Spill i Europa ??
www.fotball.no/t2.aspx
Hvis RBK vinner serien, og vi har alle de andre bak oss på fair play-lista, er vi da garantert spill i Europa.
Hvis RBK vinner serien, og vi har alle de andre bak oss på fair play-lista, er vi da garantert spill i Europa.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
www.fotball.no/t2.aspx
Er det avgjort at Norge får en fair play-plass i UEFA-cupen da?
- Den nasjonen som vinner UEFAs Fair Play konkurranse får et lag med.
- I tillegg blir to nasjoner trukket ut blant de nasjonene som har oppnådd et gjennomsnitt på minimum 8 poeng eller mer i UEFAs Fair Play-konkurranse. Disse to lagene får også en plass i første kvalifiserende runde i UEFA Cupen.
Mtp at ikke engang RBK/FFK har 8 poeng, så ligger vi vel dårlig an...? Eller har UEFA en helt egen poengskala og vurdering?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Who cares, når vi vinner cup-finalen er vi der uansett...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Da er vi i andre runde og høy anstendighet i cupen.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
www.fotball.no/t2.aspx
Er det avgjort at Norge får en fair play-plass i UEFA-cupen da?
Jeg glemte et spørsmålstegn bak. Håper dere regna med at det var et spørsmål jeg stilte ??
Nå er vel stort sett et av de landene som topper denne rankingen hvert år, i tillegg til at vi har omtrent færrest kort i hele europa! Så jeg vil tippe at det er en annen poengregning hos Uefa. Men som nevnt før her, vi er jo i Europa med cupseier å
En liten fugl hvisket meg i øret at UEFA sin Fair Play rangering bedømmes ut fra norske klubbers kamper i europa + landslagets kamper.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914