Den store "Manchester United"-tråden
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
liker ikke det her.Sliter bak der..kanskje ikke rart med både rio,vidic og neville ute.
PÅL
Jaggu vant vi cupen gitt =)
Hvem snakker om at bare Chelsea scorer på overtid? Ufortjent.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
PÅL
Opprinnelig postet av palespen
Så j***** deilig!!!Og det var ikke ufortjent,ihvertfall ikke om man ser på 2.omgang.Nå blir det finale
Godt resultat å ha med seg hjem til Italia. Milan trenger kun å vinne 1-0.
blir hardt på San Siro, men en gledens dag!
Fletcher var fakitsk enorm i dag, blant mange...!
er ikke bare bare å slå united 1-0...har troa nå.Så kan du tro akkurat hva du vil..;)
PÅL
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Rune er du sann som ser på glasset som halv fullt eller halv tomt? ;)
Ser aldri på denne måten. Enten er det fullt eller tomt. Går aldri fra et halvfullt glass, tømmer det selvsagt.
Milan er ikke mere favoritter en united.. vil si 60-40 til united.. Jeg personlig synes Milan var svakere enn det jeg hadde trodd.. Med Ferdinand, Vidic og Neville ute var det ikke mye Milan kom med.. Kaka var utvilsomt meget god, men så nesten den eneste der framme for Milan.. Andre omgang var vel Van Der Sar så å si arbeidsløs i stoore perioder.. Tipper 0-1 til United i Milan..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Å si at seieren var ufortjent er jo ikke noe annet enn pisspreik. Litt flaks når Rooney skårer minuttet på overtid selvsagt, men alt i alt var seieren fortjent.
Oddsen for å gå videre nå vil jeg anslå å være 50-50. Kanskje Milan er ørsmå favoritter. Men noe jeg er helt sikker på er at det blir mer enn ett mål i Italia, så vi får bare bite negler den neste uka. Neste onsdag blir nemlig et helvete på jord:)
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
Everton-United 2-4!!! Chelsea-Bolton 2-2!!! 5 poeng(egentlig 6 pga målforskjell), tre matcher igjen. Vinner vi ikke trofeet nå, så skal jeg spise vg-sporten dagen etter siste match.
DEILIG!!!!!!!!
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Det så utrolig mørkt ut etter at Everton ledet 2-0 og at Chelsea ledet 2-1.. Men jaggu!!!
Dette bør gå veien nå!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914