Husk meg
Brukernavn
Passord

Sparta vil ha med Are videre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 okt 06, 17:03
Endret: 21 okt 06, 17:04

Sparta vil ha sjefen med videre

Etter bare seks kamper, er Are Tronseth helt sjef i Sparta-drakta. Nå vil klubben ha ham med videre.

Helt klart!

Trener Kai Andersen er krystallklar når SA spør om han ønsker å forlenge kontrakten med sin midtstopperkjempe også etter at utlånsavtalen med FFK går ut etter sesongen.

Tronseth selv, er mer hemmelighetsfull.

- Jeg har ikke tenkt så langt ennå. Nå får vi først berge plassen i 1. divisjon, så får vi se, sier han til www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2362507.ece

Vil vi ha han tilbake?

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 21 okt 06, 17:07
La de beholde han. vi henter vidar martinsen i vinter!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 21 okt 06, 17:21

Opprinnelig postet av Martin

Nå må du slutte å mase om Martinsen.... Hadde det vært noe i han hadde han helt klart spilt på et høyere nivå for lenge siden! De vi har i dag er et par hakk bedre enn han. Skal vi hente noen, må det være klare forsterkninger. Ikke stallfyll.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 21 okt 06, 17:37
kan jo fort være at tronseth er typen som blomstrer litt på sine eldre fotballdager, og spiller på seg selvtillit i første divisjon. 

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 21 okt 06, 17:51
Opprinnelig postet av BøgeJon

Nå må du slutte å mase om Martinsen.... Hadde det vært noe i han hadde han helt klart spilt på et høyere nivå for lenge siden! De vi har i dag er et par hakk bedre enn han. Skal vi hente noen, må det være klare forsterkninger. Ikke stallfyll.

Nei denne Vidar-siklingen har ikke mye med rasjonelle fotballbetraktninger å gjøre. Det er merkelig å se hver eneste mase-om-forsterkninger-tråd her inne bestandig inneholder navnet Vidar.

Vidar har hatt en middels sesong og har ikke pekt seg ut noe mer enn f.eks Fabien Vidalon.

MFK - Østfolds stolthet!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 21 okt 06, 18:48
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av BøgeJon

Nei denne Vidar-siklingen har ikke mye med rasjonelle fotballbetraktninger å gjøre. Det er merkelig å se hver eneste mase-om-forsterkninger-tråd her inne bestandig inneholder navnet Vidar.

Vidar har hatt en middels sesong og har ikke pekt seg ut noe mer enn f.eks Fabien Vidalon.

Enig med deg her, Bjørnen.
Grunnen til at Vidar Martinsen sitte navn stadig dukker opp er nok at han er lokal (Råde er ikke akkurat langt unna), har vært aktuell før og at han er i riktig alder.
I det heletatt utslag av litt dårlig oppfinnsomhet.
Jeg tror ikke noen her inne (utenom dere mossinger selvfølgelig) som har sett ham noe serlig i kampsituasjon denne sesongen.
Martinsen har 4.93 (29.plass) mens Tronseth har 5,43 poeng (2.plass) hittil i år på VG-børsen i 1.divisjon. Den børsen er ikke akkurat noen eksakt vitenskap, men for oss som ikke har sett kampene de har spilt så kan det ihvertfall være en pekepinn på form iforhold til motstander.
Jeg tror personlig at enkelte her inne har så høye forhåpninger om Martinsen at de automatisk vil bli skuffet om de får se ham i FFK.

Når det gjelder Tronseth så forventer jeg at FFK tar ham inn i varmen igjen etter sesongen og ser om han har vokst med oppgaven i Sparta.
Hvis det viser seg at han fortsatt ikke holder mål kan man godt leie ham ut videre, men gutten fortjener da en sjanse til å bevise at han har utviklet seg.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 22 okt 06, 18:20
La døm beholde Are!!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 22 okt 06, 20:55
La Sparta beholde Are og La Moss beholde Vidar

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 05 des 06, 10:01

http://www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2450145.ece

Are vil heller fortsette i Sparta enn å gå tilbake til FFK. Noe jeg jo godt forstår. Det er bedre å spille fast i 1. divisjon med masse tillit og ansvar enn å bare sitte på benken hos dere. Det er vel alle enig i. Dessuten er han er j**lig fin fyr som alle har blitt skikkelig glad i.

Tydelig at han fant en perfekt makker i Artur. Stopperspillet de viste sammen holdt meget høy klasse mot slutten av sesongen og da endte vi jo også på 3. plass på de siste ti kampene.

Det er vel mer riktig for FFK å bruke Gerrbrand (uten at jeg vet hvor god han er) og Piiroja og utvikle han som kom inn i cupfinalen (Shabani?), og la Tronseth gå til Sparta.

- sammen for Sarpsborg

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 05 des 06, 10:17
Helt enig her!

Håper Tronseth utvikler seg mer i Sparta enn han gjorde i FFK.
Han var jo vistnok en meget lovende spiller en gang.

Spennende å se om Shabani blir satset på som backup i midtforsvaret allerede denne sesongen her eller om det blir hentet inn en ny midtstopper utenifra.

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 05 des 06, 10:23
Bra. Da er vi kvitt noe stallfyll for neste sesong. Neste ut bør vel bli: Szekeres, Multaharjo og Hoås. 

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 des 06, 10:27
FFK har et lag i TL, et i 2.div og et juniorlag. Så vidt jeg vet har de følgende spillere som kan spille midtstopper. Piroja, Gerrbrandt, Tamas, Magnussen, Shabani og Dhermeti(ikke sikker på stavemåten). Kun de to siste er juniorer. Jeg synes dette er litt tynt. Mener FFK har bruk for Tronseth pr i dag, men om han ønsker å bli i Sparta så bør han få det som han vil.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 05 des 06, 10:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har et lag i TL, et i 2.div og et juniorlag. Så vidt jeg vet har de følgende spillere som kan spille midtstopper. Piroja, Gerrbrandt, Tamas, Magnussen, Shabani og Dhermeti(ikke sikker på stavemåten). Kun de to siste er juniorer. Jeg synes dette er litt tynt. Mener FFK har bruk for Tronseth pr i dag, men om han ønsker å bli i Sparta så bør han få det som han vil.

Mener du man trenger 7 midtstoppere som skal kjempe om 2 plasser??? Dersom Piiroja og Gerrbrand er stoppere på FFK, så har de 4 andre å velge i på FFK 2. De burde vel holde spør du meg.

Kunne gjerne behold Tronseth før Szekeres for min del, men ettersom Szekeres er eneste alternativet for en skadd Bertelsen, så er det vel derfor man slipper Trosneth istedenfor han.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 des 06, 10:58
jeg tror nok FFK slipper are.. Lykke til are.. 

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 des 06, 11:17
Det er jo uttalt at FFK er på utkikk etter en ny midtstopper; en forsvarssjef. Hvis Tronseth fortsetter i Sparta, står vi da igjen med Gerrbrand, Piiroja, Magnussen, Shabani og Szekeres som stopperalternativer. Men spranget i kvalitet fra de to første til de tre sistnevnte er trolig for stort, slik at jeg synes det er helt riktig å hente inn en som kan være en direkte konkurranse for Gerrbrand og Piiroja. Szekeres er mest backup på venstreback. Magnussen tror jeg er på vei ut av klubben.

De reelle stopperalternativene i 2007 bør derfor bli: Gerrbrand, Piiroja, Shabani + ny spiller.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 des 06, 18:02
Opprinnelig postet av oleberg

Mener du man trenger 7 midtstoppere som skal kjempe om 2 plasser??? Dersom Piiroja og Gerrbrand er stoppere på FFK, så har de 4 andre å velge i på FFK 2. De burde vel holde spør du meg.

Det er ikke 2 men 6 midtstopperplasser som skal fylles(som jeg skrev). Da er det litt snaut med 6 midtstoppere. 

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 05 des 06, 23:22
Lurer på hvem Morgan vurderer av spillere. Vet at han setter pris på talentutvikling, og unge spillere. Er skeptisk til at vi har så mye spenn å svi av på en forsvarsdirigent..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 06 des 06, 10:25
Endret: 06 des 06, 10:27

Flott, det vel.

Kan de ta over  flere av "stallfyllet"  ( f.eks Tamas)hadde det bare vært glimrende.

Ellers enig med Constanza. FFk trenger en kvalitetsopper som backup.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914