- Bjørkøy en drømmespiller
- Han tok nivået på Tippeligaen på to uker da han kom i fjor, og har veldig fort utviklet seg til å bli en av våre beste spillere. Han bør være landslagsaktuell nå, mener Eggen.
- Hvordan vil du beskrive kapteinen din?
- Han er egentlig en drømmespiller for enhver fotballtropp. Han er ukomplisert i den forstand at han er så profesjonell at du slipper å tenke på om han gjør jobben sin. Han har en meget god evne til å adaptere læring. Han er også en ledertype, kanskje foreløpig først og fremst en som leder ved eksempel, svarer Eggen.
---------------------------
Ære være Plankebyen
"Vær forandringen du vil se..."
God bedring Dagfinn Enerly
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Og Eggen skryter hemningsløst av Bjørkøy i media FØR ny kontrakt er spikra da. GRØSS.
Njæ, regner med at han blir. Men bør få en passe fet (og lang) kontrakt.
Vin og blomster på bordet...
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg liker ikke at Brenne og Bjørkøy, våre to klart beste midtbanespillere, begge har kontrakter som går ut ved sesongslutt - og begge sitter på gjerdet og vurderer om klubbskifte er til deres beste. Det er nå FFK må vise ambisjoner og overbevise spillerne om å bli med på oppturen!
Helt enig....GEORGE IS GETTING UPSET!!
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Fint intervju! Helt enig med Eggen!
Og enig med dere andre i at han bør få en ny og lengre kontrakt!!
Detta er nok en landslagsspiller om ikke så lenge
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914