Tarik til Chelsea
Men tror ikke vi skal lese for mye inn i dette. Er ganske mange som blir invitert på treningsopphold hos storklubbene, og mange av de har ikke engang slått såpass igjennom som Tarik har gjort i år.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Er sikker på at han fortsatt er motivert for cup-finalen, men det må jo være litt surt for ham at finalen kommer i veien for et Chelsea-opphold... Får håpe han får en ny sjanse.
Rød.... hvit... og patriot!
Litt dårlig timing da!
Kontraken hans ble forlenga tidligere i år. han har 3 år ijen av den
Han får sikkert ny mulighet etter cupfinalen. Det lukter penger av dette her, kanskje blir Tarik solgt til en utenlandsk storklubb, og slår noen av afrikanerne til så tipper jeg Morgan og investorpoolen ler hele veien til banken.
2006: CL, RL, "the double"...
2006: CL, RL, "the double"...
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1064
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Patrioten
Du må ikke gi folk med dårlig hjerte slike overskrifter, Patrioten.
Men det er hyggelig for Tarik! Han blir definitivt god nok for store klubber med tiden. Jeg håper iallefall Tarik tar en sesong til i FFK for å stabilisere seg og vokse videre som fotballspiller.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Cupfinale 2006, jeg er der
Dette er artig for FFK og Tarik.. Et bevis på at det går an å satse på juniorspillere og ikke bare kjøpe!!
Men må si meg enig med Dokka,han hadde passet bedre i United trøya
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
"Faktisk er det andre gang Chelsea henvender seg med forespørsel om å se nærmere på spilleren som har fått sitt virkelige gjennombrud i Tippeligaen i år. I sommer sendte klubben en mail til Arve Mokkelbost, men ettersom han var sykemeldt, ble den ikke besvart."
Jeg kjenner jeg blir kvalm.......
Opprinnelig postet av kingleh
Det er helt utrolig. Har de ikke hørt om videresending av mail i FFK? Var det ingen som leste posten til Mokkelbost mens han var syk, eller var det ingen som turte å gjøre noe med posten som kom?"Faktisk er det andre gang Chelsea henvender seg med forespørsel om å se nærmere på spilleren som har fått sitt virkelige gjennombrud i Tippeligaen i år. I sommer sendte klubben en mail til Arve Mokkelbost, men ettersom han var sykemeldt, ble den ikke besvart."
Tenk å ha et så nonchalant forhold til spillerne at et treningsopphold for klubbens stortalent ryker fordi noen ikke svarer på en mail.... Ikke spesielt profesjonelt gjort av en arbeidsgiver, for å si det forsiktig... "Det var litt kjipt", medgir Tarik. Han har grunn til å være rasende!
Håper det ordner seg med et treningsopphold etter cup-finalen, da.
Opprinnelig postet av kingleh
"Faktisk er det andre gang Chelsea henvender seg med forespørsel om å se nærmere på spilleren som har fått sitt virkelige gjennombrud i Tippeligaen i år. I sommer sendte klubben en mail til Arve Mokkelbost, men ettersom han var sykemeldt, ble den ikke besvart."
En autoreply hadde vel ikke vært så dumt når du er sjef og langtidssykemeldt..... helt utrolig!
BLUES FAIL WITH NORWAY MOVE
Norwegian side Fredrikstad have turned down an approach from Chelsea for starlet Tarik Elyounoussi.
Fredrikstad are in the Norwegian Cup final against Rosenberg, so therefore do not want to let any of their squad leave in the build up to that.
Skysports.com
Ansvarlig redaktør
Nå møter jo ikke FFK et Rosenborg lag i cupfinalen da
Men artig lesing!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914