Sympatisk motspiller
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134987
-Vise fingern til Plankehaugen
-Spytte etter Bjørn Bagstevold
-Knuse glasset i garderobedøren
`dakkars liten.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ansvarlig redaktør
alle har vel blitt så forbanna at de har gjort mindre lure ting før, det har ihvertfall jeg ...
Opprinnelig postet av torkr
he he, sånn som kan skje det.
alle har vel blitt så forbanna at de har gjort mindre lure ting før, det har ihvertfall jeg ...
Det samme tenkte jeg, shit happens.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Hehe, hva godt det er for oss at han får straff vet jeg ikke, men at han ikke trives foan PH må vel være hevet over enhver tvil 5 mål på 2 omganger! å MYE annet rart! Flaks at han ikke lagde noen selvmål idag å!
Når det er sagt, så synes jeg are det er sunt at en spiller viser hvor lite han tåler å tape, men tok vel i litt vel.... Hehe
Må jo ha HERDA eller ARMERT GLASS i garderobedører da!!
Hilsen Olsen Glass
Vin og blomster på bordet...
Opprinnelig postet av Holters
Idiotisk oppførsel. Bør medføre straff fra NFF og selvsagt betale for nytt glass i garderobedøra!
Hvorfor det? skal jo kun spilles en kamp til på stadion, så er det over til værste...
Send heller døra hjem til lillegutt...
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
Men jeg mener bestemt at man ikke kan ødelegge andres eiendeler og samtidig ikke stå økonomisk ansvarlig for skadene. Slik oppførsel bør uansett ha blitt lagt merke til fra dommerobservatøren og kanskje får han en bot eller annen form for straff fra NFF.
Hadde han spyttet på en spiller under kampens gang, så hadde han blitt utestengt i flere kamper. Det er bare å se til f.eks Zlatan. Når han i tillegg viste finger til publikum og knuste en dør, så kan jeg ikke forstå annet enn at han burde få en eller annen form for sant.
Ansvarlig redaktør
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
Jeg har faktisk klart å knuse pleksiglasset på squashbanen på Mester`n...alt kan skje.....helt otrolig hehe
Må ha vært med hodet det da... :-)
FFK and Wisla Krakow forever...
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914