Vivi Haug og Raymond på TV2
Satt nettopp å så et innslag på Tv 2 sporten. Trodde jeg skulle dæve av latter..... Mener kritikken mot den nevnte kanal ikke er riktig. ( Til tider )
Flere som så det ?
---------------------------
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av Costanza
Ekstremt lite morsomt.
Jeg satt ikke akkurat å skrattlo jeg heller, begynner å bli litt lei ho derre Vivi, men er jo alltid morsomt med FFK innslag på sporten da, og jeg må innrømme at jeg lo litt av den strikka shortsen.......uansett, dette er jo bare på moro og vi er jo tross alt i cupfinalen, da skal det være litt show? Ingen grunn til å være så alvorlige nå syns jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
thats football guys, thats all it is;)
Vivi Haug er da morsom! Herlig!
Men dette hadde da ellers ingenting med fotball eller FFK å gjøre. Det aller beste med innslaget var kanskje at Kvisvik ikke sa et ord.
Men for all del, en god latter skal man ikke holde seg for god for.
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Satt nettopp å så et innslag på Tv 2 sporten. Trodde jeg skulle dæve av latter..... Mener kritikken mot den nevnte kanal ikke er riktig. ( Til tider )
Flere som så det ?
Umorro
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
huff...blir flau...
hva skjer med at kvisvik skal være med på all sånn dritt?Minner meg mer og mer om riise...skikklig pr kåt
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914