Hvem bør bli Årets spiller?
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
1.Piiroja
2.Tarik
3.Jonna
4.Kvisvik
5.Toth/brenne/Shaaban
FFK på øvre halvdel!
2.Piiroja
3.Toth
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
2 Bjørkøy
3 Mange og velge i.. Czwartek kanskje? Kanskje ikke årets spiller men i hvertfall høstens spiller i mine øyne..
Forresten så mener jeg også at Piiorja bør bli visekaptein neste sesong, synes ikke Raymond er den rette kapteinstypen...
Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)
Årets spiller: John Anders Bjørkøy
Årets komet: Tarik Elyounossi
Årets overraskelse: Pål Andre Czwartek
Årets flopp: Miika Multaharju
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Opprinnelig postet av ajg
Støttes!!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Dette med for lite mål og lignende er også en av grunnene til at jeg ikke fatter hvorfor Ramberg til enhver tid skal være på banen under Eggen. Han er den som varierer mest i prestasjonene og presterer stort sett best på hjemmebane, hvor det er FFK som styrer kampene. Jeg kan forstå at han foretrekkes fremfor Berg på hjemmebane, siden han er langt mer kreativ av seg, men i krigekamper og på indreløperplassen, så fatter jeg det ikke. Ramberg sine styrker er et godt fotballhode og overblikk, mens han er omtrent vaksinert mot scoringer og har trolig Tippeligaens verste skuddfot, så i indreløperrolen mener jeg at spillere som bidrar mer offensivt heller burde spille (Brenne/Bjørkøy).
Kvisvik er også en spiller som har spilt under pari i hele år. Mannen har lagt dårlige dødballer, scoret altfor lite og har at på til veldig få assist. Skuffende.
Men, men ble en liten avsporing dette.
Ansvarlig redaktør
1. Piroja
2.Bjørkøy
3.Brenne
4.Tarik
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Jeg syntes ikke Bjørkøy har bidratt for lite offensivt. Han er etter mitt syn en viktig brikke i oppbygningen av angrepene våre.
Brenne har kommet veldig utover høsten, men var desverre litt for ustabil på våren for å blir årets spiller.
Piroja er som alltid, kongen i forsvaret vårt, og en soleklar nummer to på lista mi.
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Helt enig!
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
piiroja : stort sett alltig patent. alfa og omega der bak.
bjørkøy : jobber og sliter. en verdig kaptein.
rami: til tross for noen tabber, har han holdt oss inne i mange kamper og reddet viktige poeng.
toth: merkelig? nei for innstilling og guts teller mye, og smitter over på andre.
cupmester 06, uten tromme
Rød.... hvit... og patriot!
Kunne ikke vært mer enig.
Fredd
Når slike tråder er det på tide at Holters & Co lager en poll igjen. Gjerne en for hvert ledd, angrep, midtbane, forsvar, (keeper)
Ellers er min favoritt Tarik....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av Bob Page
Når slike tråder er det på tide at Holters & Co lager en poll igjen. Gjerne en for hvert ledd, angrep, midtbane, forsvar, (keeper)
Ellers er min favoritt Tarik....
Dette kommer som vanlig (blitt en tradisjon!) etter sesongslutt :)
FFKsupporter.net kårer årets spiller ut ifra den som vinner børsgjennomsnittet og samtidig kårer brukerne årets spiller gjennom en poll.
Stem på årets spiller, 2004?
Hvem har vært årets spiller, 2005?
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914