Husk meg
Brukernavn
Passord

Høyreback

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 30 okt 06, 18:38

Hva med Ruben Imingen fra Bodø-Glimt?

Ungt talent på 19 som har gjort sakene sine bra i Glimt i år, kommet med på U-21 landslaget. Et stort talent som investorgruppa muligens vil finne interesant som et mulig salgsobjekt i fremtiden. Vil nok koste litt men.... Glimt trenger nok pengene.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 okt 06, 20:06
hva med Jon Inge Høiland da ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 30 okt 06, 20:53
Dersom Pål spiller som han har gjort mesteparten av høstsesongen - trenger vi ingen høyreback.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til: 30 okt 06, 20:55

Eller kanskje trekke frem han her igjen: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=84355

Hvis han ble sendt hjem pga han var for dyr er det kanskje greit å la han prøvespille på nytt nå når vi har cash å rutte med? Er fortsatt ung og lovende. Men nå vet ikke jeg om han har blitt solgt til noen andre klubber i mellomtiden..

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 30 okt 06, 20:58
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Eller kanskje trekke frem han her igjen: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=84355

Hvis han ble sendt hjem pga han var for dyr er det kanskje greit å la han prøvespille på nytt nå når vi har cash å rutte med? Er fortsatt ung og lovende. Men nå vet ikke jeg om han har blitt solgt til noen andre klubber i mellomtiden..

Hvis det er snakk om disse 3 afrikanerene,så tviler jeg sterkt på at de har Carlos Johnson i kikkerten nå....Desverre

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 30 okt 06, 21:07

Opprinnelig postet av oleberg
Dersom Pål spiller som han har gjort mesteparten av høstsesongen - trenger vi ingen høyreback.

Vi må jo ha en solid høyreback til! Pål har vært god han, det er hevet over enhver tvil, men skal vi lykkes i toppen må vi ha kamp om alle plassene - i det minste en solid backup hvis Pål blir skadd, må stå over pga. karantene, osv.

Med et 2. lag i 2. divisjon (får vi håpe) vli det bli (iallefall noe) mer attraktivt å ikke ha "klippekort" på a-laget.

Hvis én av de tre afrikanerne er gode har vi enda flere på midtbanen. Men vi behøver forsterkninger bakover - som bør være gode nok til å danke ut alle i den bakre firer.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 30 okt 06, 21:45

Vi trenger defintivt en høyreback som er stabilt god. 

I mine øyne er Pål kun å betrakte som en eventuell backup.

FFK and Wisla Krakow forever...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 30 okt 06, 22:37

Opprinnelig postet av denialsander

Vi må jo ha en solid høyreback til! Pål har vært god han, det er hevet over enhver tvil, men skal vi lykkes i toppen må vi ha kamp om alle plassene - i det minste en solid backup hvis Pål blir skadd,

Enig! Som situasjonen er idag må vi prise oss lykkelige over at det tross alt bare er Berthelsen som er skadet i backrekka. Én skade til der, uansett på hvem ville være ille.

Jeg tror heller ikke det er noen tilfeldighet at Toth begynte å score flere mål etter at han fikk mer monkurranse på topp. Det er tvert i mot naturlig at spillerne skjerper seg enda et gir når de risikerer å miste plassen på laget.

Så flere gode spillere trengs, helt klart. Men ut over det ser jeg ikke noe galt i å forsterke laget offensivt. Gode offensive spillere utgjør lagets beste forsvar. Se på Lyns Edu. Ingen motstander kan tenke på å score så lenge han har ballen. Da har man mer enn nok med å forsvare seg.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 30 okt 06, 23:12
Hva skjer med Rindarøy i Molde? Klarer han å spille høyreback og eller? Han er like kjapp eller kjappere enn Trond Erik.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 okt 06, 23:20
Opprinnelig postet av Shadar
Hva skjer med Rindarøy i Molde? Klarer han å spille høyreback og eller? Han er like kjapp eller kjappere enn Trond Erik.

Rindarøy er nok bare venstreback (eventuelt venstre midtbane). Hvis ikke hadde jo han vært et perfekt kjøp...

Drømmen får heller være Espen Ruud i Odd. Tipper han er den kommende høyrebacken på det norske landslaget, og hvis Odd rykker ned (det kan fort skje) så tror jeg det blir konkurranse blant flere Tippeliga-klubber om å sikre seg hans signatur.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 31 okt 06, 08:34
Jøss.. Visste ei at Ruud kunne spille back. Trodde han var høyre ving. Det er vel kanskje blitt mindre forskjell på det etterhvert. Dessuten har det blitt mer og mer viktig med offensive backer, så det høres jo ikke helt usansynlig ut. Absolutt spennende.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 31 okt 06, 08:40
Hva med Ole Heieren Hansen i sparta?
Jeg mener å ha hørt en del bra om denne gutten, men har ikke sett ham i aksjon selv.
Hvis han holder et bra nive, så hadde vi jo hatt både rutine og fremtid med han og 2Pac i troppen.
Det er vel heller ikke noe minus at han er lokal.(er vel fra Selbak)
Han er ihvertfall på U19, men vet ikke så mye om nivået hans.

Noen som har sett ham i aksjon som kan si litt om ham?

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 31 okt 06, 10:02
Hvis Viking rykker ned, er Jørgen Tengesdal øverst på min ønskeliste.

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 06 nov 06, 20:02

Anders Rambekk er til salgs. Godset har fått et bud akseptert, og Rambekk skal bestemme seg iløpet av noen dager.

Her burde vel vi hevet oss på? Ekke lett å finne gode høyrebacker, men her er landslagsmannen tilfjengelig.....

Han er ingen verdensstjerne, og har vel blitt 30, men helt klart en forsterkning for oss, mener jeg da..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914