Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan denne mannen være noe for FFK ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 okt 06, 11:13
Endret: 19 okt 06, 11:13
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134665

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 okt 06, 11:41

Opprinnelig postet av Bob Page
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134665

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 okt 06, 11:41
He he... Det slo meg også. Men for det første er det vel ikke så sannsynlig at det ville skjedd, og for det andre har jeg ikke kasta meg på "spark Eggen"-bølja heller.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 okt 06, 13:29
Eller kan denne mannen være noe for oss?

Husker han gjerne brukte 4-5 spisser og bare tenkte angrep den korte tiden han var i Spurs... Det ble ofte 4-4 og andre snodige hockey-resultater ut av det. Sånn sett passer han jo i FFK....

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 okt 06, 15:58
Tror ikke FFk er så særlig atraktiv for Svennis.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 okt 06, 19:30
Jeg håper ikke Svennis er så veldig attraktiv for FFK heller.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 06, 23:14
hva med herlovsen da   han er ferdig som trener i trøgstad/båstad

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:09
Endret: 20 okt 06, 00:26

Opprinnelig postet av keiko99
hva med herlovsen da   han er ferdig som trener i trøgstad/båstad

Hadde han blitt bragt på banen for 20 år siden så hadde jeg takket ja. Men han har nok mistet mye underveis, dessverre. Jeg snakka med han om han hadde hatt lyst til å trene FFK en gang. Da svarte han at han spurte, ( dette var før de rykka ned i 2.), og den gangen bare blåste de av han. Og så ansatte de heller Frode Hansen og P.E.Ahlsen som trenere. K.E. ( Kækæsi ) Herlovsen var en av de som vokste opp på Gressvik samtidig som jeg bodde der. Derfor snakker jeg med han så sant jeg har han på to-mannshånd. Er ikke ofte nå lenger, men en sjelden gang har jeg prata med han.  

Rett etter midten av 80 så hadde nok han et bra nettverk rundt seg. Han var jo kaptein på Borrusia M.gladbach før han ble skada, og måtte slutte med proffotballen. Så FFK har nok mista en god trener i den gutten. Han har aldri fått vist hva han hadde dugd til den gang, p.g.a. det udugelig styret som satt der.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 okt 06, 11:09
FFK trenger en Arne Erlandsen etter sesongslutt. Uavhengig om de vinner cupen og berger plassen!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 okt 06, 11:12
Blir spekulert i av demokraten at Henning Berg kan bli ffk`s nye trener, i og med at det var morgan som henta han til Lyn.Og at de har hatt et godt sammarbeid til nå Hadde vært gull med Berg som trener

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 okt 06, 11:20
Opprinnelig postet av A9$h
Blir spekulert i av demokraten at Henning Berg kan bli ffk`s nye trener, i og med at det var morgan som henta han til Lyn.Og at de har hatt et godt sammarbeid til nå Hadde vært gull med Berg som trener

Berg her vel under kontrakt, så det er nok lite realistisk, men det hadde gull med Henning Berg som trener. Har troa på den karen der!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 06, 11:26
det er mulig å løse alle fra kontrakter.. først tok vi morgan nå tar vi henning...

---------------------------

http://keiko99.net


sil_go_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 24 sep 05
Innlegg: 48

Lagt til: 20 okt 06, 15:47
vi har jo eggen trenger ikke han da vel

---------------------------

Har cup finale billet æ gett XD

Steinar Sørlie er BEST i verden!!!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 21 okt 06, 01:15
Endret: 21 okt 06, 01:17

Opprinnelig postet av Gofoten
FFK trenger en Arne Erlandsen etter sesongslutt. Uavhengig om de vinner cupen og berger plassen!

 

Arne Erlandsen er ikke en mann jeg vil se i FFK. Hans fotballfilosofi passer ikke til FFK-stilen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 06, 01:24
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
hva med herlovsen da   han er ferdig som trener i trøgstad/båstad

Hadde han blitt bragt på banen for 20 år siden så hadde jeg takket ja. Men han har nok mistet mye underveis, dessverre. Jeg snakka med han om han hadde hatt lyst til å trene FFK en gang. Da svarte han at han spurte, ( dette var før de rykka ned i 2.), og den gangen bare blåste de av han. Og så ansatte de heller Frode Hansen og P.E.Ahlsen som trenere. K.E. ( Kækæsi ) Herlovsen var en av de som vokste opp på Gressvik samtidig som jeg bodde der. Derfor snakker jeg med han så sant jeg har han på to-mannshånd. Er ikke ofte nå lenger, men en sjelden gang har jeg prata med han.  

Rett etter midten av 80 så hadde nok han et bra nettverk rundt seg. Han var jo kaptein på Borrusia M.gladbach før han ble skada, og måtte slutte med proffotballen. Så FFK har nok mista en god trener i den gutten. Han har aldri fått vist hva han hadde dugd til den gang, p.g.a. det udugelig styret som satt der.

 

Han har jo heller ikke klart å vise at han er noe stort trenertalent noen andre steder heller Rune, så hvorfor mener du egentlig at FFK mista en god trener der? Det forstår ikke jeg.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 06, 01:52
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
hva med herlovsen da   han er ferdig som trener i trøgstad/båstad

Hadde han blitt bragt på banen for 20 år siden så hadde jeg takket ja. Men han har nok mistet mye underveis, dessverre. Jeg snakka med han om han hadde hatt lyst til å trene FFK en gang. Da svarte han at han spurte, ( dette var før de rykka ned i 2.), og den gangen bare blåste de av han. Og så ansatte de heller Frode Hansen og P.E.Ahlsen som trenere. K.E. ( Kækæsi ) Herlovsen var en av de som vokste opp på Gressvik samtidig som jeg bodde der. Derfor snakker jeg med han så sant jeg har han på to-mannshånd. Er ikke ofte nå lenger, men en sjelden gang har jeg prata med han.  

Rett etter midten av 80 så hadde nok han et bra nettverk rundt seg. Han var jo kaptein på Borrusia M.gladbach før han ble skada, og måtte slutte med proffotballen. Så FFK har nok mista en god trener i den gutten. Han har aldri fått vist hva han hadde dugd til den gang, p.g.a. det udugelig styret som satt der.

 

Han har jo heller ikke klart å vise at han er noe stort trenertalent noen andre steder heller Rune, så hvorfor mener du egentlig at FFK mista en god trener der? Det forstår ikke jeg.

Vet du når han begynte som trener ?? Han begynte vel på begynnelsen av 90-tallet hvis ikke jeg tar helt feil. Jeg tror han hadde vært bedre som trener i en større klubb hvis han hadde fått sjansen ( den gang ). Hvorfor skulle han være en dårligere trenerkapasitet en f.eks. Rekdal. Begge har jo gått skolen i Tyskland. Rekdal har fått sjansen mens han enda hadde fotballstøvlene på. Herlovsen har aldri fått sin sjanse.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 06, 01:59
Endret: 21 okt 06, 02:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

 

Han har jo heller ikke klart å vise at han er noe stort trenertalent noen andre steder heller Rune, så hvorfor mener du egentlig at FFK mista en god trener der? Det forstår ikke jeg.

Vet du når han begynte som trener ?? Han begynte vel på begynnelsen av 90-tallet hvis ikke jeg tar helt feil. Jeg tror han hadde vært bedre som trener i en større klubb hvis han hadde fått sjansen ( den gang ). Hvorfor skulle han være en dårligere trenerkapasitet en f.eks. Rekdal. Begge har jo gått skolen i Tyskland. Rekdal har fått sjansen mens han enda hadde fotballstøvlene på. Herlovsen har aldri fått sin sjanse.

[/quote]

 

Jeg forstår ikke helt ressonnementet ditt, Rune.

Så vidt jeg husker så begynte vel Herlofsen sin trenerkarriere som spillende trener i Kvik Halden, så det kan vel ikke ha vært så lenge etter at han la opp.

 

Og mener du virkelig at alle som har spillt fotball på et høyt internasjonalt nivå, har like gode muligheter til å bli gode trenere.

 

Hvis det hadde vært riktig, så finnes det jammen mange gode treneremner å ta av, hvis vi ønsker å bytte ut Eggen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 06, 02:18
Endret: 21 okt 06, 02:20

Jeg har en ....

 

Miroslav Ciro Blazevic. ta og bare google på ham så for du se.

 

en.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Bla%C5%BEevi%C4%87

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 06, 12:00
Endret: 21 okt 06, 12:17
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

 

Han har jo heller ikke klart å vise at han er noe stort trenertalent noen andre steder heller Rune, så hvorfor mener du egentlig at FFK mista en god trener der? Det forstår ikke jeg.

Vet du når han begynte som trener ?? Han begynte vel på begynnelsen av 90-tallet hvis ikke jeg tar helt feil. Jeg tror han hadde vært bedre som trener i en større klubb hvis han hadde fått sjansen ( den gang ). Hvorfor skulle han være en dårligere trenerkapasitet en f.eks. Rekdal. Begge har jo gått skolen i Tyskland. Rekdal har fått sjansen mens han enda hadde fotballstøvlene på. Herlovsen har aldri fått sin sjanse.

 

Jeg forstår ikke helt ressonnementet ditt, Rune.

Så vidt jeg husker så begynte vel Herlofsen sin trenerkarriere som spillende trener i Kvik Halden, så det kan vel ikke ha vært så lenge etter at han la opp.

 

Og mener du virkelig at alle som har spillt fotball på et høyt internasjonalt nivå, har like gode muligheter til å bli gode trenere.

 

Hvis det hadde vært riktig, så finnes det jammen mange gode treneremner å ta av, hvis vi ønsker å bytte ut Eggen.

[/quote]

 

Like gode muligheter ?? Hvis de får sjansen, ja, hvorfor ikke. Mange genierklærer Henning Berg, hva har han prestert som trener da ?? Lyn har ligget fra 3 til 11.plass i etter at de rykka opp fra 1. i 2000. Bronse i fjor, og middelhavsfarer i år . Lyn kan plukke spillere på en høyere hylle en det vi har gjort til nå, og derfor har større sjanse til å ligge høyere enn oss på tabellen. Samme gjelder for Røshler, han har akkurat de samme rammebetingelsene. La Eggen komme til RBK, så skal dere se at de blir seriemester med en gang. Pengene styrer det meste. Så ja ,jeg mener ,får de spillerne som har spilt på høyt plan likeverdig muligheter så blir de stort sett bra trenere også ( selvfølgelig finnes det unntak ). Se bare nå , Solskjær drar seg på slutten av karriera si, nå er klubbene på jakt etter`n som trener. Hvorfor ?? Må han bli en bra trener fordi han har spilt i Manch. U. ?? + at han har hatt noen fotballskoler ??


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 06, 13:31

Til Rune!!!

 

Tenk på alle de toppspillerne som legger opp hvert år. Hvor mange % av dem blir gode trenere, Rune?

 

For å bli en god trener trenger man også helt andre kvaliteter enn det å være en god fotballspiller, og når det gjelder din venn Herlovsen, så har han hatt rikelige muligheter til å vise at han har talent også som fotballtrener, men han har vel ikke vært i nærheten av det man kan kalle for success noe sted, Rune.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340