Hva med Høgmo som ny adm. direktør?
Det hadde vel vært noe. Over 30 års erfaring som spiller, trener og leder. Hus i Moss og ønsker seg en leder stilling.
Morgan og Høgmo det hadde vel vært dynamitt?
Meninger om dette folkens?
---------------------------
jorhan
Opprinnelig postet av jorhan
Det hadde vel vært noe. Over 30 års erfaring som spiller, trener og leder. Hus i Moss og ønsker seg en leder stilling.
Tja, hvis han er motivert for oppgaven, så kunne det sikkert fungert greit, men det finnes så mange dyktige, ukjente adm. dir. der ute, så man må ikke akkurat plukke blant de mest kjente medienavna. Om det noensinne blir aktuelt med en adm.dir. så kan Morgan Andersen steppe ned i Manager-rollen han "egentlig var tiltenkt". Tror selv det er vås. Mokkelbost var nok på vei ut av systemet allerede ved ansettelsen av Morgan.
Ansvarlig redaktør
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Høres spennende ut det også.
Og by the way Bob Page, ikke be oss som faktisk bare spekulerer litt rundt neste år, holde kjeft. Alt det våset du kommer med, er ikke mye bedre, men ber ikke deg holde kjeft av den grunn!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av jorhan
Tja, hvis han er motivert for oppgaven, så kunne det sikkert fungert greit, men det finnes så mange dyktige, ukjente adm. dir. der ute, så man må ikke akkurat plukke blant de mest kjente medienavna. Om det noensinne blir aktuelt med en adm.dir. så kan Morgan Andersen steppe ned i Manager-rollen han "egentlig var tiltenkt". Tror selv det er vås. Mokkelbost var nok på vei ut av systemet allerede ved ansettelsen av Morgan.
Jeg synes at Morgan bør være sportslig direktør og ikke bekle 2 roller som han gjør idag. Hvis FFK skal heve seg så må det være struktur og klare lederroller i administrasjonen. Det er ikke sikkert at Høgmo er rette mann eller vil men det er en veldig interesant tanke.
Eggen har jo også etterlyst større profesjonalitet i adm. så jeg tror det er en suksessfaktor at det er en adm. direktør totalt sett for hele FFK og en sportslig adm. direktør.
jorhan
Men bortsett fra det, så er jeg enig med deg. Jeg ser helst vi får en administrerende direktør og en manager/sportslig ansvarlig/sjef for talentspeidingen, frem til vi har råd til å ansette en egen talentspeider på heltid.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Det er Eggen som er sportslig ansvarlig - ikke Morgan. Dette var et av kravene Eggen stilte når han gikk fra Moss til FFK - han ville ikke la seg overstyre av andre, slik han til tider følte han hadde blitt i Moss.
Men bortsett fra det, så er jeg enig med deg. Jeg ser helst vi får en administrerende direktør og en manager/sportslig ansvarlig/sjef for talentspeidingen, frem til vi har råd til å ansette en egen talentspeider på heltid.
Da er jeg jaggu helt enig med deg
jorhan
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Hva skal vi egnetlig med han? Kunne sikkert vært en bra person å hatt... men jeg ser ikke noe poeng idet... vi har morgan...
og hvor skulle Fredrikstad Fotballklubb fått penger ifra? FFK ASA har vel ikke akkurat vært no gullgruve de siste åra;-)
tror vi skal være lykkelig som har en person som er så dyktig som mr. andersen :-)
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Håper vi slipper denne patetiske mannen.
Bare det at han gikk ut i sykemelding og ikke sa opp når han ikke mestret presset som trener i RBK, er nok til å konkludere med at han ikke er dyktig nok på vurderinger generellt.
Å være trener i toppserien skal medføre press, å tro at det er mindre press som admdir , er det samme som å tro på juelnissen.
Høgmo vil sannsynligvis lide samme skjebne som vår tidligere landslagstrener
Opprinnelig postet av tomroar
Bare det at han gikk ut i sykemelding og ikke sa opp når han ikke mestret presset som trener i RBK, er nok til å konkludere med at han ikke er dyktig nok på vurderinger generellt.
Å være trener i toppserien skal medføre press, å tro at det er mindre press som admdir , er det samme som å tro på juelnissen.
Det er det dummeste jeg har hørt. Hva slags grunnlag er det du har for å komme med så krasse anklager. Høgmo hadde passet perfekt i en slik rolle. Hvor han kan sitte styre og gradvis profesjonalisere klubben fra adm. og ned til byprosjekt. Man ser jo hva han gjort i RBK rent struktursmessig. Resultatene til Tørum er ikke helt upåvirket av Høgmos grunnlag. Tørum var flink til trening/kamp ledelse. Men Høgmo kunne struktur, klubbygging, rutiner, arb-oppgaver. det er dette FFK trenger for å komme opp på nivå.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Hadde Høgmo vært en guru på dette området hadde de bedt han bistå videre i RBK, han fikk ingen mulighet til en annen stilling.
OM du mener at han gjorde så mye bra, så har han i hvertfall misforstått sine arbeidoppgaver, det var å være trener og levere resultater, dette gjorde han ikke.
KOnklusjonen fra RBK ledelsen, var at de fikk gullet pga. grep som ble gjort ute på matta i kamp og treningsarbeide.
Der var det ikke Høgmo som forsto og gjorde. Konklusjonen de gikk ut med i media , var det samme som å si at Høgmo ikke var bra nok. For meg så er det ganskek tydelig at han indirekte eller direkte ble presset ut til kubbens beste.
Så kan man kanskje si at personen over nok en gang ikke gjorde jobben sin, når Høgmo ble ansatt. Man skal ikke se bort i fra at neste man ut er Bratsethi RBK
Opprinnelig postet av Gofoten
Det er det dummeste jeg har hørt. Hva slags grunnlag er det du har for å komme med så krasse anklager. Høgmo hadde passet perfekt i en slik rolle. Hvor han kan sitte styre og gradvis profesjonalisere klubben fra adm. og ned til byprosjekt. Man ser jo hva han gjort i RBK rent struktursmessig. Resultatene til Tørum er ikke helt upåvirket av Høgmos grunnlag. Tørum var flink til trening/kamp ledelse. Men Høgmo kunne struktur, klubbygging, rutiner, arb-oppgaver. det er dette FFK trenger for å komme opp på nivå.
Her på forumet er det få som kjenner til hva sykemelding er...
Når utgangspunktet er så dårlig, ville det aldri forekomme meg å tro at de samme noensinne kommer til å anerkjenne utbrenthet som en reell sykdom.
Det handler om generell folkeopplysning, og det er vel ingen tvil om at den har dårligere kår i enkelte miljøer enn andre...
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
100 % bedre enn ikke noe er jo ikke mye å skryte av.
Høgmo fikk liten annerkjenelse av sine trener kolleger i sin sykdomsperiode.
Den som gikk hardest ut var Røsler, syntes han traff spikeren på hodet.
100 % bedre enn ikke noe er jo ikke mye å skryte av.
Høgmo fikk liten annerkjenelse av sine trener kolleger i sin sykdomsperiode.
Den som gikk hardest ut var Røsler, syntes han traff spikeren på hodet.
men han førte nesten Trømsø til guld, når han forsvant begynte de å tape kamper.Han har kanskje ikke hjerte for Rosenborg, han bor jo i Østfold og kjenner Eggen godt
FFK tar hjem pokalen i år:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914