Snø/sludd, hva slags betyning har det for gressmatta på stadion ?
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
La oss håpe at matta er i best mulig stand. Å håpe på dårlig vær og potetjorde, er en av de værste norske uvanene.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av ffkmufc
FFK er klart best når døm får gode forhold og kan spille fin, teknisk fotball!!
Det er vel Rosenborg óg...
Men vi vinner uansett 3-1. I morra vinner vi 2-1 - så det er ikke noe å bekymre seg over.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
ja FFK har tatt sine forholds regler, dem starta faktisk 2 min etter forrige kamp var slutt med fot rep, dette fortsatte på tirsdag og endte med valsing av banen, så ble banen pigga med valsing på onsdag. matta ser utrolig bra ut men som sakt bløøøt
lørdag matta blitt dekka til igjen så får vi se hva som skjer:)
FØR dagens regn og sluddbyger kom
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av mr_max
ja FFK har tatt sine forholds regler, dem starta faktisk 2 min etter forrige kamp var slutt med fot rep, dette fortsatte på tirsdag og endte med valsing av banen, så ble banen pigga med valsing på onsdag. matta ser utrolig bra ut men som sakt bløøøt
lørdag matta blitt dekka til igjen så får vi se hva som skjer:)
FØR dagens regn og sluddbyger kom
Banemester Tom er helt i Norges toppen, så er det noen som kan få til en god bane, værforholdene tiltross, så er det ham.
Ved mye nedbør i neste uke, så blir vel også banen dekket til med pressenninger, slik det ble gjort før Odd kampen, og da var jo banen nogenlunde brukbar, selv om regnet hølget ned de siste par dagene før kampen.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av denialsander
Men vi vinner uansett 3-1. I morra vinner vi 2-1 - så det er ikke noe å bekymre seg over.
Innertier på den siste! Satser på at du treffer på den første også.
Merkelig det der med FFK og 2-1, forresten... Men men, jeg klager ikke - rent bortsett fra at jeg alltid føler meg mer bekvem med en 3-4-målsledelse.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914