Reka vil si når Lierse taper mot FFK i E-cupèn he he he.....
"Belgisk" er vel nederlandsk (flamsk), fransk eller tysk... Reka kan vel iallefall tysk og sannsynligvis nederlandsk, siden Lierse kommer fra byen Lier i Antwerpen-området og der snakker de nederlandsk/flamsk (eller obskure dialekter...).
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Per Egil
Shadar, om vi skal ha noe håp om å pisse på Rekdal igjen bør vi nok unngå Standard Liege. Vår venn fra Møre har blitt trener for Lierse S.K.
Men uansett, alle mann til Belgia.
Det oppklarte jo en del ja, har lurt en stund på det der med at de lå sist på tabellen. All den tid jeg mente å huske at standard liege var et lag som vanligvis pleier å være med å kjempe i toppen.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Noe i Skottland hadde vært bra. 1kr over med Ryan Air.
Når vi dro over fra Sâve i Gøteborg for å se Skottland-Norge kom denne kommentaren fra flypersonalet. No more alcohol on this plane. Flydd over for å møte Rangers hadde vært konge.
Hehe, så dem gikk rett og slett tom for alkohol på flyet!? Joa, høres artig ut å dra til Skottland, regn med meg!
Nei,alle passasjerene hadde fått nok. 20 meter dokø i hver ende.
Whiskeypætt med dusk
Roma er vel heller urealistisk Shadar, tror ikke de klarer å drite såpass på draget at de går glipp av CL plass under Spaletti, men en bortetur til toscana kan fort bli en realitet, Livorno eller Fiorentina kan begge havne i Uefacupen, eller Milan hvis de fortsetter sin flotte form litt lenger..
Opprinnelig postet av DonStian
Roma er vel heller urealistisk Shadar, tror ikke de klarer å drite såpass på draget at de går glipp av CL plass under Spaletti, men en bortetur til toscana kan fort bli en realitet, Livorno eller Fiorentina kan begge havne i Uefacupen, eller Milan hvis de fortsetter sin flotte form litt lenger..
Jeg skal ikke begynne å gråte hvis de får Milan eller Fiorentina på besøk :)
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914