Patrick skryter av oss
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 06 nov 06, 16:40
Endret: 06 nov 06, 16:40
Opprinnelig postet av Patrioten
www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1274220
Ja,føler vel det jeg også....når jeg ser hvordan denne byen klarte å mobilisere 6-7000 supportere til bortekampen mot Lyn,som var kniven på strupen for FFK.
Helt utrolig stemning plankehugen lager på bortekampene og hjemmekampene......blir bare bedre og bedre for hvert år!
Plankehaugen ruler i Norge
---------------------------
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Synes også vi skal skryte av Patrick. Synes han har gjort en respektabel innsats for FFK sin han kom i sommer. Han har ikke en like "Psycho" stil som Raio, men de 2 utfyller heverandre meget bra i midtforsvaret til FFK. Tror Patrcik kommer til å bli konge til neste år. Erfaring viser at spillere trenger litt tid på seg, og jeg tror Patrick vil vise at han er et meget bra kjøp neste år.
Opprinnelig postet av oleberg
Synes også vi skal skryte av Patrick. Synes han har gjort en respektabel innsats for FFK sin han kom i sommer. Han har ikke en like "Psycho" stil som Raio, men de 2 utfyller heverandre meget bra i midtforsvaret til FFK. Tror Patrcik kommer til å bli konge til neste år. Erfaring viser at spillere trenger litt tid på seg, og jeg tror Patrick vil vise at han er et meget bra kjøp neste år.
Kjøp og kjøp, han var da bossmanspiller, men jeg er enig med deg. Syns Patrick allerede har vært veldig god for FFK, som feks da han redda på strek, var det mot Odd ? I sammendraget av kampen så jeg at han leste spillet til at Shabaan fikk problemer for så å stille seg bak ham for å sikre.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914