Grav i lommeboka til Høili, Morgan.. Brenne må bli....
Opprinnelig postet av Kent
Uenig i at Ramberg ikke henger med på pasningene til Kvisvik. Synes Ramberg er den som kombinerer best med Kvisvik. Svakheten til Ramberg er at han er alt for lite farlig foran mål.
Enig i at vi sjelden ser de geniale pasningene fra Brenne. Er nok her han har størst forbedringspotensiale og hvor han må bli bedre om han skal bli landslagsspiller og en enda større profil i tippeligaen ala Koren.
Vi kan kanskje enes om at Ramberg av og til henger med. Hvis det hadde vært slik at han av og til ikke hang med, så hadde jeg vært fornøyd.
Brenne er ingen stor playmaker. Jeg innser at dette vel er temmelig usannsynlig av mer enn én grunn, men tenk seg en midtbane med Brenne, Korén og Bjørkøy, med Kvisvik og Tarik på hver sin fløy. Da tror jeg ikke lenger vi ville være avhengig av en 15-måls spiss, og jeg tror forsvaret også ville få triveligere dager på jobb.
Men ett hakk nærmere realiteten er vel at hvis Brenne forsvinner, så trengs en erstatning. Og da ville Korén være en av de få som ville kunne styrke midtbanen. Og det vil ikke være enkelt å styrke midtbanen hvis man begynner med å la Brenne gå, den saken er klar.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914