Husk meg
Brukernavn
Passord

Bra forum (Skryt til de som driver siden)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 31 okt 06, 21:14
Syns de som driver siden gjør en fremragende jobb. . Lurer litt på hvordan dere finansierer siden, siden det ikke er reklame her....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 okt 06, 21:17
Opprinnelig postet av Bob Page
Syns de som driver siden gjør en fremragende jobb. . Lurer litt på hvordan dere finansierer siden, siden det ikke er reklame her....

Jeg betaler av egen lomme etter at lotteritilsynet satte en effektiv stopper for våre kjære poker-reklamer...

Skal legges til at vi har en unik sponsoravtale med de som hoster siden, så vi slipper unna de sinnssyke summene vi normalt måtte ha betalt (trolig titusener av kroner i måneden).

Ansvarlig redaktør

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 okt 06, 23:48

har dere vært i kontakt med FFK da? kanskje de hadde vært villige til å sponse litt av dete her? Siden dere har en FFK supporter side som er sinnsykt populær  lissom, skader jo ikke å spørre, f-b, demokraten o.l. er det jo også bare å spørre...

Vet ikke med andre her, men jeg hadde ihvertfall vært intterressert i å betale en slags medlems kontigent for å bruke forumet, da hadde vi kanskje også fått vekk de som bare er innom en gang i mellom for å lage kvalme o.l. tenker bare på at dere skal slippe å betale av egen lomme jeg da... kunne jo vært ett slags spleise lag...

Skal skryte litt til jeg, synes sidene her er meget bra! Godt jobba alle som jobber med det! Keep up the good work!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 nov 06, 00:03
Helt enig med dere her altså... Meget bra side... Og veldig flinke folk.. raske nyheter, og bra referater

God bedring Dagfinn Enerly

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 nov 06, 01:39
Endret: 01 nov 06, 01:39
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

har dere vært i kontakt med FFK da? kanskje de hadde vært villige til å sponse litt av dete her? Siden dere har en FFK supporter side som er sinnsykt populær  lissom, skader jo ikke å spørre, f-b, demokraten o.l. er det jo også bare å spørre...

FB burde jo absolutt sponset en god del av siden ettersom de henter inn 50 % av alt de skriver om FFK herfra. Er det rykter eller bekreftende meldinger om overganger så er det her de finner ut hvilke spillere det dreier seg om.

Hei FB, dere leser sikkert denne tråden også

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 nov 06, 09:45
Ja det er en bra side, men supporter.net er ikke alene om å drive sier med egene midler

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 02 nov 06, 10:32
Skal ha skryt de som driver med denne siden ja, meget bra

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23