Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan denne mannen være noe for FFK ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 06, 14:15
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Til Rune!!!

 

Tenk på alle de toppspillerne som legger opp hvert år. Hvor mange % av dem blir gode trenere, Rune?

 

For å bli en god trener trenger man også helt andre kvaliteter enn det å være en god fotballspiller, og når det gjelder din venn Herlovsen, så har han hatt rikelige muligheter til å vise at han har talent også som fotballtrener, men han har vel ikke vært i nærheten av det man kan kalle for success noe sted, Rune.



Hvor har han fått sjansen til å vise det hen ?? I Halden ?? Særp ?? Det er lett dø. Og det at han ikke har gjort det noe større har vel noe med gløden å gjøre.
Og hvorfor sitter Ahlsen som Eggens høyre hånd ??  Han har vel ikke vist noe han heller ?? Gjorde det bra i Østsiden, men hvem har ikke gjort det.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 06, 16:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Til Rune!!!

 

Tenk på alle de toppspillerne som legger opp hvert år. Hvor mange % av dem blir gode trenere, Rune?

 

For å bli en god trener trenger man også helt andre kvaliteter enn det å være en god fotballspiller, og når det gjelder din venn Herlovsen, så har han hatt rikelige muligheter til å vise at han har talent også som fotballtrener, men han har vel ikke vært i nærheten av det man kan kalle for success noe sted, Rune.



Hvor har han fått sjansen til å vise det hen ?? I Halden ?? Særp ?? Det er lett dø. Og det at han ikke har gjort det noe større har vel noe med gløden å gjøre.
Og hvorfor sitter Ahlsen som Eggens høyre hånd ??  Han har vel ikke vist noe han heller ?? Gjorde det bra i Østsiden, men hvem har ikke gjort det.

 

Nettopp Rune!!

 

Ahlsen var et godt eksempel, for han er jeg heller ikke sikker har potensiale til å bli noe annet enn en god assistenttrener.

 

Så da ervi i alle fall enige der, Rune.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 okt 06, 16:12
Selvfølgelig har verken Ahlsen eller Herlovsen det som skal til for å være hovedtrener på øverste nivå her hjemme. Jeg vil nesten gå så langt å si knapt nok som hjelpetrenere........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 06, 16:19
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig har verken Ahlsen eller Herlovsen det som skal til for å være hovedtrener på øverste nivå her hjemme. Jeg vil nesten gå så langt å si knapt nok som hjelpetrenere........


Det er ikke nådagens nivå jeg snakker om. Men for 20 år siden kunne Herlovsen ha vært en bedre trener enn han er nå. Men det blir jo selvfølgelig et hypotetisk spørsmål det der. Jeg mener ikke at Herlovsen kunne vært aktuell nå. Jeg er ikke dum heller.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 21 okt 06, 16:23
svennis til ffk ja, da hadde jeg dævva av latter


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340