Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK bør bli i Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 06, 19:08
Det har gått opp et lys selv for mossingene nå:

FFK er laget som tok steget direkte fra 2. divisjon til Tippeligaen under tidligere mossetrener Knut Torbjørn Eggen. Laget har vel slitt like mye i Tippeligaen som Moss gjorde under hans ledelse, og står i fare for å rykke ned til Adeccoliagen. Dit vil ikke stjernespillerne. Moss FK bør heller ikke ønske dem dit.

http://www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.asp?id=1820

---------------------------

Ansvarlig redaktør

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 okt 06, 19:54
Supporterne er visst ikke helt enig med den artikkelen.

Helt utrolig at flere der inne mener at det er bedre å gå forbi FFK i 1.divisjon enn at moss rykker opp i eliten.....
jaja......

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 okt 06, 20:01
Jøss, har luften blitt friskere i Moss og hjernecellene blitt vekket til livet igjen? Tåken har lettet og de har fått gangsyn? Nå mangler det bare at de, som resten av Østfoldbyene, setter opp buss til Ullevaal slik at de kan støtte oss mot Lyn, he he. Da hadde det vel rent over for enkelte inne på det forumet der.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 26 okt 06, 21:08

Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, har luften blitt friskere i Moss og hjernecellene blitt vekket til livet igjen? Tåken har lettet og de har fått gangsyn? Nå mangler det bare at de, som resten av Østfoldbyene, setter opp buss til Ullevaal slik at de kan støtte oss mot Lyn, he he. Da hadde det vel rent over for enkelte inne på det forumet der.

Ja, da hadde helvete frøset til is. Egentlig ganske fornøyelig å lese forumet demmes. Helt utrolig hvor mange av trådene som handler om eller nevner FFK. Jeg kan anbefalle alle å lese innlegga til denne Halvard Henry D . Han kommer stort sett med ett utsagn, deretter blir han sagt i mot av en annen supporter, for så å skifte mening og være enig med den som protesterte. Han burde hatt nicket :"Når du sier det sann så er jeg enig med deg" men en ting er han konsekvent på. Han hater FFK.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 26 okt 06, 21:13
Hehe men bra for dem at vi aldri kommer til å rykke ned da Men en ting er sikkert, og det er at jeg hater moss!!

FFK tar hjem pokalen i år:)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 okt 06, 22:18
hvorfor bry oss om moss egentlig.. moss er knapt et parentes i norsk fotballhistorie allikevel:-)

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 okt 06, 23:35
Halvard er vår Keiko!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 okt 06, 00:08
Du mener alle 1000 av dem ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 27 okt 06, 00:11

"Derfor bør erkefienden og rødtrøyene fra Plankebyen helst ikke rykke ned. Skulle det likevel skje, er vi mossinger alltid i høyeste mentale beredskap for å bli det beste laget i fylket. Men det skjer etter alle solemerker ikke i 2007 ut fra helt naturlige forutsetninger. "

Og ikke i 2008-> heller....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 27 okt 06, 00:14

Opprinnelig postet av JJunior
Supporterne er visst ikke helt enig med den artikkelen.

Helt utrolig at flere der inne mener at det er bedre å gå forbi FFK i 1.divisjon enn at moss rykker opp i eliten.....
jaja......

Det heter nabokrangelkompleks. Symptomene er at man blir så fokusert på å overvinne eller nedkjempe naboen at man fullstendig glemmer hva som er til ens eget beste. Et ganske velkjent fenomen.

Personlig har jeg hatt inntrykk av at en tilsvarende holdning preget FFK i mange av de lange årene i lavere divisjoner.

Hvis det er feil så tar jeg gjerne en "Halvard Henry D" og korrigerer oppfatningen min. Men det åpenbare fraværet av slike komplekser hos Morgan Andersen var den umiddelbare grunnen til at jeg jublet da jeg hørte at han kom til FFK.

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 06, 00:25

Legger dere 300.000 på bordet nå, får dere Vidar!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 27 okt 06, 00:31
Endret: 27 okt 06, 15:56
Opprinnelig postet av Hjælmen

Legger dere 300.000 på bordet nå, får dere Vidar!

Kan han spille back...?

Edit:

Oppdaget plutselig en liten feil her. Trodde du mente Halvard... :-)

FFK and Wisla Krakow forever...

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 27 okt 06, 04:07
Har tittet litt på forumet deres og etter det jeg kan se så er over halvparten av trådene av typen "jeg hater FFK" og "SE hvor dumme FFK og deres supportere er"...

---
----
----

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 okt 06, 06:21
Endret: 27 okt 06, 06:27
Ja, når man kommer fra en by som folk drar til kun for å ta ferge, og når man attpåtil holder med en slik ubetydelig klatt av et fotball-lag som Moss, så er det jo ikke rart man får mindreverdighetskomplekser.

Fin signatur på en kæll der også forresten: "Det viktigste er ikke å vinne, men å slå FFK"

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 06, 07:01
Det er jo ikke så forbanna vanskelig heller!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 27 okt 06, 07:34

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
   "Det viktigste er ikke å vinne, men å slå FFK"

En dag kommer samtlige lag i Norge til å ha dette som sin høyeste drøm! 

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 27 okt 06, 11:40

Hjelmen, har utgiftene til bleier til VM blitt så høye at dere vil bli kvitt`n? Tror nok ikke VM går for 300.000 han har vel 1 år igjen av kontrakten? Vet Mfk godtok et bud fra Molde på 3 mill så 90% prisnedgang har det vel ikke vært. Tror vel heller prisen ligger på 1.500.000 for de fleste klubbene men for FFK koster han da 4.500.000.

Leste at Bakken uttalte at de selger spillere hvis de får gode bud, og det er jo relativt. Hvis Vidar skulle være aktuell for Ffk måtte det bli på backplass, jeg er litt tvilene til at det er verdt å legge så mye penger på bordet for - Tror ikke han er god nok rett og slett. Så det er bedre dere tar bleieutgiftene selv ;-)

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914