Morgan Andersen reddet han oss?
Jeg vil påstå at han er en av grunnene til at vi fortsatt er et Tippeligalag.
Dere husker vel alt det rotet det var i styret før han kom til FFK.
Vi fikk inn en leder som skapte trygghet, positivitet, ydmykhet, handlingskraftig og ikke minst fikk han Terje Høili inn i FFK igjen.
Disse momunetene må det bli suksess ut av og det gjorde for FFK, siden vi beholdt plassen og har muligheten til å bli cupmester.
Hva synes dere andre?
Opprinnelig postet av Erikk
Vel han har jo en tvilsom fortid da..................... kan vel neppe kalles samlende heller....prøv og sett deg inn i ting,bastionen sier at uten edu som alle bortsett fra morgan hadde gitt opp er grunnen til at lyn ikke rykket ned for og ikke snakk om en del titalls millioner. bare dager etter at morgan kom til ffk så ramlet det 20 mill inn i klubbkassa,tror du det er tilfeldig? stadheim og vourinen får vi nok se en del til neste sesong,2 afrikanske stortalent på vei til prøvespill,dette er bare starten på historien om morgan i ffk,klubben trenger en som ofrer seg for byen og lafet å da er morgan rett mann
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Trygghet rundt klubben vil over lengre tid spille positivt inn på resultatene Men så kortsikttig er det vel tvilsomt. Å trekke inn Terje Høili som forklaringsfaktor begynner å bli svææært spekulativt.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Blir bare dumt dette.
Laget og klubben FFK overlevde. Shabaan, Piiroja, Gerrbrand, Czwartek, Bjørkøy, Berg, Ramberg, Brenne, Tarik, Kvisvik, Toth, Staw, Szekeres, Bertelsen, Shabani, Magnussen, Stadheim, MacDonald, Multaharjo, Elvestad, Røn, Hoås, West, Vuorinen, Wiig, Tronseth, Ahlsen, Eggen, Knutsson, Haugen, Strøm, Vedeler, Sorteberg, Hoff, Jokka, Bergstrøm, Dahl, Olsen, Harry, Plankehaugen, Styret, Høili, Morgan, og resten av de som har støttet opp om FFK.
Opprinnelig postet av Patrioten
Og supporterne vel?
Er ikke det Plankehaugen og resten av de som støttet opp under FFK da?
Jeg vil påstå at han er en av grunnene til at vi fortsatt er et Tippeligalag.
Dere husker vel alt det rotet det var i styret før han kom til FFK.
Vi fikk inn en leder som skapte trygghet, positivitet, ydmykhet, handlingskraftig og ikke minst fikk han Terje Høili inn i FFK igjen.
Disse momunetene må det bli suksess ut av og det gjorde for FFK, siden vi beholdt plassen og har muligheten til å bli cupmester.
Hva synes dere andre?
Morgan har nok ikke vært avgjørende, men jeg er helt enig i at han var en viktig faktor sammen med flere andre viktige faktorer. Morgan Andersen kom til klubben på rett tidspunkt!
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av keiko99
Morgan reddet oss???? nei ingen tvil Gutta selv og alle rundt...
Jeg vil si at Morgans inntog gjorde at Eggen fikk tid til å ta seg av det han skulle gjøre, nemlig trene laget, ikke lete etter forsterkninger, speide på fremtidige talenter osv. Arbeidsmengden til den mannen må jo ha vært kolosal. Selvsagt har vi alle bidratt til tippeliganen neste år, men uten Morgan tror jeg situasjonen hadde vært litt anderledes..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av Bob Page
så du mener ikke at viking klarte seg da p.g.a. keiko tom... eller at molde hadde klart seg om dem kunne henta morgan til sin klubb ?Opprinnelig postet av keiko99
Morgan reddet oss???? nei ingen tvil Gutta selv og alle rundt...
Jeg vil si at Morgans inntog gjorde at Eggen fikk tid til å ta seg av det han skulle gjøre, nemlig trene laget, ikke lete etter forsterkninger, speide på fremtidige talenter osv. Arbeidsmengden til den mannen må jo ha vært kolosal. Selvsagt har vi alle bidratt til tippeliganen neste år, men uten Morgan tror jeg situasjonen hadde vært litt anderledes..
vi haddde berget plassen uansett om morgan kom da han kom eller om han hadde kommet etter sessongslutt
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Jeg tenker på Morgan Andersen som helt riktig mann til helt riktig tid for FFK. Klubben trengte en forsterkning på administrasjonssiden. Eksempelet med Chelseas interesse for Tarik illustrerer det. Første henvendelsen ble ikke engang besvart!
Morgan gjør FFK til en klubb sponsorer har tillitt til, og han har et fantastisk kontaktnett. Det er ikke slikt som er avgjørende i sesonginnspurten, men det betyr enormt mye for klubben på sikt.
Morgan Andersen skal ha mye av æren for at FFK kan ha seriøse ambisjoner for fremtiden. Men det er klart at han er ikke hele klubben alene, og han skal ikke få den æren som rettmessig tilfaller trenerteamet og spillerne for årets resultater.
enig i positivitet og handlekraftighet, men spør eggen om han mener det ble så mye mer trygghet og ydmykhet ut av det.
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914