Husk meg
Brukernavn
Passord

Eneste som hjelper FFK nå er positivitet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 okt 06, 18:31
Endret: 19 okt 06, 18:32

Ser flere skriver om at Eggen muligens er på vei ut,klager på den ene spilleren etter den andre, meg inkludert.Det er vel det samme som å strø salt i et åpnet sår og gjør det mye verre, det er det minst spillerne trenger nå, vi må prøve å finne på ting som kan gavne spillerne på best mulig måte.

Jeg har i hvertfall bestemt meg, ikke et negativt ord om FFK ut sesongen, skal også prøve å overbevise andre FFK-supportere om at positiv oppbacking, er vår måte å bidra til at vi fortsatt forblir et Tippeligalag.

Positivitet er den beste medesinen mot det meste.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 okt 06, 18:35
Endret: 19 okt 06, 18:36
Det finnes vel to sider av samtlige supportere her inne. Den ene går ut på stadion og heier på laget etter beste evne, den andre siden drar tilbake til forumet her og diskuterer det negative. Med mindre du mener at spillerne her inne leser det vi skriver, så kan vi vel fortsette å være litt småkritiske. Egentlig virker det jo litt som baksnakking. Vi er støttende på kampen, men innerst inne er vi særdeles misfornøyde til tider og baksnakker både spillere og trenere på forumet hvor de ikke kan "høre" oss. Satt litt på spissen naturligvis.

Men å se positivt på ting, det har vel aldri skadet vil jeg tro. Men vi er jo bekymra vettu, og en sted må vi jo få ut frustrasjonen våres også

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 okt 06, 19:29
Opprinnelig postet av Patrioten

Ser flere skriver om at Eggen muligens er på vei ut,klager på den ene spilleren etter den andre, meg inkludert.Det er vel det samme som å strø salt i et åpnet sår og gjør det mye verre, det er det minst spillerne trenger nå, vi må prøve å finne på ting som kan gavne spillerne på best mulig måte.

Jeg har i hvertfall bestemt meg, ikke et negativt ord om FFK ut sesongen, skal også prøve å overbevise andre FFK-supportere om at positiv oppbacking, er vår måte å bidra til at vi fortsatt forblir et Tippeligalag.

Sanne ord og en fin tanke der. Om jeg tør tippe hvor lenge du holder løftet ditt, så tror jeg du ryker på søndag. Håper jeg tar feil.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 19 okt 06, 19:53
Støttes 100% av meg (selv om også jeg har vært og er kritisk til Eggen)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 okt 06, 20:54
Endret: 19 okt 06, 20:54
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Patrioten

Sanne ord og en fin tanke der. Om jeg tør tippe hvor lenge du holder løftet ditt, så tror jeg du ryker på søndag. Håper jeg tar feil.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 19 okt 06, 21:09

For min egen del er jeg vilt begeistret over den jobben Knut Torbjørn Eggen har gjort for FFK. Takket være ham har det blitt moro å være FFK-fan igjen, etter at det bare har vært pinlig i 20 år. Når jeg går på kamp er det som klar hovedregel en sann fryd å se hvilken innsats spillerne legger i dagen, og ikke minst hvordan laget byr på spilleglede og vinnervilje.

Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at dette laget vil klare seg i TL nok en gang. Og om Eggen får lov til å fortsette nå etter at Morgan Andersen har gitt klubben et profesjonelt løft (og et økonomisk grunnlag som gjør det mulig), så er jeg heller ikke i tvil om at FFK neste sesong vil kjempe høyere på tabellen.

Debatt og kritiske meninger hører med. Men akkurat nå, i en høyst presset sluttspurt, tror jeg intern krangel og kritikk bare gjør skade. Nå er det tid for å stå samlet bak laget, så får man heller gjøre opp etter sesongslutt.

Så jeg er helt enig med trådstarter!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 okt 06, 21:27
jo da jeg kan si beklager for mitt sinne osv, men jeg vet til søndag kan jeg enten bli mere sint eller veldig glad..

---------------------------

http://keiko99.net

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 19 okt 06, 22:34
Endret: 19 okt 06, 22:35
Opprinnelig postet av keiko99
jo da jeg kan si beklager for mitt sinne osv, men jeg vet til søndag kan jeg enten bli mere sint eller veldig glad..

Merk mine ord keiko99, og alle andre forsåvidt. På søndag tar FFK en høyst fortjent trepoenger. Samtidig taper Sandefjord, Molde og Tromsø. I motsatt ende av tabellen slår Rosenborg Brann 2-1 i en intens og krigende gullkamp. RBK sikrer da omtrent gullet, og FFK går en lettere siste serierunde i møte.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 okt 06, 23:12
jeg for si som en på nrk sa i ett hopprenn kan jeg kysse deg om dette stemmer

PS. han sa ikke om dette stemmer da

http://keiko99.net

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 20 okt 06, 10:27

Bra Patrioten!

Som FFK1903 er inne på så leser nok ikke spillerne hva som skrives her.  Hvis de er proffe så gjør de ikke det, men vi vet aldri.  Men jeg blir litt lei og sliten av alt det negative som skrives her og mange ganger ligger det på nivå med uttalelser fra dem som aldri går på kamp fordi FFK ikke er like store som de var for 30-40-50 år siden.   Kritikken er ofte lite konstruktiv.  Samme nivå ser vi i FB under kommentarfeltet på en del saker.

Arve Mokkelbost takket nettopp for seg og i stedet for å la det forbigå i stillhet eller takke for det han har gjort (noe er det sikkert) så lot en del eder og galle falle over mannen via FB, noe også her.  Det er så vanvittig barnslig oppførsel og er skammelig.  Det er å sparke en fyr som ligger nede, men slik er jo mediene idag også.

Det som dog er ille er hvordan FB og Demokraten presser FFK og først og fremst treneren ved å hele tiden spekulere rundt hans stilling og det nå midt i en veldig viktig fase av serien.  Eggen skal altså måtte forholde seg til dette samtidig som han skal ha full fokus på laget.  Ja, han skal også være proff, men han er et menneske og vi lar oss påvirke.  Mens Plankehaugen produserer Tifo, legger opp turer mm, så sitter såkalte journalister  og graver etter noe negativt som kan selge avisa deres.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 20 okt 06, 11:06
Meget bra Patrioten. It aint over before the fat lady sings. Har man ikke trua, hva har man da?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 20 okt 06, 11:38
Endret: 20 okt 06, 12:02
Jeg vil ikke kritisere journalister for å grave fram noe negativt - det er på en måte jobben deres (så får andre lage TIFO).

Det som bekymrer meg mer er at det kan virke som om det nå er en splittelse mellom Morgan og Eggen, ref. dagens sak i FB:

– Jeg har hatt det veldig bra her og tror jeg kan ha det veldig bra her fremover. Men jeg skal være ubeskjeden nok til å si at jeg ikke er avhengig av Fredrikstad. Hvis noen vil jage meg vekk, så skal ikke jeg stå i veien.

Helt uoppfordret sier Eggen følgende:
– Et arbeidsforhold har to parter og da kan den ene parten være misfornøyd.
– Føler du bred støtte hos den andre parten nå?
– Det har skjedd forandringer både blant de valgte og i administrasjonen på ledersiden. Akkurat nå føler jeg det er rett at vi bruker all energi på den sportslige biten, sier han.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/articl

Eggen sier altså at han har "hatt det  bra", at det nå har "skjedd forandringer på ledersiden" og vil ikke kommentere om han føler "bred støtte hos den andre parten", annet enn å si at han nå vil "bruke all energi på den sportslige biten".

Man trenger ikke være veldig konspiratorisk anlagt for å få inntrykket  av at ting ikke er helt som det burde være mellom trener og ledelse nå, noe jeg mener er svært bekymringsfullt. En ting er at folk her inne maser om at  "Eggen må gå", eller at ymse redaktører og journalister skriver det samme. Men det klubben IKKE trenger i den ekstremt viktige serieavslutningen og oppkjøringen til cupfinalen er uro innad. Håper derfor at også klubben nå gjør som det oppfordres til her på forumet, nemlig å tenke positivt, og at evt. uenighet og splittelse ikke får påvirke den siste innsatsen i høst. Nå må laget og klubben stå samlet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914