Husk meg
Brukernavn
Passord

Med Eggen fra bakgården til Europa.....Utidig hets....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 okt 06, 13:21

På fem år har Eggen skapt underverker med vårt fotballag.Vi har vel ikke glemt hvor vi var? 2 opprykk, mot alle odds holdt oss i tippeligaen første året. Så på sitt fjerde år som hovedtrener møter vi og han litt motgang og presterer noe under pari. Ikke værre enn at vi sansynligvis redder plassen og kommer til Cupfinale og kanskje Europa. Men det er langtifra bra nok.......... Uansett, poenget er den voldsomme negative holdningen til Eggen for tiden er mildt sagt hoderystende historieløst og trist og være vitne til.

    Kan gjerne være med på å diskutere om vi trenger nytt blod på trenersiden, men er ikke sikker på om vi får så mye bedre. Vi er fortsatt ikke verdens navle.........


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 23 okt 06, 13:28

som jeg skulle sagt det selv.

jeg ser helt enkelt ingen potensielle/realistiske erstattere for Eggen og håper han blir i klubben uansett om det skulle bli nedrykk i år. Jeg tror Eggen er rette mann å føre oss tilbake igjen hvis det skulle gå til h**te..(noe det selvfølgelig ikke gjør ;o)

spillerhetsen som har vært bedrevet i samme forum er også svært trist. Jeg forstår helt enkelt ikke poenget fra de som skriver all dritten. Hva ønsker de å oppnå?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 okt 06, 13:31
Støtter meg 100% til denne!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 00:22
Opprinnelig postet av GelderdEnd

spillerhetsen som har vært bedrevet i samme forum er også svært trist. Jeg forstår helt enkelt ikke poenget fra de som skriver all dritten. Hva ønsker de å oppnå?

 

Det er et godt tegn at de fleste kritikerne ikke har så skremmende mange saklige argumenter å komme med.

 

Etter et tap vi det alltid være noen som mener treneren bør gå. Halve tippeligaen er i nedrykkstrid i øyeblikket. 8. plass er fremdeles innen rekkevidde.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 okt 06, 00:32
Endret: 24 okt 06, 00:33
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av GelderdEnd

spillerhetsen som har vært bedrevet i samme forum er også svært trist. Jeg forstår helt enkelt ikke poenget fra de som skriver all dritten. Hva ønsker de å oppnå?

 

Det er et godt tegn at de fleste kritikerne ikke har så skremmende mange saklige argumenter å komme med.


Kødder du eller?


Har da vært skrevet side opp og side ned om svakhetene til Eggen og argumentene har vært både saklige, begrunnede og gode! Motargumentene derimot har vært mindre saklige og til tider svake, da de stort sett har dreid seg om at Eggen ikke har hatt penger til rådighet, at det har vært andres feil, at Eggen var mannen som fikk oss opp fra 2. divisjon osv. Bortsett fra det, så har vel fåtallet av Eggen-glorifisererne kommet med noen gode argumenter, mens svakhetene har vært velargumenterte! Skal gjerne grave frem nøyaktige linker, utdrag og presiseringer hvis det har gått deg hus forbi!


Nytter ikke å leve på gamle seire - det er nåtiden som gjelder!


Har egentlig bare et spørsmål... Hvis Eggen er totalt uten mangler - hvor ligger da årsaken til at vi kjemper mot nedrykk for tredje år på rad?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 00:50
[quote=Holters][quote=FlightOfTheRat]
Opprinnelig postet av GelderdEnd

 

Kødder du eller?


Har egentlig bare et spørsmål... Hvis Eggen er totalt uten mangler - hvor ligger da årsaken til at vi kjemper mot nedrykk for tredje år på rad?

 

Nei, selvsagt ikke. Men det er vel typisk nok at de argumentene en er enig i, de oppfatter en som saklige. Mens de en ikke er enige i oppfattes som usaklige.

 

Eggen er ikke totalt uten mangler. Det skal gudene vite at Mourinho ikke er heller. Eller Tørum, for den sakens skyld. Jeg tror det er takket være Eggen at FFK har beholdt plassen i Tippeligaen etter opprykket, og at det har blitt cupfinale i år. Grunnen til at FFK kjemper mot nedrykk for tredje året på rad tror jeg til dels skyldes at det tar MINST tre år å etablere seg i Tippeligaen. Ny stadion, ny ledelse, nye spillere - det skjer ting. Økonomien er justert kraftig opp i løpet av året. Slikt skjer ikke over natta bare en rykker opp, først må laget vise at de kan bite seg fast. Og det er i ferd med å skje.

Men dels er også grunnen at nivået i norsk fotball heller ikke har stått stille disse tre årene. Det snakkes om å utvide serien med to lag, og det hadde ingen villet presse inn i en kort sesong hvis det ikke var gode grunner for det. FFK må spille bedre for å få en 10. plass i år enn de måtte i fjor og for to år siden.

 

Nivået har vært veldig jevnt i år, ingen lag har vært jevnt gode hele sesongen. Halve serien er i nedrykksstrid. Overlever FFK i år har dette vært en bra sesong i mine øyne. Jeg ville nok ha byttet noen spillere, men jeg ville ikke ha byttet trener etter en sesong som dette.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 okt 06, 00:59
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Grunnen til at FFK kjemper mot nedrykk for tredje året på rad tror jeg til dels skyldes at det tar MINST tre år å etablere seg i Tippeligaen. Ny stadion, ny ledelse, nye spillere - det skjer ting. Økonomien er justert kraftig opp i løpet av året. Slikt skjer ikke over natta bare en rykker opp, først må laget vise at de kan bite seg fast. Og det er i ferd med å skje.


Hva med Hamkam (som har kommet over oss på tabellen i fire år med to forskjellige trenere og et mindre budsjett)? Eller Start? Selv Stabæk og Sandefjord har prestert bedre enn oss i år... Felles for de alle er at de er nyopprykkede fra samme år eller i tiden etter vi rykket opp og at de alle presterer bedre.

Hvorfor?

Orker ikke å gå inn på alle svakhetene og styrkene til Eggen nok engang nå - sparer det til en artikkel etter sesongslutt! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 01:20

Opprinnelig postet av Holters


Hva med Hamkam (som har kommet over oss på tabellen i fire år med to forskjellige trenere og et mindre budsjett)? Eller Start? Selv Stabæk og Sandefjord har prestert bedre enn oss i år... Felles for de alle er at de er nyopprykkede fra samme år eller i tiden etter vi rykket opp og at de alle presterer bedre.

Hvorfor?

 

HamKam rykket opp med Ståle Solbakken. Han har fortsatt å vise hvilket talent han er som trener, så det forklarer vel noe av deres umiddelbare suksess etter opprykk. Men det gjenstår å se om HamKam slår oss i år. Det gjelder Sandefjord også.

Stabæk er vel det ene laget som har hatt en velfungerende spisspar sesongen gjennom. Stabæk lå ikke i annen divisjon i 2002 heller.

Under Tom Nordlie var Start i snitt helt middels, bare at de fikk alle de gode kampene i en sesong og alle de dårlige i neste sesong.   Men nå husker jeg ikke... hvem var det som hindret Start i å ta seriegull i siste serierunde i fjor igjen...? Og som kriget dem ut av cupen i år? Og hvem var det vi slo 4-0 i høst igjen?

Jeg tror vi tåler en intern sammenligning mot Start. Og de fleste lag kunne vel ønske seg et spisspar som det Stabæk har ahatt denen sesongen.

 

Men vi utvekslet en del synspunker på Eggen nylig. Vi er nok ikke så veldig uenige om alt, vi bare faller ned på hver vår konklusjon. Det er mulig å kritisere Eggen, men jeg synes det er i strengeste laget å kreve at han må gå.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 okt 06, 01:27
Endret: 24 okt 06, 01:29
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og de fleste lag kunne vel ønske seg et spisspar som det Stabæk har ahatt denen sesongen.

Orker ikke å kommentere det andre du skrev foruten at tabellen lyver ikke.

Angående spissparet til Stabæk, så er det skremmende å tenke på disse to tingene:

Nannskog var faktisk aktuell for FFK

Veigar Pall Gunnarson prøvespilte for FFK i 2001, men ble veid og funnet for lett. Han har selvsagt utviklet seg siden den gang, men likevel!

Sier kanskje mye om FFKs evner til å vurdere spillerforsterkninger! ;)

Nå er det natta!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 01:30

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og de fleste lag kunne vel ønske seg et spisspar som det Stabæk har ahatt denen sesongen.

Orker ikke å kommentere det andre du skrev foruten at tabellen lyver ikke.

Angående spissparet til Stabæk, så er det skremmende å tenke på disse to tingene:

Nannskog var faktisk aktuell for FFK

Veigar Pall Gunnarson prøvespilte for FFK i 2001, men ble veid og funnet for lett. Han har selvsagt utviklet seg siden den gang, men likevel!

Sier kanskje mye om FFKs evner til å vurdere spillerforsterkninger! ;)

 

Ikke alltid lett å forutse hvem som vil bli god om fem år...

 

Men var det Eggen som sa nei til Pall Gunnarson i 2001?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 06, 01:34

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og de fleste lag kunne vel ønske seg et spisspar som det Stabæk har ahatt denen sesongen.

Orker ikke å kommentere det andre du skrev foruten at tabellen lyver ikke.

Angående spissparet til Stabæk, så er det skremmende å tenke på disse to tingene:

Nannskog var faktisk aktuell for FFK

Veigar Pall Gunnarson prøvespilte for FFK i 2001, men ble veid og funnet for lett. Han har selvsagt utviklet seg siden den gang, men likevel!

Sier kanskje mye om FFKs evner til å vurdere spillerforsterkninger! ;)

Nå er det natta!

 

Landskrona avkreftet at det hadde vært noen kontakt ang. Nannskog. Og da er det vel ikke sikkert at han var aktuell likevel. Kanskje bare media som spekulerte ??


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 01:42
Så at det var en som virkelig skjønte hvor vinden ville blåse, under artikkelen om Pall Gunnarson. Det av noe uklare grunner, "Mannen" skriver om Nannskog, men det kan nesten gå for ett.  
"Nannskog schnannskog
Skrevet av: Mannen, 17-05-2006 16:14:24
Fyren er oppskrytt. Flyter kun på flaks. Og flaks tar som kjent slutt en dag.
Tipper han scorer 8-9 mål totalt denne sesongen. Ingen mot FFK i kveld!"
Hopla

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 24 okt 06, 02:00
Veldig festlig hvordan FFKs bra spillerkjøp karakteriseres som "flaks", mens de mindre vellykkede ikke akkurat blir plassert i kategorien for "uflaks." Jeg skjønner ikke helt poenget med å ta opp denne diskusjonen nå, all den tid de fleste ser ut til å være enige i at nå ikke er riktig tidspunkt å sparke noen? Skjønner heller ikke hvordan noen kan påstå at FB egger til Eggensparking...Demo, derimot, stiller saken seg annerledes med... Mye av kritikken mot Eggen har kanskje vært saklig, men på den annen side: Å påstå at en trener som Eggen sin eneste styrke er at han spiller "morsom fotball" er ikke akkurat veldig reflektert heller. Da hevder man egentlig at han er komplett udugelig som trener, og ikke innehar noen fotballfaglig kompetanse what so ever.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 24 okt 06, 01:28
Men du vet at Ståle er i køben nå....? Er vel temmelig godt likt der nede, spes etter at dem kom til CL!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 06, 09:33
Endret: 24 okt 06, 09:35
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
 

Eggen er ikke totalt uten mangler. Det skal gudene vite at Mourinho ikke er heller. Eller Tørum, for den sakens skyld. Jeg tror det er takket være Eggen at FFK har beholdt plassen i Tippeligaen etter opprykket, og at det har blitt cupfinale i år. Grunnen til at FFK kjemper mot nedrykk for tredje året på rad tror jeg til dels skyldes at det tar MINST tre år å etablere seg i Tippeligaen. Ny stadion, ny ledelse, nye spillere - det skjer ting. Økonomien er justert kraftig opp i løpet av året. Slikt skjer ikke over natta bare en rykker opp, først må laget vise at de kan bite seg fast. Og det er i ferd med å skje.

Men dels er også grunnen at nivået i norsk fotball heller ikke har stått stille disse tre årene. Det snakkes om å utvide serien med to lag, og det hadde ingen villet presse inn i en kort sesong hvis det ikke var gode grunner for det. FFK må spille bedre for å få en 10. plass i år enn de måtte i fjor og for to år siden.

 

Nivået har vært veldig jevnt i år, ingen lag har vært jevnt gode hele sesongen. Halve serien er i nedrykksstrid. Overlever FFK i år har dette vært en bra sesong i mine øyne. Jeg ville nok ha byttet noen spillere, men jeg ville ikke ha byttet trener etter en sesong som dette.



Det var takket være griseflaks på overgangsmarkedet sommeren 2004 at vi holdt plassen etter opprykket. Hadde det ikke vært for de forsterkningene hadde vi vel rykket ned som historiens minst poengplukkende lag omtrent. Kan jo nevne at Raio Piiroja ble FFK-spiller fordi Kjetil Siem fikk en forespørsel om Enga trengte midtstopper, noe de ikke gjorde, slik at Siem tok kontakt med FFK. Vår beste spiller har vi dermed fått i gavepakke fra Enga som ikke trengte spilleren. Så flaks hadde vi den sommeren!

Og skulle vi klare oss i år også så vil jeg påstå at det ikke er på grunn av Eggen, men på tross av han. Du skriver at det tar minst tre år for å stabilisere et lag i Tippeligaen, og at det er først når vi får ny stadion, ny ledelsen og nye spillere at ting begynner å skje. Start klarte dette på et år. Sølvplass i fjor og snuser på Royal Leauge-plass i år. Du snakker om at nivået i norsk fotball ikke har stått stille, vel, jeg tør påstå at nivået i norsk fotball har sunket de siste årene jeg. Se på resultatene norske klubber har ute i Europa. Vi har gode resultater å vise til tidligere år, men de siste årene har vel hvert eneste lag gått på trynet. At alle kan slå alle er ikke noe styrke i en serie spør du meg, før var det to, tre lagene som var klart svakere enn de andre, nå har kanskje de tatt et lite steg opp, mens resten av lagene også har sluppet seg kraftig ned.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 24 okt 06, 12:24
Opprinnelig postet av FFK1903

Det var takket være griseflaks på overgangsmarkedet sommeren 2004 at vi holdt plassen etter opprykket. Hadde det ikke vært for de forsterkningene hadde vi vel rykket ned som historiens minst poengplukkende lag omtrent. Kan jo nevne at Raio Piiroja ble FFK-spiller fordi Kjetil Siem fikk en forespørsel om Enga trengte midtstopper, noe de ikke gjorde, slik at Siem tok kontakt med FFK. Vår beste spiller har vi dermed fått i gavepakke fra Enga som ikke trengte spilleren. Så flaks hadde vi den sommeren!

Og skulle vi klare oss i år også så vil jeg påstå at det ikke er på grunn av Eggen, men på tross av han. Du skriver at det tar minst tre år for å stabilisere et lag i Tippeligaen, og at det er først når vi får ny stadion, ny ledelsen og nye spillere at ting begynner å skje. Start klarte dette på et år. Sølvplass i fjor og snuser på Royal Leauge-plass i år. Du snakker om at nivået i norsk fotball ikke har stått stille, vel, jeg tør påstå at nivået i norsk fotball har sunket de siste årene jeg. Se på resultatene norske klubber har ute i Europa. Vi har gode resultater å vise til tidligere år, men de siste årene har vel hvert eneste lag gått på trynet. At alle kan slå alle er ikke noe styrke i en serie spør du meg, før var det to, tre lagene som var klart svakere enn de andre, nå har kanskje de tatt et lite steg opp, mens resten av lagene også har sluppet seg kraftig ned.
Det er latterlig argumentasjon å si at de vellykkede kjøpene kommer som følge av "griseflaks", mens Eggen automatisk får skylden for de som mislykkes. "Hadde det ikke vært for de forsterkningene hadde vi vel rykket ned som historiens minst poengplukkende lag omtrent." Hør på deg selv! Jeez! Hvordan vi får spillere er vel revnende likegyldig, så lenge de kommer og gjør jobben. Tar jeg ikke feil fikk vi også en Bora Zivcovic som spilte helt brukbart den høstsesongen. Egentlig griseflaks at han gjorde det, hvis ikke hadde vi rykket ned....nok et eksempel på Eggensk flaks! Når det er sagt, er jeg heller ikke fornøyd med forsterkningene - men er veldig usikker på om det er Eggen sin feil - og i alle fall ikke alene. Dessuten er jeg ikke helt enig i at Eggen har fått masse tid til å bygge et lag i Eliteserien. I fjor var så fremt jeg husker riktig Drillo hovedtrener. Og vi må huske på at FFK rykket opp direkte to år på rad. Det organisasjonsmessige og sportslige spranget fra 2.divisjon til eliteserien er enormt. Klart det er forskjell på FFK og lag som har vekslet mellom 1. divisjon og eliteserien i flere år. Så, hvis Eggen fører oss til cupseier (selvfølgelig på grunn av flaks) og fornyet tippeligakontrakt kan jeg overhodet ikke forstå hvorfor han skal sparkes. Utakk er verdens lønn....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 06, 12:53
Det er latterlig argumentasjon å si at de vellykkede kjøpene kommer som følge av "griseflaks", mens Eggen automatisk får skylden for de som mislykkes.


Det er jo flott at du tar enkelte av mine eksempler og gjør dette til den generelle oppfatningen at Eggen har griseflaks hver gang en spiller slår til og at han har skyld hver gang en spiller ikke gjør det. Det var overhodet ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at vi sommeren 2004 hadde griseflaks, ikke at hver spiller som har gjort det godt i FFK-trøya er ren flaks fra Eggens side. Vi traff vel på omtrent alle forsterkningene vi hentet inn den sommeren, alle gikk omtrent rett inn på laget og samspille satt nesten umiddelbart og ga resultater. Vi kommer sannsynligvis aldri til å oppleve noe lignende igjen.

 "Hadde det ikke vært for de forsterkningene hadde vi vel rykket ned som historiens minst poengplukkende lag omtrent." Hør på deg selv! Jeez!

Vel, vi hadde ni poeng etter halvspilt serie i 2004. NI poeng! Uten de forsterkningene er det ikke sikkert vi hadde plukket nevneverdig med poeng på høsten heller. Sikkert andre lag som har hatt like lite poeng også, men de har hentet seg opp igjen som regel uten å skifte ut så store deler av laget som vi gjorde den sommeren.

Hvordan vi får spillere er vel revnende likegyldig, så lenge de kommer og gjør jobben. Tar jeg ikke feil fikk vi også en Bora Zivcovic som spilte helt brukbart den høstsesongen. Egentlig griseflaks at han gjorde det, hvis ikke hadde vi rykket ned....nok et eksempel på Eggensk flaks!

Jeg gjorde et poeng av at Eggen beste signering var at en VIF-direktør ga oss Raio i gavepakke. Og igjen, hvor har jeg egentlig skrevet at alle signeringene hans har vært flaks? Den ironiske tonen kler deg særdeles dårlig når den er basert på noe jeg ikke har skrevet. Jeg er kritisk til Eggens innkjøp, men det er ikke dermed sagt at alt han har hentet inn ha vært dårlig, eller at de som har slått igjennom har vært flaks. Bertelsen er et eksempel på at Eggen hentet inn en solid forsterkning, selv om det to et par år fra interessen var der til de fikk ut fingeren.

Når det er sagt, er jeg heller ikke fornøyd med forsterkningene - men er veldig usikker på om det er Eggen sin feil - og i alle fall ikke alene. Dessuten er jeg ikke helt enig i at Eggen har fått masse tid til å bygge et lag i Eliteserien. I fjor var så fremt jeg husker riktig Drillo hovedtrener. Og vi må huske på at FFK rykket opp direkte to år på rad. Det organisasjonsmessige og sportslige spranget fra 2.divisjon til eliteserien er enormt. Klart det er forskjell på FFK og lag som har vekslet mellom 1. divisjon og eliteserien i flere år. Så, hvis Eggen fører oss til cupseier (selvfølgelig på grunn av flaks) og fornyet tippeligakontrakt kan jeg overhodet ikke forstå hvorfor han skal sparkes. Utakk er verdens lønn....

Drillos inntreden i FFK virker mer og mer som en ryddejobb Eggen ikke ville ta. Eggen var vel i grunn nesten like mye på treningsfeltet som før, og hadde sikkert sitt å si om både innkjøp og taktikk. Det var bare det at han ikke fikk ansvaret når ryddesjauen tok til. Drillo gjorde møkkajobben og tok de upopulære avgjørelsene, og Eggen kom inn som helten på sesongen. Høres kanskje helt hinsides ut, men så veldig virkelighetsfjernt virker det likevel ikke som.

Allerede i andredivisjon måtte vel Eggen ha begynt å tenke litt på Tippeligaen med tanke på omorganisering, han var vel sportslig leder i hvert fall det første året, og tok vel tak allerede da. Og vi sliter med akkurat de samme problemene som i 2004. Vi har vel sluppet inn flest mål tre år på rad, dette er noe som burde vært tatt tak i for lenge siden. Og vi sliter mer på bortebane enn vi har gjort før, og vi var dårlige før. Vi varierer også veldig i prestasjoenene som vi har gjort tidligere. Dette er tre store problemer som jeg ikke ser Eggen har forbedret det minste. Derfor mener mange at det kanskje er på tide at noen som ser disse problemene utenifra kan gjøre noe med de også, for det ser litt ut som Eggen har skylapper og tenker i samme retning som før. Utakk er muligens verdens lønn i mange tilfeller, men ikke dette. Han har og vil fortsatt blitt hedret for innsatsen han gjør, jeg mener bare det er feil at to opprykk for et par år siden skal avgjøre om han skal være FFK-trener i 2007-sesongen eller ei, når det er et gap på tre år i mellom suksessen og nå hvor det ikke har vært så mye positivt bedring å se.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340