Høgmo ferdig i RBK
Jeg tror han er mannen vi får se på fredrikstad stadion neste år. Pratet med en som står relativt nærme FFK her om dagen, som mente på at dette, mest sannsynlig, blir Eggens siste på stadion.
Sier ikke at dette er bankers, men absolutt ikke utenkelig dette.
Av en eller annen grunn, er ikke Høgmo helten min, kanskje fordi han er så ufattelig kjedelig, men han er jo absolutt en dyktig trener.
Vi får bare vente og se.
---------------------------
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Det er oppe og avgjort at han slutter etter året sesong.. Utad heter det vel at han takker for seg, men reelt har han fått sparken.
Hvor har du det fra?
Nei takk til Høgmo.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Espen
Det er oppe og avgjort at han slutter etter året sesong.. Utad heter det vel at han takker for seg, men reelt har han fått sparken.
Hvor har du det fra?
Håper du forstår at jeg ikke kan bekrefte kildene med navn. Men har hørt det fra spillere, folk i støtteapparate, de ivrigste av supporterene, og blant sponsorene...
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Tja, eget testsenter, proffesjonalisert trening med egen fysisk trener og talentspeider. tviler ikke på hans evner, men mer på hans motivasjon.
Du gjør nok rett i å tvile på motivasjonen hans, ja. Høgmo gir seg nemlig helt som fotballtrener. Altså kan de som ikke ønsker seg Høgmo puste lettet ut...
www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article788315.ece
Morsomt at folk snakker om Eggens avgang.. virker jo ikke som om han vet det selv.
Uansett om du har fått indikasjoner eller hva du har fått fra spillere og fra folk i systemet så synes jeg dette er merkelig.
For det første har Eggen kontrakt.
Eggen har støtte fra troppen.
Morgan Andersen har utalt at Eggen er med i fremtidsplanene til FFK
Og selv om Høili ikke formelt sett har noen som helst rolle i FFK nå så har han og utalt at han ikke har noe imot Eggen som trener.
Samtidig tror ikke jeg FFK er en klubb som vil bli assosiert med kontroversielle avgjørelser som det og si opp kontrakten til en trener som har hatt formidabel suksess de åra han har vært her.
Under Morgan Andersens tid i Niso var han brennende opptatt av at trenere burde få tid til kontinuitet, trener skifte er sjeldent positivt på kortsikt og hvorfor skifte ut en trener med en innarbeidet spillestil samtidig som spillerne har begynt og beherske denne stilen særdeles bra.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av keiko99
skjønner ikke hva han skal klare hos oss som han ikke klarte hos RBK føre han ble syk
Skjønner du ikke at han faktisk greide veldig mye? Som det kom frem på vgtv så endevendte han hele administrasjonen, sparket 11 og kjøpte 5, annla testlab, knyttet et samarbeid med olympiatoppen til rbk, alt dette i tillegg til trenerbiten. Er det rart han ble utbrent? nei.. Å hente en slik mann til FFK hadde vært gull verdt, men vi har Morgan til mye av dette, så han hadde vært utmerket som trener da han hadde hatt tid til dette. En annen ting som gjør at jeg ikke tror han kommer hit, det er at Høgmo virker som en veldig redelig, respektfull og ærlig kar som kanskje ikke kunne tenke seg å jobbe sammen med småsnuskete folk.
Opprinnelig postet av Shadar
Høgmo virker som en veldig redelig, respektfull og ærlig kar som kanskje ikke kunne tenke seg å jobbe sammen med småsnuskete folk.
??
Har jo ikke noe for seg å diskutere dette. Mannen er ferdig på treningsfeltet ifølge det han selv uttalte på sporten i dag
Hvor har du det fra?Håper du forstår at jeg ikke kan bekrefte kildene med navn. Men har hørt det fra spillere, folk i støtteapparate, de ivrigste av supporterene, og blant sponsorene...
Det er godt mulig du har rett, det vil jo tiden vise. Men jeg synes det er vanskelig å forholde seg til alle de bombastiske påstandene fra folk her inne som har "sikre kilder", eller som har "snakket med folk som står klubben nær" og "ivrige supportere".
Men for all del, det er gøy å spekulere. Personlig håper jeg at Eggen blir ut kontraktstiden.
Men for all del, det er gøy å spekulere. Personlig håper jeg at Eggen blir ut kontraktstiden.
En del av disse "spekulasjonene" begynner å lukte, for å si det mildt, dritt.
Det virker som at de som poster dem bare har til mål å skape irritasjon, uro og meningsløse diskusjoner om "hvisomattedersomatte - og det har jeg hørt fra kompisen til bestemora til nevøen til kilden!"....
Når det i tillegg blir dratt opp tråd etter tråd med piss som dette begynner forumet å miste litt av sjarmen. Vi HAR tråder for rykter og spekulasjoner om treneren vår til neste år. Vi behøver ikke fler.
Det FINNES en tråd om Høgmo (opprettet omtrent to minutter etter hans avgang ble offentliggjort) som denne diskusjonen mer enn gjerne kunne blitt lagt død i...
Mulig jeg er litt humørløs nå, men det har blitt litt for mye av dette etterhvert.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
En del av disse "spekulasjonene" begynner å lukte, for å si det mildt, dritt.
Det virker som at de som poster dem bare har til mål å skape irritasjon, uro og meningsløse diskusjoner om "hvisomattedersomatte - og det har jeg hørt fra kompisen til bestemora til nevøen til kilden!"....
Når det i tillegg blir dratt opp tråd etter tråd med piss som dette begynner forumet å miste litt av sjarmen. Vi HAR tråder for rykter og spekulasjoner om treneren vår til neste år. Vi behøver ikke fler.
Det FINNES en tråd om Høgmo (opprettet omtrent to minutter etter hans avgang ble offentliggjort) som denne diskusjonen mer enn gjerne kunne blitt lagt død i...
Mulig jeg er litt humørløs nå, men det har blitt litt for mye av dette etterhvert.
Er helt enig. Moderatorene burde slå krafigere ned på slikt, og til dere andre som lager tråder med spekulasjoner : Har dere ikke noe konkret å komme med (sikre kilder osv) så HOLD KJEFT . Er lei løse-rykter tråder......
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914