Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami er bare konge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 nov 06, 16:25
kjøp dagbladet.. her en en virklig god grunn: Du vet, Tegström, svensken, storscoreren til Sandefjord?
Han har jeg aldri hørt om, sier Shaaban og forklarer at han ikke følger med på fotball.

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 nov 06, 16:51
Fem sider alene om bare Shaaban? Jøss, da har dem gått grundig til verks. Noen som har kjøpt Dagbladet i dag?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 10 nov 06, 17:00
At vår keeper som har sin arbeidsplass i Tippeligaen ikke engang vet hvem en så viktidg spiller som Tegstøm er gjør han til konge er greit siden jeg er republikkaner.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 nov 06, 17:07

I Tips er  det to sider om Rami og Tegstrøm, dette er noe han sier om supporterne og duellen dem i mellom.

Rami av supporterne i Fredrikstad og mener at det ikke finnes bedre fans i norge. Det så du bare i bortekampen mot Lyn. Når 75 fulle busser tok veien til Oslo. Det er rett og slett fantastisk. Det beste med dem er at de gir en utrolig støtte, både i medgang og motgang og at de skaper en mysig stemning under kampene.

Det er kun to svensker som har gjort mål på meg denne sesongen, nemelig Mikael Dorsin og Daniel Nannskog. Vi håpe det ikke blir noen flere latter.

Det er alltid morsomt å møte andre svensker, men for å være ærlig tenker jeg kun på å stoppe alle baller. Om de kommer fra en svenskem kineserm eller nordmann spiller ingen rolle.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 nov 06, 17:08

Opprinnelig postet av FFK1903
Fem sider alene om bare Shaaban? Jøss, da har dem gått grundig til verks. Noen som har kjøpt Dagbladet i dag?

Har kjøpt og har lest. Vinklet litt som om han er en liten bohem da og fotball er ikke alt i livet for ham. Litt om livstilen, religionen og interesser. har ikke fått seg noe tjej enda og det er vel bare å løpe for alle Fredrikstad jenter vel....

5 sider er litt drøyt da. Som magasinet er så er det altid mange bilder ved siden av tekst så ja 4 sider med svar tosidig bilde og litt tekst.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 10 nov 06, 19:32

Opprinnelig postet av Erikk
At vår keeper som har sin arbeidsplass i Tippeligaen ikke engang vet hvem en så viktidg spiller som Tegstøm er gjør han til konge er greit siden jeg er republikkaner.

Kanskje man skulle gjøre som de gjør på Aftenposten debatt avd ishockey,lansere ironiflagg?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914