En ting jeg ikke kommer til å savne fra gamle Stadion ...
Den ELENDIGE stemninga som stort sett har vært i hjemmedelen av Klokkesvingen. Kan i perioder høre en knappenål falle der jo ... Møkkasvingen.
---------------------------
math
hehe... endel av Stadion sjela det og da...
på ingen måte uenig....
...men det er kanskje den litt mindre sympatiske delen av ffk publikumment... er nok utvilsomt et medgangspublikum i så måte..
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Who is General Failure and why is he reading my disc??
O je, har lukta så sykt, både piss og drit under Klokkesvingen. Det beste er "Pisoir"-skiltinga under der da ....
math
Opprinnelig postet av remtan
...men det er kanskje den litt mindre sympatiske delen av ffk publikumment... er nok utvilsomt et medgangspublikum i så måte..
Nå skal du være litt forsiktig min gode mann... Dersom du mener det er dårlig stemning der borte må du jo være en av de som står der? Stadion er nemlig sånn inndelt at hver seksjon for seg høres dårlig ut dersom du ikke står der.. Har mang en kveld kommet hjem og irritert meg over hvor dårlig f.eks PH har vært, men etter å ha settog hørt opptak synes det betraktlig bedre. Lyden bærer dårlig på stadion vettu...
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
math
Opprinnelig postet av math
Den ELENDIGE stemninga som stort sett har vært i hjemmedelen av Klokkesvingen. Kan i perioder høre en knappenål falle der jo ... Møkkasvingen.
Slik du fremlegger det, er dette en totalt historieløs påstand.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
math
Klokkesvingen? er ikke no gæli med den vel ?? Når jeg har vært der har det vært helt topp stemning, når du legger til at det ikke er en forsanger der, folk prøver å følle med på kampen og ikke alle er "ultras"....bra fra den kanten spør du meg, men det gjorde du ikke.
Kansje en ide til neste år...ha en forsanger på hver tribune så vi kan rope til hverandre..he?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
math
"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Jeg har bare stått i Klokkesvingen 1 gang i år, det skal sies. Men når jeg sto der mot LSK ble jeg faktisk imponert over hvor bra stemning det var. Spesiellt i 2. omgang når Hoås og FFK ble snytt for en soleklar straffe. Men som sagt, har bare stått der 1 gang i år og vet ikke åssen det er i dem andre kampene.. Står selv på PH til vanlig..
Semper Fi - Evig Troskap
FFK!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914