Husk meg
Brukernavn
Passord

Investorpoolen og Terje Høili

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 nov 06, 19:36

Hadde vært gøy og hørt deres synspunkter i forhold til årets sesong og ikke minst hva de ønsker å satse for den kommende sesongen.

Dere hukser vel at det var snakk om  å hente spillere på øverste hylle til neste år, hvis vi klarte oss i år?

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til: 06 nov 06, 19:42
Endret: 06 nov 06, 19:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Dere hukser vel at det var snakk om  å hente spillere på øverste hylle til neste år, hvis vi klarte oss i år?

hørt det før ...
tror det ikke før jeg får se det...

osv.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 06 nov 06, 20:04
er vel allerede 2 stortalent på vei til prøvespill,rangert som 10 på topp av afrikanske spillere,samme listet som edu og mikel står på,samt at vourinen kansje vil blomstre neste sesong

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 06 nov 06, 21:04

Opprinnelig postet av paco
er vel allerede 2 stortalent på vei til prøvespill,rangert som 10 på topp av afrikanske spillere,samme listet som edu og mikel står på,samt at vourinen kansje vil blomstre neste sesong

Og hvem har laget den lista ?

Hvis de er så forbanna gode, så tror jeg ikke at de signerer for oss for en billig penge akkurat.

Da er det nok et par hundre klubber rundt om i Europa som også er interessert.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 nov 06, 23:05
Opprinnelig postet av sklitakling

Opprinnelig postet av paco

Og hvem har laget den lista ?

Hvis de er så forbanna gode, så tror jeg ikke at de signerer for oss for en billig penge akkurat.

Da er det nok et par hundre klubber rundt om i Europa som også er interessert.

Leste at Fofana(den ene av de to) var en spiller som mange av de inne på Bigsoccer synes var en av de mest lovende unge angrepsspillerene i Afrika med ekstremferigheter. Han skulle vist ha spilt en treningskamp for Chalton August også,med det ble det ikke noe av. Han ble også nevnt som en av de store profilene i afrikamesterskapet og verdensmesterskapet for u-17. Det er mennesker med mye fotballkunnskaper inne på bigsoccer. Trenere,managers,speidere og andre......vet ikke hvordan Morgan gjør for å få spillerene hit,men hva gjør det...så lenge vi får så store talenter hit og kan gjøre god butikk+ at de kan bidra å gjøre FFK til et godt lag.

Han som satt opp den omtalte 10 på topp listen i Afrika....har vist vært trener/manager i Afrika og er trener/manager i England nå,men med fortsatt stor interesse for Afrikanske spillere.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 nov 06, 20:09
Apropo investorpoolen... Når skal vi egentlig få vite

1) Hvem som er med i denne poolen?
2) Hvem er det som har kjøpt hvilke spillere?
3) Hvor mye penger det er med i denne poolen?
4) Er det penger igjen i poolen?
5) Hvor mange penger har blitt brukt av denne poolen?

Jeg mener bestemt det ble sagt at man skulle presentere denne investorpoolen ved en passende anledning, men nå er jo sesongen over. Hva skjer egentlig? Hvem er med? Hva er investorpoolen? Hvorfor er det så himla hemmelig?

Ansvarlig redaktør

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til: 06 nov 06, 20:42

Opprinnelig postet av Holters

Jeg mener bestemt det ble sagt at man skulle presentere denne investorpoolen ved en passende anledning, men nå er jo sesongen over. Hva skjer egentlig? Hvem er med? Hva er investorpoolen? Hvorfor er det så himla hemmelig?

Hva er så viktig med å hvite dette ?. Regner med at de gutta/jentene der vet hva de vil ha ut av penga og stiller dermed krav til det.

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 06 nov 06, 20:44
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Hva er så viktig med å hvite dette ?. Regner med at de gutta/jentene der vet hva de vil ha ut av penga og stiller dermed krav til det.

1) FFK har sagt at de skal gå ut med dette.
2) Dette er gutter som driver butikk. Uten anerkjennelse ingen butikk. Grunnleggende markedsføring.
3) Ren skjær nysgjerrighet. Punkt 3-4-5 er ikke så viktige, men 1-2 synes jeg det ville vært artig å vite svaret på.

Ansvarlig redaktør

6611-FFK

Juniorspiller

Lagt til: 06 nov 06, 20:54

1) FFK har sagt at de skal gå ut med dette.
2) Dette er gutter som driver butikk. Uten anerkjennelse ingen butikk. Grunnleggende markedsføring.
3) Ren skjær nysgjerrighet. Punkt 3-4-5 er ikke så viktige, men 1-2 synes jeg det ville vært artig å vite svaret på.

Vil jo si det slik.:

1.) Ikke alltid samhandling med hva de sier og hva de gjør.

2.) Tror kanskje ikke de har gjort dette for å tenke butikk, men med et stort hjerte til klubben.

3.) Kjøper jeg, men ikke alltid en får svar vet du

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 06 nov 06, 20:56
2.) Tror kanskje ikke de har gjort dette for å tenke butikk, men med et stort hjerte til klubben.

Da ville de vel ikke kjøpt rettighetene til halve spillerstallen.

Ansvarlig redaktør

6611-FFK

Juniorspiller

Lagt til: 06 nov 06, 21:04

Da ville de vel ikke kjøpt rettighetene til halve spillerstallen.

Nå tenkte jeg mer på dette med å fremheve sitt og firmaets navn men forstår dette.

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 06 nov 06, 21:07
Endret: 06 nov 06, 21:08

Er spent på dette selv. Jeg ser to mulige forklaringer, hvorav den siste er den mest sannsynlige;

1 Det ser dårlig ut med innvestorer, og det er derfor ingen nyhet som de vil lage blest om

2 Situasjonen rundt innvestorpoolen er litt uavklart, og de vil derfor ikke gå ut med mer informasjon før alt er klargjort.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 06 nov 06, 22:37

Håper de henter spillere før treningskampene begynner og at det er spillere som hever første 11`rn.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 06 nov 06, 22:51
de har allerede hentet 2 stk som ikke har fåst vist seg frem ennå samt at 2 unge verdenstalenter er på vei så vi får vel si det er en bra start da serien først ble avsluttet igår

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914