Kunne denne spissen vært noe for oss ??
www.rallarberget.com/article.asp
34 mål i 2.div. lar seg vel høre. Lars P. Hansen og Ringberg hadde vel mindre enn dette i sin tid ??
Skårte 3 mål mot Lørenskog i opprykksfinalen.
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Fikk ikke LP og Markus 34 mål hver da? Tror nok ikke Kvalheim er noe for oss.
Jeg tror de stoppa på 31 eller 32 . Markus holder vel fortsatt mål han ?? Jeg tror denne Kvalheim er noenlunde på høyden med Markus Ringberg jeg.
Men hvis ikke Ringberg er god nok for oss nå, så er sikkert ikke Kvalheim det heller.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
www.rallarberget.com/article.asp
34 mål i 2.div. lar seg vel høre. Lars P. Hansen og Ringberg hadde vel mindre enn dette i sin tid ??
Skårte 3 mål mot Lørenskog i opprykksfinalen.
Hva er det som får deg til å tru at en spiller i norsk 2. divisjon med 34 mål skal være bedre enn f.eks. Vuorinen som hadde 16 (trur jeg) i en ikke-ferdig finsk eliteserie?
Er det ikke på tide at vi heller satser litt større på en spiller som vi faktisk VET har gjort det bra, over tid, på høyt nivå (selv om det ikke er noen garanti for mål, jmf. Occean...)?
Vi bør iallefall ikke plukke spillere på nest nederste hylle - med mindre vi skal ha en stall med 30 spillere som "alle" har et potensiale.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser ikke helt poenget med å starte en tråd for at Kvalheim skal være et spissalternativ for FFK. Her klager folk over at man henter inn stallfyll, så foreslås en spiller som knapt nok har markert seg i 1. divisjon og nærmer seg 30-årene. Det grenser faktisk nesten til å være urkomisk.
Godt sagt
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Jeg ser ikke helt poenget med å starte en tråd for at Kvalheim skal være et spissalternativ for FFK. Her klager folk over at man henter inn stallfyll, så foreslås en spiller som knapt nok har markert seg i 1. divisjon og nærmer seg 30-årene. Det grenser faktisk nesten til å være urkomisk.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Hva hadde Tegstrøm, Nannskog og Gunnarson å vise til, før de begynte å skåre mye i Adecco ?? Jeg er spent på hva Kvalheim kan utrette i 1.div. jeg. Jeg var obs. på at alderen kunne bli brukt mot han. Men Nannskog er ingen ungfole han heller.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Kvalheim har da spilt i 1. divisjon...
Jepp. Kenneth Kvalheim har spilt for både Hønefoss og Oslo Øst i 1. divisjon, blant annet spilte han en del den sesongen vi var i 1. divisjon. Uten å markere seg nevneverdig som en god fotballspiller...
Jepp. Kenneth Kvalheim har spilt for både Hønefoss og Oslo Øst i 1. divisjon, blant annet spilte han en del den sesongen vi var i 1. divisjon. Uten å markere seg nevneverdig som en god fotballspiller...
Jonna har ikke vært like god bestandig han heller. Rart åssen spillere blomstrer i medgang.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jepp. Kenneth Kvalheim har spilt for både Hønefoss og Oslo Øst i 1. divisjon, blant annet spilte han en del den sesongen vi var i 1. divisjon. Uten å markere seg nevneverdig som en god fotballspiller...Jonna har ikke vært like god bestandig han heller. Rart åssen spillere blomstrer i medgang.
Med de argumentene du bruker, så kunne jo FFK knyttet til seg omtrent enhver spiller i 1. divisjon... Bjørkøy var et kupp, ingen tvil om det. Men han var også en spiller som flere Tippeliga-klubber hadde fulgt over tid (både Lyn, Start og LSK hadde han i kikkerten) og han var den klart beste spilleren på Hønefoss som kjempet i toppen av 1. divisjon. Kvalheim var ikke engang fast på laget - og har såvidt jeg vet aldri vært en interessant spiller for en Tippeligaklubb gjennom sine mange, mange år i norsk fotball. 1. divisjon inkludert. En høyst ordinær 1. divisjonsspiller i flere sesonger..... Og når han er ca 30 år vil jeg heller ikke anta utviklingspotensialet er all verden, i hvert fall ikke som spiss. Orker ikke bruke mer energi på Kvalheim, men hvis du fortsatt synes han er en interessant spiller for FFK så får det være din mening....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914