Brenne åpner for andre Tippeligaklubber...
Men skulle han likevel dra, så håper jeg inderlig at vi ikke får se han i en annen Tippeligaklubb.
Les mer hos FFKsupporter.net
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Edit: Husgutt, Brenne uttalte noe på TV2 sporten.
Ansvarlig redaktør
Går han til en annen Norsk klubb,håper jeg ikke de gir han bort for knapper og glansbilder
Overgangssummen burde ligge på nivå med Vaagan Moen`s overgang til Brann
Det beste hadde jo vært at han skrev ny kontrakt med FFK....så kom på banen og bla opp her FFK!!
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
FFK tar hjem pokalen i år:)
Kan dette ha ligget i korta en stund egentlig? Med tanke på at klubben hentet Stadheim..
Håper for all del at Brenne blir i klubben.. Han er lokal og meget god midtbanespiller!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg lurer på om ikke dette er en støtteerklæring til Eggen, han har kanskje fått beskjed om at Eggen gir seg, Simen kom vel til FFK på grunn av Eggen, uten Eggen ingen Simen i FFK.
Blir så irritert på TV2 og Nettavisen, de kan lage innslag om FFK når det er noe negativt, men positive, det er de vel ikke lage siden Aalesunfd brandt?
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg lurer på om ikke dette er en støtteerklæring til Eggen, han har kanskje fått beskjed om at Eggen gir seg, Simen kom vel til FFK på grunn av Eggen, uten Eggen ingen Simen i FFK.
Blir så irritert på TV2 og Nettavisen, de kan lage innslag om FFK når det er noe negativt, men positive, det er de vel ikke lage siden Aalesunfd brandt?
Eller omvendt...
Kanskje Simen rett og slett ønsker det samme som de fleste av oss,
...å komme seg videre !
FFK and Wisla Krakow forever...
Simen Brenne vurderer alternativer - eller?
Irriterende at siden sliter... "Too many connections"-feilmelding litt for ofte for tida!
Ansvarlig redaktør
Dette er for øvrig mitt innlegg nummer 200. Jeg nominerer herved meg selv til dagens mann.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Holters
Da fikk jeg endelig publisert FFKsupporter.net sitt intervju med Simen Brenne:
Jeg synes Brenne viser seg fra en positiv side her, jeg.
Jeg har forståelse for at Brenne har ambisjoner - hvem f__n er det som vil ha en fotballspiller på laget som ikke har ambisjoner?
Jeg har også forståelse for at Brenne ikke ønsker en ny runde i 1. divisjon. Han holder høy tippeligaklasse (i høstsesongen - vårsesongene er vel ikke helt på topp) og det er ingen revolusjonerende nyhet å lese at 1. divisjon er ganske så uaktuelt.
Det står i stil med å ha ambisjoner. Skal vi ha spillere som ønsker å vinne noe - må vi regne med at de forsvinner når det ikke skjer.
Takk for hyggelig intervju Holters, det er alltid greit å få litt mer bakgrunnsinfo om hva en person tenker - og ikke bare 7-8 løsrevne og kryssklipte setninger i et TV-intervju.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Patrioten
Tja......han utrykte at han var lei av å ligge i bunnen av tippeligaen år etter år,og var åpen for overgang til en toppklubb i Norge. Tipper han har ønsket seg vekk fra FFK siden i sommer/høst, da han ble satt ut av laget i en periode. Har vel med Brenne`s ønske om å komme et skritt videre i karrieren.Noen av grunnene kan vel være: Lettere med en landslagsplass gjennom godt spill i en toppklubb + At han har større muligheter å vinne noe + bedre lønn + bedre mediadekning og exponering ovenfor mulige utenlandske storklubber.
Det er synd at det er sånn,men FFK er ikke et topplag enda
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Dette burde han ha tenkt på tidligere i sommer da innsatsen ikke var helt på topp. Det er de ute på banen som avgjør om de er i TL eller ikke.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
TV2 har jo satt igang dette her hos Tromsø også. TV2 er og blir en møkkakanal med lettvektere hele veien som prøver å virke seriøse.
At Simen Brenne har ambisjoner om å spille i TL er utelukkende bra! Og dersom vi ikke rykker ned vil jeg at alle spillerne våre skal ha ambisjoner om spill i Premier League el. For en spiller som bare har som mål å komme seg med på laget gir ikke nok! Men for å komme sålangt må en spiller være proff og første bud må snart være å nekte å snakke med TV2 og Fredrikstad Blad!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
TV2 har jo satt igang dette her hos Tromsø også. TV2 er og blir en møkkakanal med lettvektere hele veien som prøver å virke seriøse.
At Simen Brenne har ambisjoner om å spille i TL er utelukkende bra! Og dersom vi ikke rykker ned vil jeg at alle spillerne våre skal ha ambisjoner om spill i Premier League el. For en spiller som bare har som mål å komme seg med på laget gir ikke nok! Men for å komme sålangt må en spiller være proff og første bud må snart være å nekte å snakke med TV2 og Fredrikstad Blad!
Helt enig, hadde kanskje vært en idè og ikke komme med sånt på tampen av sesongen, da er det bedre å konsentrere seg om å klare seg sammen så får man ta sånne intervjuer senere. Håper FFK klarer å holde fokus!!
FFK tar hjem pokalen i år:)
Opprinnelig postet av DeKjök
Dette er jeg helt enig med deg i DeKjøk ...... Det er meget godt skrevet..
Jonek i Holygans.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914