Eggen refser FFK-ledelsen
Spekulasjonene om Knut Torbjørn Eggen framtid i FFK har de seneste dagene skapt store overskriter. I Plankehaugens organ Evig Aritstokrat som snart kommer på gata, tar Eggen bladet fra munnen og gir blant andre den valgte klubbledelsen kraftig kritikk.
-Det er underlig at styreleder Bjørn Jensen ikke har kommet med en uttalelse i sakens anledning, sier Eggen til www.demokraten.no/lokalsport/article2383555.ece
Alle snakker om at man må skifte spillere når man går opp en divisjon til tippeligaen, men det er minst like viktig å bytte ledelsen. Så er ikke gjort i FFK, selv om noen er skiftet, så er det nok på tide at flere ser sin begrensning og går.
Nå er Bjørn Jensen leder i Fredrikstad fotballklubb, ikke ASA, men det han gjør/ikke gjør innvirker på på hele systemet likevel. Det er imidlertid ikke kun Bjørn Jensen sitt ansvar å komme med en kommentar, han må jo ha resten av styret bak seg før han uttaler seg. Mulig det er de som er for feige, hvem vet.
Jeg, og en god del nåværende og tidligere sponsorer er vel ikke akkurat imponert over hvordan ting har blitt gjort. Man får ikke akkurat mye igjen for å være sponsor, blir mest veledighet. Og det holder ikke i lengden. Arroganse er ett stikkord som går igjen. Og likegyldighet. Veldig påpasselige før kontrakten er skrevet. Lite etterpå. Når man så sier fra og ikke ønsker å være med videre så er liksom tonen: "Ja, ja synd det" Ikke noe spesielt forsøk på å rette opp inntrykket, komme med innrømmelser og lovnader om forbedring der i gården. Det er farlig synes jeg, for det finnes bare x-antall firma som vil sponse FFK, da er det viktig å holde på de som er villige. Dette er imidlertid FFK ASA sitt ansvar og dets ansatte
Men stoler på at Morgan pluss flere i sponsorpoolen "rydder" opp på sikt. Tar jo tid å finne nye ledere som ønsker å ta på seg verv. Det innebærer mye slitasje ifbm media etc.
Og all ære til de lederene som har bragt FFK dit de er nå, men tror en del av de kunne med fordel ha sluppet til nye kluter.
Skjønner ærlig talt ikke hvor KTE vil med dette.
Han hevder jo at "det uanstendig og feil å rette fokus mot dette midt i sesongavslutningen med cupfinale og det hele".
Jeg vet ikke hvem som drar opp problemstillingen nå, jeg, Knut Torbjørn....
---------------------------
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Skjønner ærlig talt ikke hvor KTE vil med dette.
Han hevder jo at "det uanstendig og feil å rette fokus mot dette midt i sesongavslutningen med cupfinale og det hele".
Jeg vet ikke hvem som drar opp problemstillingen nå, jeg, Knut Torbjørn....
Lukter litt dobbeltmoral ja, men er for øvrig enig med Eggen: HVIS ryktene er ren skjær svada og FFK har tenkt til å satse på Eggen videre, så burde de gått ut i media og understreket dette for lenge siden. Det ville gjort det lettere for folk å aksepterer at Eggen er trener til neste år og heller fokusere på andre ting man faktisk kan gjøre noe med.
Ansvarlig redaktør
Det er fortsatt ikke ryddet nok i FFK, jeg spådde 3 før Kværneng fikk sparken. I mine øyne mangler det fortsatt 2, den ene er Eggen
Opprinnelig postet av tomroar
Det er fortsatt ikke ryddet nok i FFK, jeg spådde 3 før Kværneng fikk sparken. I mine øyne mangler det fortsatt 2, den ene er Eggen
Ehh, fikk han sparken? Trodde han sluttet jeg.....(dvs av fri vilje)
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Jeg vil bare støtte opp om dette selv om jeg har ønsket forandringer så støtter jeg opp klubbens valg.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Tror ikke det er treneren som først og fremst bør byttes ut. Største problemet ligger i ledelsen, og apparatet ved siden av Eggen. Hjelpetrener Ahlsen MÅ blant annet byttes ut til året, jævlig fin fyr, men desverre ikke dyktig nok fotballfaglig til å bekle den rollen.
Hvis Eggen får en bedre apparat rundt seg, er han mer enn god nok til å lede FFK!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Føyer seg godt inn i KTE sine bortklaringer.
Aldri skyld i noe, aldri tegn på sjølkritikk eller sjølinnsikt.
Andre har skyld, andre er ikke dyktige nok, andre mangler kunnskap.
Våkn opp KTE, dersom du skal få min respekt.
Ps. Det betyr vel ikke så mye for deg, ok det,
men det betyr at jeg tar meg fortsatt frihet til å kritisere og opprettholde min kritikk.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Bortforklaringer?? Jeg kan ikke se at dette er bortforklaringer. Alt han sier er jo sant..
Og er det så rart at KTE har savnet støtte fra ledelsen den siste perioden? Jeg vil si at det virker VELDIG uproffesjonelt av ledelsen å forholde seg tause gjennom så lang tid, da spekulasjonene rundt Eggens fremtid i klubben har herjet.
Jeg er slett ikke sikker på at ledelsen har vært like sikre på å forholde seg til kontrakten, hvorfor kunne de da ikke uttalt dette tidligere?!
Min påstand er at det slett ikke er sikkert at ledelsen har bestemt seg hundre prosent for at Eggen er mannen de vil satse på videre, for meg virker det bare som om Bjørn Jensen følte han måtte svare et eller annet på Eggens utspill.
Og en siste ting; klarer de ikke diskutere "under fire øyne" der nede eller? Hvorfor bruke media så mye, når de faktisk har kontorer rett ved siden av hverandre!!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Opprinnelig postet av Kristian B
Og en siste ting; klarer de ikke diskutere "under fire øyne" der nede eller? Hvorfor bruke media så mye, når de faktisk har kontorer rett ved siden av hverandre!!
Ikke akkurat første gangen dette skjer heller. Det blir for dumt. Ellers enig i det du sier om at de nok ikke har bestemt seg 100%. "I en klubb som FFK vil det alltid være noen som har andre meninger." Javel, hvilke er i såfall disse, og hvor stor makt sitter disse personene med. Ellers er der artig å høre Henning Berg avfeie at han er aktuell, samtidig som han stiller spørsmålstegn ved at det i det hele tatt er aktuellt å bytte ut KTE, da han er "en av de beste" som Berg sier.
Rød.... hvit... og patriot!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
"men Knut Torbjørn Eggen har full støtte fra hele FFK-systemet, både klubb og Sport ASA, sier Bjørn Jensen. "
Bedre sent enn aldrig. Dette var på tide bjørn. Det er for jævelig at Eggen ikke har fått støtte før nå.
Er nok ikke Eggen som bør gå først ut av denne klubben.
Håper Eggen kan legge dette bak seg nå og tenke framover mot cupen, neste sesong og ut i europa.
Støtter Eggen til neste år å jeg.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
Opprinnelig postet av tomroar
Hvidsten har også gått. Dvs si at det er bare en igjen, og det er tomroar:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914