Bortebane: Mer kynisk innstilling?
Jeg synes jo heller at det er det motsatte som trengs, men det er mulig at den mentale innstillinga til guttane er det som gjør at vi spiller så sinnsykt svakt på bortebane, men samtidig sinnsykt godt på hjemmebane, i hvertfall i perioder... Hvis det er defensiv mental innstilling som ligger til grunn for mangel på resultater, så hjelper det ikke med kynisk spill eller feiende flott angrepsfotball, for med defensiv mental innstilling taper man kamper.
Jeg synes absolutt ikke det ser ut som om vi behersker den defensive, kyniske bortekampstilen. En tidlig, ufortjent FFK-goal på bortebane ser jo ut som om dreper kampen totalt. For da skal vi "trygge inn" 0-1, rygger mer og mer, stadig større avstand fra forsvar til angrep, motstander får stadig farligere innlegg inn i boksen, og det føles som et tidsspørsmål når scoringa kommer imot. Og når den først gjør det klarer vi ikke å mobilisere for å snu kampen på nytt.
Det er nesten så jeg sitter og håper på at motstander får den første billige scoringa sånn at FFK jobber seg inn i kampen "fra den rette sida". På den ene sida vil jeg at FFK skal få litt flere "billige" scoringer, men på den andre sida vil jeg at vi skal føre kampen og vinne.
Jeg ble ikke spesielt beroliga av Shaabans "analyse" av FFKs bortekamper iår.
Njaaa... skeptisk...
hehe... Neida, tror faktisk at ved å spille ordentlig møkkafotball mot lyn kan være resepten, bare vi setter ballen i mål når vi har sjansen! Ved å spille kynisk vil heller ikke lyn komme til mange sjansene, og nå når det er snakk om at alle mulige poeng er viktig, så er ett poeng pga møkkafoball på ullevål helt klart greit for min del, men det er klart, for dere som er freske og raske så blir det sikkert gørr kjedelig å måtte stå der inne å se ffk spille kamma fotball, men tenk positivt! tenk at vi trenger alle poeng vi kan få!
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Hoås er den eneste Moldenseren jeg vil se i rødt og hvitt gett
bondevik ville vel scora sjølmål for å hjelpe Målle.. hehe.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914