Spill i Europa ??
www.fotball.no/t2.aspx
Hvis RBK vinner serien, og vi har alle de andre bak oss på fair play-lista, er vi da garantert spill i Europa.
Hvis RBK vinner serien, og vi har alle de andre bak oss på fair play-lista, er vi da garantert spill i Europa.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
www.fotball.no/t2.aspx
Er det avgjort at Norge får en fair play-plass i UEFA-cupen da?
- Den nasjonen som vinner UEFAs Fair Play konkurranse får et lag med.
- I tillegg blir to nasjoner trukket ut blant de nasjonene som har oppnådd et gjennomsnitt på minimum 8 poeng eller mer i UEFAs Fair Play-konkurranse. Disse to lagene får også en plass i første kvalifiserende runde i UEFA Cupen.
Mtp at ikke engang RBK/FFK har 8 poeng, så ligger vi vel dårlig an...? Eller har UEFA en helt egen poengskala og vurdering?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
www.fotball.no/t2.aspx
Er det avgjort at Norge får en fair play-plass i UEFA-cupen da?
Jeg glemte et spørsmålstegn bak. Håper dere regna med at det var et spørsmål jeg stilte ??
Who cares, når vi vinner cup-finalen er vi der uansett...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Da er vi i andre runde og høy anstendighet i cupen.
Nå er vel stort sett et av de landene som topper denne rankingen hvert år, i tillegg til at vi har omtrent færrest kort i hele europa! Så jeg vil tippe at det er en annen poengregning hos Uefa. Men som nevnt før her, vi er jo i Europa med cupseier å
En liten fugl hvisket meg i øret at UEFA sin Fair Play rangering bedømmes ut fra norske klubbers kamper i europa + landslagets kamper.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914