Jarstein ble straffet for fingeren
Dette koster Jarstein 5000 kroner
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Da fikk han jo som fortjent.
Burde lagt på 2000 til til ny glassdør syns nå jeg
Opprinnelig postet av Patrioten
Ny dør, hele stadion skal jo snart rives?
Kunne brukt de penga på ei luksusdør på den nye stadion, vettu! Med skuddsikkert glass!
Ansvarlig redaktør
Enda godt det kun er fotballspillere som blir straffet med 5 000 kroner i bot, hadde jeg fått fem tusen i bot hver gang jeg hadde vist fingern til idioter i trafikken så hadde jeg neppe hatt råd til å dra hjemover til helga ;)
Opprinnelig postet av FFK1903
Enda godt det kun er fotballspillere som blir straffet med 5 000 kroner i bot, hadde jeg fått fem tusen i bot hver gang jeg hadde vist fingern til idioter i trafikken så hadde jeg neppe hatt råd til å dra hjemover til helga ;)
Strengt talt så var dette med finger`n den minste fortredelsen han gjorde... Langt mer alvorlig å spytte (om det faktisk skjedd) etter noen og knuse ei dør, men så har det jo kanskje vist seg at heller ikke DET var med vilje. For NFF var det nok enklest å slå ned på fingeren - masse bildebevis. Tviler egentlig på om Jarstein hadde fått en bot i det hele tatt om det ikke hadde vært for alle de andre omstendighetene i tillegg.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av FFK1903
Fant linken nå, viser seg at Charlie Miller også fikk 5 000 kroner i bot, så det betyr vel at NFF har lagt seg på den linja, uansett spytting og ruteknusing, for Charlie Miller viste vel kun fingeren.
Ok, mente å huske at Miller ikke ble straffet, men så feil kan man ta! :)
Ansvarlig redaktør
Trodde Miller fikk 5000 jeg. Er ikke sikker men.
Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Ny dør, hele stadion skal jo snart rives?
Selvom stadion skal rives,så behøver den ikke å bli det av motspillere!
Jarstein fikk en fortjent straff for den barnslige oppførselen sin..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914