Husk meg
Brukernavn
Passord

Ampert på FFK-trening

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 okt 06, 00:07
Dette har jeg lengtet etter

Håper jeg ikke utalte meg feil, men derfor jeg sier dette er for at jeg har tro på at dette handler om at gutta vil og gir maks..

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 26 okt 06, 00:11

Når småslåssing er et tegn på at tenningsnivået er der det skal være, og det er vel greia her, så er jeg helt enig med deg.

En kaptein skal bjeffe litt, skal han ikke det da?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 06, 00:37
Detta er go`nyheter!

Nå slå`vi Lyn!

Ansvarlig redaktør

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 okt 06, 00:40
godt å høre at sjefen her mener det samme som meg.. jeg fryktet for at jeg var på tynn is

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 26 okt 06, 00:43
, Nå har vi hørt slikt fra Brann-treninger i hele år. Endelig kommer det no` slikt fra FFK-leiren også...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 okt 06, 01:27

Opprinnelig postet av Bob Page
, Nå har vi hørt slikt fra Brann-treninger i hele år. Endelig kommer det no` slikt fra FFK-leiren også...

Spørs om det hjelper no. Kranglinga i Bergen hjalp ikke no, og heller ikke Ijeh`s krangling i Stavanger hjalp no. Bedre heller å trene orntli, og ikke bare småkødde.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 26 okt 06, 15:51
Jeg tror tenning på trening er bra, og at de fleste er innstilt på å slå Lyn.

Men det kan også være ett tegn på nervøsitet og nedrykkstanker.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

"Du kan fan inte göra molotovcoctails med mandarinvodka fattar du väl, du måste feffann använda bensin!"

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 26 okt 06, 16:08

Hmm rart dette, spillere flyr på hverandre på trening så ille at avisene skriver om det, og våre kommentarer til dette er at det er bra.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 okt 06, 17:39
er ikke akkurat mye som skal til for å komme i avisa da... hvis kvisvik skulle ha en buse på strømpa en dag, se ikke bort fra at det blir et oppslag i F-b....

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 26 okt 06, 17:44
Opprinnelig postet av Husgutt
er ikke akkurat mye som skal til for å komme i avisa da... hvis kvisvik skulle ha en buse på strømpa en dag, se ikke bort fra at det blir et oppslag i F-b....

Førstesideoppslag!  Med påfølgende TV2-innslag: Kvisvik mener kvisa symboliserer frokosten Eggen spiste for sytten dager siden - og tar samtidig oppgjør med den voldsomt voldelige treningskulturen i FFK: I Brann trente vi ikke - der drakk vi pils sponset av Hansa helt til vi ble glade og morsomme og fløy i tottene på hverandre allikevel.

Ka` du tru?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 26 okt 06, 23:16
Opprinnelig postet av Erikk

Hmm rart dette, spillere flyr på hverandre på trening så ille at avisene skriver om det, og våre kommentarer til dette er at det er bra.

Litt rart, men det kan være stor forskjell på slåssing og slåssing. Hvis det som ligger bak er dårlig stemning, dårlig samhold, frutstrasjoner og manglende selvtillitt så er det ingenting bra i det. Men det kan også være et utslag av at tenningsnivået ligger på bristepunktet, og det kan være nettopp det som trengs for å hente hjem årets første borteseier.

Og det behøver kanskje ikke være så forferdelig ille før avisene finner det for godt å skrive om det...

Ellers får den slags episoder meg gjerne til å tenke på The Commitments. Hvordan bandet spiller vanvittig bra når stemningen internt er så spent at musikerne flyr i tottene på hverandre i pausa.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914